Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:06 schreef jp_f1 het volgende:
Welke wijk ben je aan het kijken??? en anders locatienet proberen. Die hebben best goeie kaarten.
Je bent op zoek naar een woningbegrijp ik? Muziekwijk is volgens mij inderdaad niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.
jah muziekwijk is wel leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen als leek zijnde.. heb begrepen dat er wijken zijn waar je niet wil wonen, maar de muziekwijk schijnt leuk te zijn,.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
Waar je het beste niet kan zitten is:
Stad:
- Stedenwijk
- Waterwijk
Buiten:
- seizoenenbuurt – bepaalde gedeeltes zijn wel oke (grote wijk).
En nog een wijk waar Dion het over had waar ik de naam al weer van kwijt ben.
Leuke wijken zijn:
Literatuurwijk, Muziekwijk, Filmwijk, Danswijk, Parkwijk, Oostvaardersbuurt,
Tussen de Vaarten (zijn de meiningen over verdeeld), Noorderplassen.
Heb ik gehoord.
Elke wijk heeft wel weer leuke straatnamenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:49 schreef g1id het volgende:
[..]Hebben ze daar serieus zo'n droge Nederlandse plaatsnamen (zelfst. naamwoord + wijk = naam)
Ook leuk om een topic over te beginnen over namen van wijken in NederlandWie start hem? In Maastricht hebben we namelijk wel leuke
![]()
Als je nog vragen hebt over bepaalde wijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |