Je staat er wat ongemakkelijk in, maar sexy zijn ze wel, zeker met dat jurkje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef lore het volgende:
En wat vinden jullie van deze ?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef anne_Chris het volgende:
Die laatste foto's, sorry maar ik vind het he-le-maal niks. Ik zie liever een vrouw zonder schoenen dan eentje met schoenen die ze niet past. Je hakken zitten 2 cm van de achterkant van je pumps.
Behalve als je een joke van jezelf wilt maken, that is. Het lijkt nu net of je de schoenen van je grote zus of je moeder hebt geleend![]()
Mijn grootste ergernis? Vrouwen met schoenen waar hun voeten niet in passen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef anne_Chris het volgende:
Sexy_Sadie doet haar ondertitel eer aan
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef anne_Chris het volgende:
Die laatste foto's, sorry maar ik vind het he-le-maal niks. Ik zie liever een vrouw zonder schoenen dan eentje met schoenen die ze niet past. Je hakken zitten 2 cm van de achterkant van je pumps.
Behalve als je een joke van jezelf wilt maken, that is. Het lijkt nu net of je de schoenen van je grote zus of je moeder hebt geleend![]()
Mijn grootste ergernis? Vrouwen met schoenen waar hun voeten niet in passen![]()
You bet dat smaken verschillen, want deze dames vind ik dus echt niks....ook niet echt de nadruk op de hoge hakken.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:02 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Dan vind ik onderstaande foto met bijbehorende modellen wel iets meer hebben.Maar goed,smaken verschillen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef Cyclonist het volgende:
Doe mij deze maar(mét kylie..)
[afbeelding]
I`m dreaming about you every night .. every nightquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef Cyclonist het volgende:
Doe mij deze maar(mét kylie..)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |