Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet eens hoe de hele week is verlopen.. ONM![]()
Dat gaat krap aan worden. Ik wil ook nog iemand blij maken met oude afleveringen van GTSTquote:
Je hebt mailquote:
BNN weet niet goed wat hij wilt.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Je hebt mail![]()
Waarom staat er trouwens dat de belevenissen van de Fam van Couwenbergh te zien zijn bij BNN? Wouden ze niet alleen maar jongeren? En trouwens, nu gaat het weer over jongeren, was het geen ziekenhuisserie dan?![]()
Voor de vernieuwing keek mijn tante altijd ONM. Sinds de vernieuwing niet meer, en haar dochtertje van 9 mag vanaf 15 augustus ONM gaan kijken op BNN, want het is nu niet meer eng zoals vroeger, maar gewoon lekker msnen en andere jongerendingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
BNN weet niet goed wat hij wilt.....
Ik geef het een half jaar, dan is onze mooie soap al vernaggeld
Dan gaan ze de rekwisieten veilen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
BNN weet niet goed wat hij wilt.....
Ik geef het een half jaar, dan is onze mooie soap al vernaggeld
Rodney, niks persoonlijks hoor, maar ik vind je sitestyle nogal oudbollig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Dan gaan ze de rekwisieten veilen!![]()
Haha dat weet ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Rodney, niks persoonlijks hoor, maar ik vind je sitestyle nogal oudbollig.![]()
Okequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:14 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Haha dat weet ik, maar dit is even een "nood" pagina. Er word aan een lay-out gewerkt
en die is veel moderne dan deze.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/msn.gif]afbeelding][/url]!!!
LOLquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/msn.gif]afbeelding][/url]!!!
Bij ons.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Dus bij ons was het de hele week spannend om naar te kijken, vond ik. En gtst dat bleef die zelfde week nog saai en de cliffhanger was ook al zo saai.
www.onmforever.nlquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ff offtopicgeleuter:
Wat is je site Rodney???
Sinds wanneer is Sid een Turk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
trouwens..... we hebben 't hier wel steeds over de NMO en alle bijbehorende Moslims,
maar hoe zit 't trouwens met de geruchten over de eventuele terugkomst van onze favo Troetel-Turk??
[afbeelding]
nou ja, Turk weet ik niet zeker, mij hij is wel iets Moslim-achtigs, gezien zijn naam: Tarek Cadierquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sinds wanneer is Sid een Turk?
Tot vrijdag 1 juli j.l., a.s., maar dan verleden week.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:19 schreef Intergalactrick het volgende:
Hoe lang duurt dit seizoen nog?
Humor!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tot vrijdag 1 juli j.l., a.s., maar dan verleden week.
Als iemand nog niet weet dat het seizoen is afgelopen, krijgt ie zo'n antwoord.quote:
Ja, dat doe je ook.....Ach, laat ook maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als iemand nog niet weet dat het seizoen is afgelopen, krijgt ie zo'n antwoord.
Serieus, m'n bek valt open hier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef Beautygirl het volgende:
Rodney, kan je aub ophouden met reclame maken voor je site op de forums onder de naam: "Kimmetje"![]()
Moet iemand 'm dan dichtslaan?quote:
Denk je nou echt dat ik zo ben ?? Nou nee hoor... , verder ga ik hier geen eens op in. Dit is echt allemaal Off- topic gelul!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef Beautygirl het volgende:
Subtiel schopje naar: Samsam ! Weten jullie meer over Samsam, verhaallijnen, personages of screenshots? Bedankt!
Rodney, kan je aub ophouden met reclame maken voor je site op de forums onder de naam: "Kimmetje"![]()
Maar Betje, zonder jou is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
* Babette haakt nu echt af... geef maar 'n seintje als deze vol is, kijken we dan wel verder
Leuke manier om je een BNN-lidmaatschap door de strot te duwen.quote:EXCLUSIEF VOOR FANS!
Sneakpreview van de eerste ONM van het nieuwe seizoen!
BNN organiseert een sneakpreview van de eerste nieuwe aflevering, exclusief voor ONM-fans.
Op 15 augustus begint het nieuwe seizoen van ONM. Elke werkdag kun je om 19.30 uur bij BNN op Nederland 2 kijken naar je favoriete soap.
Speciaal voor BNN-leden organiseert BNN op vrijdag 12 augustus een sneakpreview van de eerste aflevering van ONM van het nieuwe seizoen!
Kun jij ook niet wachten tot het zover is? Geef je dan nu op!
Ben je al lid van BNN, surf dan nu naar de ledenpagina en doe mee.
Ben je nog geen BNN-lid? Word dan nu lid voor slechts ¤ 5,73 per jaar dan ben je er ook bij.
Tot 12 augustus bij de sneakpreview!
BRON: BNN
Indd, voor gtst hoef je nu toch ook niet meer te dokken???quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Leuke manier om je een BNN-lidmaatschap door de strot te duwen.![]()
Ik vrees dat ONM onzekere (uitzend)tijden tegemoet gaat op Nederland 2.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu zie je het nadeel als ONM op 2 komt: gebeurt er iets, dan vallen alle programma's weg.
ja zeg... zo kan ik toch niet wegblijven.....?:(quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Wup het volgende:
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/overig/2005-07-07_Postbus-51.jpg]afbeelding]
Postbus51 juli 2005 in wmv[/url] ~ [1,9 Mb] ~
Nee, z'n tweeling broer!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: is de voice over van Kenan?
Ach, ik heb wat ruzie met die anoukvannesfanclubpiet die zich redacteur noemt- zonder dat hij kan schrijven- , dezelfde club als die van K3, maar verder is het okay. Kijk, je merkt toch steeds meer dat er hier op Fok! alleen maar volwassenen posten. Hier is het beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:14 schreef MirSus het volgende:
Nee, z'n tweeling broer!![]()
Hoe is 't hier? Al ONM afkick verschijnselen of niet?
`quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, ik heb wat ruzie met die anoukvannesfanclubpiet die zich redacteur noemt- zonder dat hij kan schrijven- , dezelfde club als die van K3, maar verder is het okay. Kijk, je merkt toch steeds meer dat er hier op Fok! alleen maar volwassenen posten. Hier is het beter.
We hebben het hier inderdaad zo slecht nog niet.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef MirSus het volgende:
`
haha, Thank god for Fok!
Ach, laat gaan. We weten beter
Precies... hier maken ze er wel wat van!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We hebben het hier inderdaad zo slecht nog niet.....
Hij is best okay W_I_V, echt waar......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, ik heb wat ruzie met die anoukvannesfanclubpiet die zich redacteur noemt- zonder dat hij kan schrijven- , dezelfde club als die van K3, maar verder is het okay. Kijk, je merkt toch steeds meer dat er hier op Fok! alleen maar volwassenen posten. Hier is het beter.
... om vervolgens een dolk in mijn rug te steken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hij is best okay W_I_V, echt waar......
maargoed, dat doet er ff niet toe, ontopic
Dat doe ik niet....Ik houd nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... om vervolgens een dolk in mijn rug te steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |