Ik weet daar niks van.. er heerst hier nogal een vriendjes politiek op Fok!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
jij wou zeggen dat ik 'm nu voor niks krijg?![]()
tsss.. ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat iedere mongool voor slechts 12 euri eigenaar is van een origieel fok-shirt.. maar dat zou stom zijn... ik kan beter zeggen dat het alleen voor de high-class users isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik weet daar niks van.. er heerst hier nogal een vriendjes politiek op Fok!![]()
Wat jij wilquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
tsss.. ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat iedere mongool voor slechts 12 euri eigenaar is van een origieel fok-shirt.. maar dat zou stom zijn... ik kan beter zeggen dat het alleen voor de high-class users is![]()
na het controleren van onze profielen durf ik gerust een conclusie te trekken over wie het het meest fanatieke fok!t .. en wie hier dus het meeste buiten de deur zal komen om trots zijn fok!shirtje te showenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
Dan zit ik maar bij de lower-class.. Als jij bij de high-class hoort betekend het alleen maar dat je nogal Fok! verslaafd bent en dus dag en nacht in je Fok! shirt zit te FokkenWat heb je dan aan zo' n shirt als je nooit de deur uit gaat?
![]()
ehmquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
na het controleren van onze profielen durf ik gerust een conclusie te trekken over wie het het meest fanatieke fok!t .. en wie hier dus het meeste buiten de deur zal komen om trots zijn fok!shirtje te showen![]()
Over een jaar zijn er nog mensen aan het f5'en.. ze kunnen het maar niet gelovenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef Aurelium het volgende:
Voor altijd, eerst wordt fok 2 dagen onbereikbaar met een 404 error, daarna staat er opeens een bericht dat fok wegens omstandigheden voor onbepaalde tijd gesloten zal zijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Over een jaar zijn er nog mensen aan het f5'en.. ze kunnen het maar niet geloven![]()
quote:
Mag ik dan de Danny zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:14 schreef infra-roodborstje het volgende:
Mocht dat het geval zijn zullen wij bundelen al onze krachten en frustraties om zo als één verenigd vrijgevochten teringzooitje Fok!kers een nieuwe community op te richten!
Alwaar kinderen onbezorgd aan de toekomst werken en waar wij de hele dag zitten te klooien op de verscheidende fora die onze community rijk is.
Halleloeja!!!![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Over een jaar zijn er nog mensen aan het f5'en.. ze kunnen het maar niet geloven![]()
Dat zeiden ze ook tegen mijn opa.. God hebbe zijn ziel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef Jordy-B het volgende:
Het klinkt als een kleine ingreep...
Tranen in de ogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja over 3 kwartierquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:51 schreef AMD64 het volgende:
Hé. gaat fok dood?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja over 3 kwartierEn aan de stemming te zien voor altijd
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |