Ja om half 6 op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg slapen.
Ik ook niet, maar vandaag best zware dag gehad. En deze week heb ik Sensation wil ik wel wat wakerder staan dan dit weekend in de Brothers eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ik moet morgen ook werken, maar ik ga eigenlijk nooit vroeg slapen.
Oh ja dat is wel handig dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vandaag best zware dag gehad. En deze week heb ik Sensation wil ik wel wat wakerder staan dan dit weekend in de Brothers eigenlijk
Neuh uit Gorinchem maar met klasgenoot met de auto gegaan en bij hem blijven slapen (treinen gaan wel achterlijk laat rijden vanaf zijn woonplaats)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel handig dan.
Brothers! Kom je uit Utrecht of omgeving?
Oh dat is ook in de buurt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh uit Gorinchem maar met klasgenoot met de auto gegaan en bij hem blijven slapen (treinen gaan wel achterlijk laat rijden vanaf zijn woonplaats)
Eerst zien dan gelovenquote:
Slaap lekkerquote:
Redelijk jah, maar ik ga m'n nest inquote:
Amenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vast wel, en het zal ook uiteindelijk wel goed komen. Zal ook proberen wat meer uit te gaan en wie weet kom ik er tegen, en ik moet idd mezelf weer is wat gaan respecteren (kreeg van de week wat complimentjes en die helpen enorm) en het gaat vast goed komen. Geduld is een schone zaak, en beter nog geen één gehad dan er tig gehad hebben en je echte liefde nooit vinden
Jij wilde mn zusje toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Wojworshebn het volgende:
Godlike? Mag ik haar na jou?
Welterusten . . .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga ook stoppen, nog even tv kijken en dan naar mijn bedje![]()
24 en op weg naar een huwelijkquote:
hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef Tranceptor het volgende:
Halloooooooooooooooooo schatjes
Weltrusten
Ik begin meer het idee te krijgen dat het één gigantisch grote kliek is waar je als buitenstaander geen of nauwelijks invloed op kan uitoefenen en als je al wat kan doen, is het gigantisch beperkt . . .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef Mukie het volgende:
Even een vraag aan jullie, hoe zien jullie dit?
FOK!Forum, kraak noch smaak.
Wilde nog dit posten:
Ik vraag me af hoe de crew het zelf vind? Aannemen van mods, bannen en verwijderen.
En dan niet wat jullie samen hebben besloten, maar jullie eigen mening, ff los van jullie taken.
Die heb ik nl nog niet gehoord.
Maar het topic was al dicht. Denk dat als je er een nieuw topic over maakt het toch weer verneukt wordt door nutteloze commentaren.
Nee ze willen allemaal mn zusjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:34 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ja, dat was een psychologische test, hoe je daarop zou reageren. You did well!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |