Een kleine samenvatting van het laatste relletje..
Wegens privacy-redenen zijn de namen van de betrokkenen aangepast
Het zal geen verrassing zijn voor de meeste users dat onderstaand bericht 1 van deze dagen in MED zou verschijnen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Supernova kwam, tot veler verbazing, een paar maanden terug op US als mod. Tot misschien wel nog grotere verbazing deed hij het daar prima en is hij mede verantwoordelijk voor het uit het slop trekken van dat forum, op geheel kenmerkende wijze.
Maar Super zou Super niet zijn als hij niet op z'n eigen manier ook bleef posten en daarbij de grenzen van het toelaatbare opzocht en overschreed. Ook crew kan dit niet straffeloos doen en hij liep dan ook tegen een ban op.
Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op US was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar hoe is dit nu tot stand gekomen ?
Deze vraag is al meerdere malen gesteld deze dag , voor de mensen die geen zin hebben om alle topics door te lezen ( en dat is ongeveer heel ONZ ..... lezen :') ) , hier een korte samenvatting.
Rennie Ik heb het beste idee sinds het verwijderen van de zoekfunctie , met het idee van "hou je vrienden dichtbij , maar je vijanden dichterbij " , laten we Supernova unbannen voor de vijfde keer ,en mod maken , laten we hem deel maken van ons team zodat hij eindelijk de normen en waarden kan leren die een Fok user betaamd .
Laten we het wel van het minst interresante deel van ons forum doen , waar hij weing schade kan aanrichten.
IksjouwmeeenbreukDoe dat dan voor US , daar komt toch geen hond in
Rennie dat is een goed plan [14.gif]
LeffeLoverEn dan kunnen we Xenozius meteen mod maken van R&P , dat zijn 2 vliegen in 1 klap
![]()
Rennie Je kan het ook overdrijven
Zo gezegd zo gedaan lieve kijkbuiskinderen , Supernova werd mod van US , en presteerde daar volgens de mededeling van Dagoslet toch zeker boven verwachting, en wel een maand ![]()
Natuurlijk had Supernova zijn streken niet verloren, en kwam hij lekker scherp uit de hoek , maar in een topic geopend op 30 juni 2005 kwam toen eindelijk de zondagavondrel( lees : nacht) tevoorschijn
VersaceManiaIk heb al tijden geen sex meer gehad , ja dat heb je met zwangere vrouwen hè, ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat ze zwanger wou worden , toen mocht ik 3 keer per dag
SupernovaIk zei toch dat het een vervelend wijf was , en dat je je er verre van moest houden
EvaHou je mij erbuiten aub , infantiele josti kutmod...... enz
SupernovaVoel je vooral niet bezwaard om langs te komen , en mij op mijn spreekwoordelijke smoel te timmeren , die dreiging heb ik al zovaak gehad, mijn adres zal je vast wel ergens kunnen vinden op dit forum
VersaceManiaMaar ik doe het echt hoor , ik kom zeker langs.
Supernova[insert willekeurige breinaaldopmerking]
LeffeLover*burp* zijn hier nog bifiiiiiiies !!!!!!!!!!!
VersaceManiaDit gaat echt te ver Supernova, ik zorg ervoor dat je provider je afsluit , Fok je bant , en je eigen moeder je niet meer herkend , hoor je me
Supernova
RonBrandstederDit gaat helemaal nergens over , dit topic gaat dicht
alle scheldwoorden en verwensingen zijn in deze samenvatting verwijderd , daar het dan ook geschikt is voor onze Fokkers van onder de 12.Mocht u zich identificeren met 1 van bovenstaande users , berust dit op louter toeval.