kloptquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef ray_nl het volgende:
op greenday.com kan ik het in ieder geval niet terug vinden
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb al 2 keer precies hetzelfde optreden gezien, een derde keer hoeft niet.
Ze maken wel degelijk andere muziek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef Komakie het volgende:
Greenday is altijd al mediageil geweest.
vind ik niet negatief ofzo. als je goeie muziek maakt, dan mag je ook best een beetje trots daar op zijn enzo.
en het is duidelijk aan ze te zien dat ze niet andere muziek maken om de media aandacht.
vast geen 100%, maar wel al zo zeker als alinea 6+7 van dit artikel: http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=truequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:42 schreef RemCOW het volgende:
Maar hoe zeker is het dat JOS single wordt? Ik dacht dat Wake me up de laatste was? Die trouwens af en toe ook in lange versie wordt uitgezonden, trouwens.
Zo bedoelde ik het niet helemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze maken wel degelijk andere muziek.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:18 schreef Ereshkigal het volgende:
Klopt dat is die Live dvd van Milton Keynes waar ik het een tijdje terug over had
ben echt zo benieuwd... het concert was zo kicken.
Ik ga heel heel heel misschien nog naar Green Day in Parijs
Vriendin van mij wil er heen (net zo'n freak als dat ik ben) en ik heb aangeboden met haar mee te reizeneven een paar dingen regelen en ben benieuwd !
kei tof !
ik hoop dat het niet een echte mix is in de zin van door elkaar maar gewoon extra dingen is leuk maar niet tussen het concert doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:38 schreef mcyodogg het volgende:
mij ook...ik had al gelezen dat het een mix gaat worden van interviews en concertbeelden. wat centraal staat, is hun eerste tour langs grote stadions.
het concert in ahoy was al vet, in Milton Keynes zal het nog wel een paar keer uitvergroot worden. heb een aantal concerten op Reading gezien en dat was ook al extreem.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef mcyodogg het volgende:
1. American Idiot
2. Jesus of Suburbia (I. Jesus Of Suburbia, II. City Of The Damned, III. I Don't Care, IV. Dearly Beloved, V. Tales Of Another Broken Home)
3. Holiday
4. Are We the Waiting
5. St. Jimmy
6. Longview
7. Hitchin' a Ride
8. Brain Stew
9. Basket Case
10. King for a Day / Shout
11. Wake Me Up When September Ends
12. Minority
13. Boulevard of Broken Dreams
14. Good Riddance (Time of Your Life)
14 nummers is niets voor op een live dvd hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Het is vaak zo dat ze wat nummers weg laten bij een DVD concert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |