Eh?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef zapsel het volgende:
het was voor mij de reden die cd te bestellen in amerika "39 smoothed-slappy hours" uit 89
mja maar waarom hellemaal uit amerika bestellen?quote:
mja dat is een ding wat wel minder isquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef Ixnay het volgende: en: "heeeee hoooo"
dat is een ding wat zeker is, bij mij danquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef JeroenV het volgende:
DVD ga ik zeker aanschaffen.
hmm ja das idd wel merkwaardigquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:55 schreef iDex het volgende:
[..]
mja maar waarom hellemaal uit amerika bestellen?
kost hier maar 10 euro ofzow in de betere platen zaken
omdat ik hem hier niet kon vindenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:55 schreef iDex het volgende:
[..]
mja maar waarom hellemaal uit amerika bestellen?
kost hier maar 10 euro ofzow in de betere platen zaken
ook niet in internetwinkels in NL?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef zapsel het volgende:
[..]
omdat ik hem hier niet kon vinden
ook niet in de betere platenzaken...
heb em toch echt laatst zien liggen bij kroese, maar ja dat is een cd winkeltje in nijmegenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef zapsel het volgende:
[..]
hmm ik kom daar zo afentoe wel eens, ik zal hem dan eens gaan halenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
heb em toch echt laatst zien liggen bij kroese, maar ja dat is een cd winkeltje in nijmegen
in delft woon je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef zapsel het volgende:
[..]
velvetmusic hebben we niet , en sounds zuigt enormquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef iDex het volgende:
[..]
in delft woon je?
velvetmusic en sounds al bezocht?
en anders ff naar rotterdam daar heb je ook veltvetmusic en sounds en ook nog plato.
daar heb ik wel 39 smoothed-slappy hour vandaan uit delftquote:
Misschien tijdens American Idiot tour maar ver daarvoor, tijdens Dookie bijvoorbeeld waren het nog niet van die heehoo-ers meen ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:12 schreef zapsel het volgende:
en dat "heeeehooo" gedoe dat hoort nou eenmaal bij greenday , dat doen ze al vanaf t begin dat zij concerten geven
dus je weet van te voren dat dat geroep erbij zit voor je naar een greenday concert gaat![]()
Bij de tour van Nimrod was het er al wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Misschien tijdens American Idiot tour maar ver daarvoor, tijdens Dookie bijvoorbeeld waren het nog niet van die heehoo-ers meen ik.
als je opvallende green day optredens wilt zien, raad ik je aan om ze op woodstock 94 te zien. waarschijnlijk het meest opmerkelijke optreden wat ze gehad hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:41 schreef iDex het volgende:
kheb hier ergens een dvd-r met daarop een concertje waar mike een bloedneus kreegwas in de nimrod tijd. kon je ergens downloaden en op een dvd branden, redelijk goede kwaliteit ook nog
alleen jammer is wel dat er veel woorden werden gecensureerd :/
Het was een zeer goed optreden hoorde ik achteraf, de zanger had ook nog gestagedived, veel oudere nummers.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef Beaker het volgende:
@ Ixnay, mega bummer![]()
Ik ben ooit eens naar The Offspring in 013 geweest, maar heb geen idee meer wanneer dat wasben wel mijn shirtje tegengekomen wat ik toen heb gekocht
Waar verhuizen al niet goed voor is
ja wat staat daar precies allemaal op?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:57 schreef zapsel het volgende:
keb die cd met dvd gekocht van american idiot
met the making of van holiday en boulevard of broken dreams...
die dvd is funny
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef JeroenV het volgende:
Dat zegt Ereshkigal in dit topic (deze pagina zelfs)
Nogmaals... volgens mij is "She" niet langsgeweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef JustJunior het volgende:
Daar was ik bijAls je iemand op "She" ziet crowdsurden, ben ik het
Wat was er zo opmerkelijk aan?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
als je opvallende green day optredens wilt zien, raad ik je aan om ze op woodstock 94 te zien. waarschijnlijk het meest opmerkelijke optreden wat ze gehad hebben.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:16 schreef vandruten het volgende:
[..]
Lees het hier maar: http://www.ram.org/music/woodstock/woodstock.html![]()
Green Day's performance on stage was undoubtedly the best, visually. A punk band, I don't think their music is anything spectacular compared to the innovative punk along the lines of the Levellers and Fugazi. In fact, they are so stereotypically punk that it almost seems like they are parodying it: the lead singer and drummer had brightly coloured blue and green hair and their lyrics are whiny. But they were tireless on stage and pushed the momentum to its limits. The best thing about their show was that they had a mud fight on stage with the audience. The first mud pack was thrown at vocalist Billy Joe Armstrong. He promptly caught it and put it in his mouth. This simply encouraged people to throw more! The crew of the band came on stage and started throwing stuff back. Wavy Gravy, the announcer for the South stage, also followed suit by doing the same thing (throwing mud back and eating it).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |