Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:06 schreef jp_f1 het volgende:
Welke wijk ben je aan het kijken??? en anders locatienet proberen. Die hebben best goeie kaarten.
Je bent op zoek naar een woningbegrijp ik? Muziekwijk is volgens mij inderdaad niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.
jah muziekwijk is wel leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
Waar je het beste niet kan zitten is:
Stad:
- Stedenwijk
- Waterwijk
Buiten:
- seizoenenbuurt – bepaalde gedeeltes zijn wel oke (grote wijk).
En nog een wijk waar Dion het over had waar ik de naam al weer van kwijt ben.
Leuke wijken zijn:
Literatuurwijk, Muziekwijk, Filmwijk, Danswijk, Parkwijk, Oostvaardersbuurt,
Tussen de Vaarten (zijn de meiningen over verdeeld), Noorderplassen.
Heb ik gehoord.
Elke wijk heeft wel weer leuke straatnamenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:49 schreef g1id het volgende:
[..]Hebben ze daar serieus zo'n droge Nederlandse plaatsnamen (zelfst. naamwoord + wijk = naam)
Ook leuk om een topic over te beginnen over namen van wijken in NederlandWie start hem? In Maastricht hebben we namelijk wel leuke
![]()
Als je nog vragen hebt over bepaalde wijkenquote:
Nou niet echt, maar ik zoek nu bij routenet naar de straat, en dan kun je uitzoomen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je nog vragen hebt over bepaalde wijken
Moet je ze maar stellen! heb je al een goede kaart?
Ik zoek een betaalbaar huis, dat zijn er veel in Almere, en het zal wel Almere stad worden als ik zo kijk, gewoon qua ligging en woonwerkverkeer afstand.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:57 schreef MaRySe het volgende:
Wat voor huis zoek je?
Een koopwoning toch? vrijstaand, rijtjeshuis, villa?
Als je een heel schattig cute huisje wilt moet je in de oostgriend kijken.. ZO leuk!
Witte huisjes met rode kozijntjes en in de straat zelf staan inplaats van suffe hegjes rozenstruiken!
Die "rozenhuizen" zijn wel poepig inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:08 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb misschien een kaart voor je.. Het is wel van m'n papa's werk en ik weet niet of ik die mag delen.. Zal het even vragen.
[afbeelding] Deze huizen dus.. maar dit is in de herfst of zo
Wat website's
Een website van huillies zo zag Almere er vroeger uit.. Ja héél vroeger was hier water.. Dus wat janken ze nou
http://www.almere-haven.com/ Webcam op de haven gericht!
[afbeelding]
www.almere.nl Staat wel veel informatie opMoet je even zoeken naar encyclopedie van Almere oid. Staan al die statistieken in over criminaliteit en al. En over sportvoorzieningen etc.
Dan weet je een beetje met wat voor een wijk je te maken hebt
Hier ook, en ik denk dat je het inderdaad gewoon relatief moet zien hoor.. tis geen sin city ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:13 schreef RealKnuckles het volgende:
In Almere heb je GEEN criminele wijken.
De wijken die deze users opnoemen wonen alleen wel meer als 3 negers![]()
Ho ho, dat heb ik ook nooit gezegd. Er zijn alleen wat wijken in Almere waar ik iever wil wonen. En dat is puur een gevoelskwestie en niet gerelateerd aan het aantal allochtonen wat er woont.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:13 schreef RealKnuckles het volgende:
In Almere heb je GEEN criminele wijken.
De wijken die deze users opnoemen wonen alleen wel meer als 3 negers![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:10 schreef snijder het volgende:
Volgens mij zijn er inderdaad een aantal wijken in Almere waar je niet wil wonen.
- Stedenwijk
- Staatsliedenbuurt
- Regenboogbuurt hangt er van af, er schijnt een "goed"en een "slechte" kant te zijn
- Molenbuurt schijnt ook al wat minder te worden
- Seizoenebuurt (woon ik zelf), blijf zo ver mogelijk van het spoor af.
- Haven is m.i. qua trein k*t, dat mogen de anderen bevestigen/ontkrachten
Gouwen is leuk ! Ik ga onder de viaduct door en ik ben erquote:
Zie ik daar een relatie komen tussen me PESmattie en MaRySequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Gouwen is leuk ! Ik ga onder de viaduct door en ik ben er
Almere Haven heeft inderdaad geen treinstation.. Wel een pondje naar Huizen!
Tuurljk wel. De wijken die ik opnoem vertegenwoordigen maar een klein gedeelte van Almere. Verder is Almere een zeer praktische stad waar een heleboel dingen goed geregeld zijn.quote:
Ik woon er ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef snijder het volgende:
[..]
Tuurljk wel. De wijken die ik opnoem vertegenwoordigen maar een klein gedeelte van Almere. Verder is Almere een zeer praktische stad waar een heleboel dingen goed geregeld zijn.
Enige verwijt wat k aan Almere kan geven is dat het sfeer mist, maar dat komt wel. Ze zijn druk bezig in het centrum om heet levendiger te maken.
Jottem, daar ben ik echt blij mee, dat fastfoof plein rond de bioscoopquote:
Het trekt negerts aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:27 schreef snijder het volgende:
[..]
Jottem, daar ben ik echt blij mee, dat fastfoof plein rond de bioscoop![]()
ook daar heb ik geen probleem mee, maar we waren er laatst en het is nu al een teringzooi. Ben jijn even blij dat je net een apprtement in de Wave of omringende panden hebt gekocht.quote:
Ik heb familie op de Bosgouw wonenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
Weetje wat raar is.. Na 6jaar.. Als je tegen me zegt ik woon in de Gouwen dan denk ik WAAR woon je? Of in de Meenten zo van *nadenkt*
Maar als je zegt ik woon in de bosgouw of schaapmeent of ik woon naast de flierefluiter of vlakbij X of Y dan weet ik het gewoon
Weet je al waar je wilt wonen? Ik als Havenaar promoot natuurlijk Haven
Ik woon in het begin van Filmwijk- Zuidquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Woon je in het rijke gedeelte?
(OMG klinkt stom maar zo heet het)
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:21 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zie ik daar een relatie komen tussen me PESmattie en MaRySe![]()
Hey daar woont mijn broerquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef The_Langolier het volgende:
[afbeelding]
Almere, lekker avontuurlijk.![]()
Ik heb zowel in stedenwijk als in de seizoenenbuurt gewoont, en het zijn beide prima buurten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
Waar je het beste niet kan zitten is:
Stad:
- Stedenwijk
- Waterwijk
Buiten:
- seizoenenbuurt – bepaalde gedeeltes zijn wel oke (grote wijk).
Ik woon in de aprilstraat, drie maal raden hoe de straten er naast heten: maart- en mei straat.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:Wat een wijken.....
Dus dan woon je aan het IJsselplein of deherfststraat
Maart en Mei?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef snijder het volgende:
[..]
Ik woon in de aprilstraat, drie maal raden hoe de straten er naast heten:
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef snijder het volgende:
[..]
Ik woon in de aprilstraat, drie maal raden hoe de straten er naast heten: maart- en mei straat.....
Je bedoeld de Stripheldenbuurt? De Paulus de Boskabouterstraat of de tante Polewopstraat....quote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Het lijkt Duckstad wel zo....
Maarja, zul je zien dat er een Disney-wijk is.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:52 schreef snijder het volgende:
[..]
Je bedoeld de Stripheldenbuurt? De Paulus de Boskabouterstraat of de tante Polewopstraat....![]()
Die wijken bestaan toch heulemaal nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
De gereedschapwijk: Hamerstraat, Spijkerstraat, Vijlstraat....
Dokterswijk:
Dokterstasstraat, Stethoscoopstraat, Morfinestraat, Abortusstraat.....
Weekwijk:
Maandagstraat, Dindagstraat, Woensdagstraat, Donderdagstraat....
Kleurenwijk:
Blauwstraat, Groenstraat, Roodstraat, Bruinstraat (de nichten-corner)....
Weekwijk bestaat niet, maar het vrijdaghof ligt naast de donderdagstraat in de Seizoenenbuurt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
Weekwijk:
Maandagstraat, Dindagstraat, Woensdagstraat, Donderdagstraat....
Kleurenwijk:
Nee, dat is de regenboogbuurtquote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
Kleurenwijk:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Nee, dat is de regenboogbuurt
Met iets minder ridicule namen
Ja, ik weet dat snijder zoiets al heeft gezegd. Maar Waxxer is altijd blij met een berichtje van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |