abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28526016
Een kleine samenvatting van het laatste relletje..
Wegens privacy-redenen zijn de namen van de betrokkenen aangepast

Het zal geen verrassing zijn voor de meeste users dat onderstaand bericht 1 van deze dagen in MED zou verschijnen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Supernova kwam, tot veler verbazing, een paar maanden terug op US als mod. Tot misschien wel nog grotere verbazing deed hij het daar prima en is hij mede verantwoordelijk voor het uit het slop trekken van dat forum, op geheel kenmerkende wijze.

Maar Super zou Super niet zijn als hij niet op z'n eigen manier ook bleef posten en daarbij de grenzen van het toelaatbare opzocht en overschreed. Ook crew kan dit niet straffeloos doen en hij liep dan ook tegen een ban op.

Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.

Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op US was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar hoe is dit nu tot stand gekomen ?
Deze vraag is al meerdere malen gesteld deze dag , voor de mensen die geen zin hebben om alle topics door te lezen ( en dat is ongeveer heel ONZ ..... lezen :') ) , hier een korte samenvatting.

Rennie

Ik heb het beste idee sinds het verwijderen van de zoekfunctie , met het idee van "hou je vrienden dichtbij , maar je vijanden dichterbij " , laten we Supernova unbannen voor de vijfde keer ,en mod maken , laten we hem deel maken van ons team zodat hij eindelijk de normen en waarden kan leren die een Fok user betaamd .
Laten we het wel van het minst interresante deel van ons forum doen , waar hij weing schade kan aanrichten.

Iksjouwmeeenbreuk

Doe dat dan voor US , daar komt toch geen hond in

Rennie

dat is een goed plan [14.gif]

LeffeLover

En dan kunnen we Xenozius meteen mod maken van R&P , dat zijn 2 vliegen in 1 klap

Rennie

Je kan het ook overdrijven

Zo gezegd zo gedaan lieve kijkbuiskinderen , Supernova werd mod van US , en presteerde daar volgens de mededeling van Dagoslet toch zeker boven verwachting, en wel een maand
Natuurlijk had Supernova zijn streken niet verloren, en kwam hij lekker scherp uit de hoek , maar in een topic geopend op 30 juni 2005 kwam toen eindelijk de zondagavondrel( lees : nacht) tevoorschijn

VersaceMania

Ik heb al tijden geen sex meer gehad , ja dat heb je met zwangere vrouwen hè, ik kijk met weemoed terug naar de tijd dat ze zwanger wou worden , toen mocht ik 3 keer per dag

Supernova

Ik zei toch dat het een vervelend wijf was , en dat je je er verre van moest houden

Eva

Hou je mij erbuiten aub , infantiele josti kutmod...... enz

Supernova

Voel je vooral niet bezwaard om langs te komen , en mij op mijn spreekwoordelijke smoel te timmeren , die dreiging heb ik al zovaak gehad, mijn adres zal je vast wel ergens kunnen vinden op dit forum

VersaceMania

Maar ik doe het echt hoor , ik kom zeker langs.

Supernova

[insert willekeurige breinaaldopmerking]

LeffeLover

*burp* zijn hier nog bifiiiiiiies !!!!!!!!!!!

VersaceMania

Dit gaat echt te ver Supernova, ik zorg ervoor dat je provider je afsluit , Fok je bant , en je eigen moeder je niet meer herkend , hoor je me

Supernova

RonBrandsteder

Dit gaat helemaal nergens over , dit topic gaat dicht

alle scheldwoorden en verwensingen zijn in deze samenvatting verwijderd , daar het dan ook geschikt is voor onze Fokkers van onder de 12.Mocht u zich identificeren met 1 van bovenstaande users , berust dit op louter toeval.
pi_28526030
Oh ja , kan deze sticky voor de komende week , dat is wel zo handig
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:14:54 #3
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28526105

Geweldig
ik ruik een TTT
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:15:52 #4
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_28526136

Ten minste nog 1 iemand die het niveau in onzin hoog houdt
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_28526240
Maanvis heeft natuurlijk nog steeds de auteursrechten
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:18:45 #6
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28526249
Echt grappig. Nu nog een Flash-animatie
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:20:40 #7
102466 cappp
Ondertitel
pi_28526316
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:27:48 #8
99669 beugeljosti
ik ben niet gek ik ben Jos
pi_28526569
TTT
ik speel de triangel
pi_28527458
tot mijn verbazing is hij nog niet sticky , mag ik de crew erop wijzen dat dit topic puur informatief is , en dat iedereen daar baat bij heeft.

Ik verwacht dat dit kleine probleem morgen verholpen is ...
pi_28527693
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef Xlarge het volgende:
Maanvis heeft natuurlijk nog steeds de auteursrechten
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28537110
*schop TTT
pi_28538772
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:54 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat was samen met jou hè Inso , wat slecht van mij
  woensdag 6 juli 2005 @ 07:58:25 #13
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28538873
Was deel 1 al vol dan * DaMook terug gaat zoeken in zijn MyAT .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_28539810
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:58 schreef DaMook het volgende:
nog niet vol, maar sequals zijn o.k.
pi_28544200
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:49 schreef Xlarge het volgende:
tot mijn verbazing is hij nog niet sticky , mag ik de crew erop wijzen dat dit topic puur informatief is , en dat iedereen daar baat bij heeft.

Ik verwacht dat dit kleine probleem morgen verholpen is ...
er word niet zo goed geluisterd hè
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
pi_28554032
Vol schaamte plaats ik hier een echte, ouderwetse, toffe, kraakheldere, mooie, schone, lieve, voiorspelbare, terechte, gave, relaxte, grappige en vooral terugvindbare terugvindpost.
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_28561045
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:19 schreef StofjeB het volgende:
Vol schaamte plaats ik hier een echte, ouderwetse, toffe, kraakheldere, mooie, schone, lieve, voiorspelbare, terechte, gave, relaxte, grappige en vooral terugvindbare terugvindpost.
het is er in ieder geval 1 vol met bijvoegelijke naamwoorden
pi_28561166
Echt tof man.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:49:15 #19
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_28596065
TTT
Deze mensen moeten gewoon een status apparte krijgen binnen het FoK! forum
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:59:05 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28596389
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:58 schreef DaMook het volgende:
Deel 1 wel, deel 2 niet. Dit is niet deel 2.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_28614689
Wanneer krijgen we de soop over static ??
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:25:40 #22
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_28617378
En over alles wat er omtrend BrauN is gebeurd
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:58:41 #23
16632 Xlarge
========
pi_28634416
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Bob-B het volgende:
En over alles wat er omtrend BrauN is gebeurd
Ik heb BrauN al eens beschreven in een ander topic , echter door die search kan ik hem niet meer vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')