Dank je voor je commentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik begin meer het idee te krijgen dat het één gigantisch grote kliek is waar je als buitenstaander geen of nauwelijks invloed op kan uitoefenen en als je al wat kan doen, is het gigantisch beperkt . . .

Weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
hm das een nog moeilijker scenario dan waar ik nu in zit![]()

Is toch leuk voor d'r ?? Hoe lang kennen ze elkaar al ??quote:

Is superquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is toch leuk voor d'r ?? Hoe lang kennen ze elkaar al ??

Mss komt ze wat aaibaarder over, wat haar natuurlijk uiteindelijk stukken minder intressant maakt.quote:

Suikeroom/tante zijn roeles !!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:37 schreef Mukie het volgende:
Is super
Ze zijn nu 5 jaar samen, going on 6.
Willen volgend jaar gaan beginnen met kleintjes
Mag ik de suikertante zijn![]()

Mwah dat valt wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Mss komt ze wat aaibaarder over, wat haar natuurlijk uiteindelijk stukken minder intressant maakt.![]()

Dat deden ze een paar jaar geleden alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Suikeroom/tante zijn roeles !!!![]()
![]()
![]()
Bereid je alvast maar voor op de trouwerij/receptie, amper vijf minuten na het ja-woord zal men wel weer komen met "Nou Mukie, neem een voorbeeld aan je kleine zusje en wanneer ga jij nou eens het ja-woord geven ??" of iets in die trand. Geloof me, ben ervaringsdeskundige op dat gebied . . .![]()

Leuk, laten we af en toe even heen en wieder smsen.!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hetzelfde gebied. Ik ga winkelen met Daniel en Vincent. Nou ja, tegen de middag bevinden wij ongeveer rond de fame en we eindigen vast wel even in een kroeg

Huh ?? Hoe kwam ze aan dat idee ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef Mukie het volgende:
Een keer kwam mn moeder helemaal in de stress naar me toe: "Waarom heb je het me niet verteld? Ik heb het verdorie via anderen moeten horen. Waarom zeg je het me niet? Ik ben tenslotte je moeder."
Ik schrok me rot en vroeg wat er dan was.
Moeder: "Je bent toch zwanger?"
![]()

Beats me, ik had toen maatje 34quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Huh ?? Hoe kwam ze aan dat idee ??![]()
![]()

Als het te zien was geweest, had ze het ook niet van anderen hoeven horen natuurlijkquote:

Ook datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het te zien was geweest, had ze het ook niet van anderen hoeven horen natuurlijk.

Wat ons terugbrengt bij de proeftijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
Maar daar ben ik iig nog niet aan toe, hou het liever bij oefenen

te oudquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat ons terugbrengt bij de proeftijd. Wanneer heb je een gaatje in je agenda?
.

[OFFTOPIC]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ook dat
Alhoewel je het bij sommige vrouwen pas in de laatste maanden ziet
Maar daar ben ik iig nog niet aan toe, hou het liever bij oefenen

quote:

Wat was dr offtopic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:00 schreef Metro2005 het volgende:
MogguhHopelijk gaat het vandaag niet zo offtopic als gister

Goh echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:13 schreef Ynske het volgende:
moggûh
Er is verschil tussen lust en liefde.

Mogguhquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:13 schreef Ynske het volgende:
moggûh

Het was laatquote:

Van lust kan je ook naar liefdequote:Op woensdag 6 juli 2005 08:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mogguh
En zeker weten
Lust kan wel bij liefde voorkomen, maar omgekeerd niet, dat lust liefde wordt.

zie ongeveer alle vorige posts in dit topicquote:

was je nog niet wakker ofzo toen je deze stelling verzonquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:13 schreef Ynske het volgende:
moggûh

En wat is dr dan wel ontopic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zie ongeveer alle vorige posts in dit topic

geloof van wel, maar kon toch niet meteen hiermee binnenkomen....quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
was je nog niet wakker ofzo toen je deze stelling verzon![]()
like DUH

quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof van wel, maar kon toch niet meteen hiermee binnenkomen....
doe t nu dan maar wel
Liefde is het instrument om de polariteiten en tegenstellingen te verenigen.

Kijk voor de lol eens naar de vorige 20 posts ofzo , dat gaat echt alleen maar tussen 2 of 3 mensen. Dat is voor buitenstaanders dus echt totaal niet te volgen en dus ook niet leuk om te lezen. Bespreek dat soort dingen op msn denk ik dan, daar is dit topic niet voor bedoeld. Dat je nou af en toe eens een opmerking op elkaar maakt of weet ik veel wat kan ik me voorstellen, zeker als je elkaar ontmoet hebt enzo maar doe dat niet constant in deze reeks. Dalijk gaat dit topic op slot vanwege kliekjes vorming en dat zou jammer zijn.quote:

Laat ik het zo zeggen:quote:

Ja maar de dames zijn echt ergquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens naar de vorige 20 posts ofzo , dat gaat echt alleen maar tussen 2 of 3 mensen. Dat is voor buitenstaanders dus echt totaal niet te volgen en dus ook niet leuk om te lezen. Bespreek dat soort dingen op msn denk ik dan, daar is dit topic niet voor bedoeld. Dat je nou af en toe eens een opmerking op elkaar maakt of weet ik veel wat kan ik me voorstellen, zeker als je elkaar ontmoet hebt enzo maar doe dat niet constant in deze reeks. Dalijk gaat dit topic op slot vanwege kliekjes vorming en dat zou jammer zijn.
Of valt het je niet op dat zodra Melismay, Ynske en Twisted fok er zijn dat het topic dan helemaal doodvalt en deze 3 alleen nog maar nutteloze opmerkingen posten die niemand anders snapt?
Om een voorbeeld te geven:
Vanaf hier dus bv

aantrekkende polariteit of afstotende polariteitquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe t nu dan maar wel

Het is niet makkelijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Van een neukertje kun je niet naar een relatie.
Maar binnen een relatie kun je wel lustvolle sex hebben.
Zo beter?
Heb nl nog niet vaak gezien dat alleen pure lust overvloeit naar liefde.

Kijk dit soort zaken gebeurd zodra mensen van Fok elkaar ook IRL kennen en zaken uit het 'normale' leven hier gaan bespreken..quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens naar de vorige 20 posts ofzo , dat gaat echt alleen maar tussen 2 of 3 mensen. Dat is voor buitenstaanders dus echt totaal niet te volgen en dus ook niet leuk om te lezen. Bespreek dat soort dingen op msn denk ik dan, daar is dit topic niet voor bedoeld. Dat je nou af en toe eens een opmerking op elkaar maakt of weet ik veel wat kan ik me voorstellen, zeker als je elkaar ontmoet hebt enzo maar doe dat niet constant in deze reeks. Dalijk gaat dit topic op slot vanwege kliekjes vorming en dat zou jammer zijn.
Of valt het je niet op dat zodra Melismay, Ynske en Twisted fok er zijn dat het topic dan helemaal doodvalt en deze 3 alleen nog maar nutteloze opmerkingen posten die niemand anders snapt?

lieve schat,quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf hier dus bv

Alles kan, heb het alleen nog niet vaak gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk
maar je kan best van neukert naar relatie

Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk dit soort zaken gebeurd zodra mensen van Fok elkaar ook IRL kennen en zaken uit het 'normale' leven hier gaan bespreken..
Dan krijg je altijd postings die de rest niet snapt.
Maar hetzlefde hadden we enige tijd geleden in de 'ruzie' tussen Gekke_Sandra en TGT etc...
Dat maakt het voor buitenstaanders altijd moeilijker om het te volgen.
Volgens mij is het beter om dat soort zaken, zoals jij noemt OF zo'n ruzie maar op een terrasje te voeren of lekker op de MSN te gooien.....

ik denk beide polariteitenquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
aantrekkende polariteit of afstotende polariteit

Het gaat momenteel even niet zozeer om deze, maar in voorgaande topics is het ook meerdere malen voor gevallen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat,
ik maakte 1 opmerking over wat er was met twist, verder heb ik gister helemaal niets gepost... dusseh mij moet je er niet in gaan betrekken

Mornin'quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:13 schreef Ynske het volgende:
moggûh

Mijn stoort iig niet, daar lees je dan toch overheen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf hier dus bv

Eerst eens koffie, dit is me te zware kost zo vroeg op de ochtendquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe t nu dan maar wel

moggehquote:

Dan is je stelling nogal dubbelopquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |