dat doen ze wel vaker bij cd/dbd releases dat komt omdat er ook bij sommige muziek echt ook beeld bij moet zijn, bijvoorbeeld als er veel vuurwerk word afgestoken dan hoor je dat. ik weet niet hoe dat met deze is mgoed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:01 schreef mcyodogg het volgende:
Oja, en de CD heeft slechts de 14 nummers die ook op de DVD te zien zijn. Ik had gehoopt op een totale registratie op CD, maar niet dus.
Kijk uit, zometeen word je green day verslaafdquote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef renz0r het volgende:
Heb de cd van Green day pas deze week echt ontdekt. Wat een meesterlijke band zeg!!!
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef renz0r het volgende:
Heb de cd van Green day pas deze week echt ontdekt. Wat een meesterlijke band zeg!!!
Was het hele nummer, zelfde zoals ze 't speelde als in de HMH en Ahoy enzo. Erg gaaf dusquote:Op zondag 13 november 2005 18:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag net bij Top of the Pops Jesus of Suberia live. Ik schakelde alleen te laat in om te horen of hem echt helemaal gespeeld hadden. Het einde was wel gewoon het einde, maar het begin en of ze stukken hadden weg gelaten weet ik niet.
DVD vd week even halen.
het gekke is dat het vuurwerk hetgene is wat ze er wel op hebben laten zitten. maar ze hebben dus precies de nummers van de dvd ook op cd gezet, waar ik hoopte dat she/jaded/maria/enz nog wel op de cd stonden. bovendien is de cd ingekort, bv duurt minority op de cd 4 minuten, en op de dvd zie je em helemaal. maar goed, neemt niet weg dat het nog steeds een vette cd is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef iDex het volgende:
[..]
dat doen ze wel vaker bij cd/dbd releases dat komt omdat er ook bij sommige muziek echt ook beeld bij moet zijn, bijvoorbeeld als er veel vuurwerk word afgestoken dan hoor je dat. ik weet niet hoe dat met deze is mgoed.
1990.quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Jonathon het volgende:
Hun eerste cd was in 1994 al uitgekomen![]()
[..]
idd toen kwam 1,039/Smoothed Out Slappy Hours uit, meesterlijk album. lekker rauw en geen overgeproduceerd plaatje.quote:
van hun site:quote:Op maandag 14 november 2005 00:16 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
idd toen kwam 1,039/Smoothed Out Slappy Hours uit, meesterlijk album. lekker rauw en geen overgeproduceerd plaatje.
dat het even gezegd is
De cd is niet released in 1990, maar de muziek komt inderdaad wel uit 1990quote:This CD has been re-released as "1,039 Smoothed Out Slappy Hours" and contains the "Slappy E.P." and the "1,000 Hours E.P." songs.
ik kan jullie wel uit de brand hebben, de officiele release datum van 1039/sosh is 19 April 1991quote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef cappp het volgende:
[..]
van hun site:
[..]
De cd is niet released in 1990, maar de muziek komt inderdaad wel uit 1990
Goede plaat ja![]()
het is een uitklapding op cd formaatquote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef iDex het volgende:
ik heb hem nog steeds nieten kan nog lang duren voordat ik hem heb
...
maar is het een gewone cd hoes of een dvd hoes?
Lang duurt het lekkerstquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef JeroenV het volgende:
http://www.streaming-clip(...)esus-of-Suburbia.php
Hier is de clip van JOS te zien...
Edit; die gaan ze niet veel uitzenden schat ik
nee dit is een lekkere link...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef mcyodogg het volgende:
als je de clip post doe het dan meteen goed. hier de volledige 12-minuten versie:
http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2682403&pg=default&skin=default&refsite=default&mediaSize=default&context=product&launchVal=1&data=
"ahh ahh ahh somebody fuck me now!"quote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef RemCOW het volgende:
Grappig om te zien eigenlijk dat vooral voor de oudere nummers BJ op "blue" speelt. Er zijn wel van die lijstjes welke gitaren hij allemaal heeft, maar is 'r ook een lijstje een beetje per nummer?
Wat zingen ze eigenlijk aan het eind van Hitchin' A Ride altijd? Ik kom er maar niet uit...
Iets van:
Don't know where... to go / I'm from?
Toch leuk dat ze Hitchin' A Ride altijd een beetje speciaal doen (121234 gedoe, vuur, knallen), vind ik echt een fantastisch nummer.
Nouja, de replica's bedoel ik dan, dat leek mij ook.quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
Blue is ook allang met pensioen. Die zit vol barsten, scheuren en is amper meer te bespelen. hij gebruikt tegenwoordig dan ook replica's.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Klingon het volgende:
Voor de liefhebbers, klinkt wel lekker:
Dean Gray presents American Edit
[afbeelding]
Hahahhaha origineel hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Klingon het volgende:
Voor de liefhebbers, klinkt wel lekker:
Dean Gray presents American Edit
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:21 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.americanedit.n(...)0the%20Prankster.mp3
HAHHAA. Offspring en Greenday gemixt..........
bij Van Leest en Plato zeker... Bij van Leest is de DVD wel goedkoper dan bij Plato trouwens (scheelt 6 euro...)quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef Sport_Life het volgende:
k was gisteren bij de FRS maar daar hadden ze hem nog niet. Waar is die DVD te koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |