jouw tijd komt nog welquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:15 schreef Frederiqueske het volgende:
hoge hakken zijn mooiik mag ze nog niet dragen
zou ook dom staan maja whaha ik vind het wel mooi
Je mag ze niet dragen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:15 schreef Frederiqueske het volgende:
hoge hakken zijn mooiik mag ze nog niet dragen
zou ook dom staan maja whaha ik vind het wel mooi
kousen en nylons...... ieeeeeeee getverquote:Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Scorpion22 het volgende:
Laarzen en vooral hoge hakken staan echt sexy bij vrouwen, vooral in combinatie met stay-up kousen of nylons, zo zie ik de vrouwtjes graag paraderen!! yummie!!
Dat is echt geen omschrijving van een fetisj hoor...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef sanni het volgende:
Ow ja... " gewoon zwarte laarzen die strak om de kuiten van een vrouw sluiten is mooi om aan te zien.
Geen vreselijke spitse omhoogstaande puntneus van de laars maar gewoon.
En de hak, die moet hoog en spits zijn, geen blokhak blergggg - indien mijn vrouw ze draagt prikkelt dat wat onder mijn hersenpan " [afbeelding] en dan wil jij nog volhouden dat je geen fetish hebt..
Idd want het beheerst mijn leven nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef sanni het volgende:
Ow ja... " gewoon zwarte laarzen die strak om de kuiten van een vrouw sluiten is mooi om aan te zien.
Geen vreselijke spitse omhoogstaande puntneus van de laars maar gewoon.
En de hak, die moet hoog en spits zijn, geen blokhak blergggg - indien mijn vrouw ze draagt prikkelt dat wat onder mijn hersenpan " [afbeelding] en dan wil jij nog volhouden dat je geen fetish hebt..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:17 schreef Laton het volgende:
ik vind het vooral een geil idee dat een vrouw haar lichaam en houding verkloot en later veel pijn kan gaan lijden aantrekkelijk
Wat versta je onder lange laarsen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef AgentCooper het volgende:
Lange laarzen zijn echt suuuuuuuper sexy. Overigens vind ik het ook heel opwindend als een vrouw cowboy-laarzen draagt, al dan niet met iets erboven.
Draag je zo ook met autorijden? Ik vind dat persoonlijk extra prikkelend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef lore het volgende:
Ik hou enorm van hoge hakken, ik draag ze bijna altijd en overal
Tja, smaken verschillen. Ik vind ze namelijk mega sexy!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Cowboy laarzen zijn het complete tegenovergestelde van sexy.
Gelukkig maar dat smaken verschillen. Eenheidsworst is ook niet allesquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:54 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Ik vind ze namelijk mega sexy!
Je staat er wat ongemakkelijk in, maar sexy zijn ze wel, zeker met dat jurkje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef lore het volgende:
En wat vinden jullie van deze ?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef anne_Chris het volgende:
Die laatste foto's, sorry maar ik vind het he-le-maal niks. Ik zie liever een vrouw zonder schoenen dan eentje met schoenen die ze niet past. Je hakken zitten 2 cm van de achterkant van je pumps.
Behalve als je een joke van jezelf wilt maken, that is. Het lijkt nu net of je de schoenen van je grote zus of je moeder hebt geleend![]()
Mijn grootste ergernis? Vrouwen met schoenen waar hun voeten niet in passen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef anne_Chris het volgende:
Sexy_Sadie doet haar ondertitel eer aan
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef anne_Chris het volgende:
Die laatste foto's, sorry maar ik vind het he-le-maal niks. Ik zie liever een vrouw zonder schoenen dan eentje met schoenen die ze niet past. Je hakken zitten 2 cm van de achterkant van je pumps.
Behalve als je een joke van jezelf wilt maken, that is. Het lijkt nu net of je de schoenen van je grote zus of je moeder hebt geleend![]()
Mijn grootste ergernis? Vrouwen met schoenen waar hun voeten niet in passen![]()
You bet dat smaken verschillen, want deze dames vind ik dus echt niks....ook niet echt de nadruk op de hoge hakken.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:02 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Dan vind ik onderstaande foto met bijbehorende modellen wel iets meer hebben.Maar goed,smaken verschillen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef Cyclonist het volgende:
Doe mij deze maar(mét kylie..)
[afbeelding]
I`m dreaming about you every night .. every nightquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef Cyclonist het volgende:
Doe mij deze maar(mét kylie..)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |