Dus een beetje dit model?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij, ER..
Ik heb een paar maanden terug kniehoge laarzen gekocht, van zwart leer met een bescheiden hakje. Ze zitten heerlijk (gevoerd) en door het bescheiden hakje hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ergens in blijf hangen of m'n vriend lek steek.
.
Alleen staan die nu bij de schoenmaker..
Dus doe ik vanavond mn witte laarzen aan (normale lengte, tot een paar cm onder de knie dus) mét killerheels en da's altijd even goochelen, maar gelukkig doet dat niks af aan de kick.
Die onderste zijn mooi, je hebt goede smaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Naast die hoge "killer heels" en de laarzen is er nog een soort schoen welke ik wel kan waarderen.
Dat zijn nl. deze.
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Zeg maar dat mijn vrouw wel goede smaak heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die onderste zijn mooi, je hebt goede smaak
Dan ga je die toch maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg maar dat mijn vrouw wel goede smaak heeft![]()
Jammer dat ik geen verzamelfoto heb van de schoenen van mijn vrouw, die allemaal gehakt zijn op 2 stel gympies na dan.
Dat kanquote:
Zoiets ja, maar dan met een smallere schacht en minder lelijke naden. De hakken zijn van metaal, dus vrij gevaarlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus een beetje dit model?
[afbeelding]
Zelf heb ik het niet zo op witte laarzen. Maar dat is dus duidelijk persoonlijk![]()
De hoge hak, die wat mij betreft standaard op een laars mag zitten, zijn heerlijk. Niet dat mijn vrouw me zal lekprikken, maar "kietelen" ofwel stimuleren van mijn edele delen daarmee is heerlijk. Vooral als je ligt vastgebonden op bed![]()
Oploaden bij bv www.imageshack.us en dan de url hier dumpen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar hoe load ik die dan weer naar het forum?
Ok, zal morgen wel wat foto's maken en ze hier dumpenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oploaden bij bv www.imageshack.us en dan de url hier dumpen!
Op wat voor sorrt laarzen val jij kikooooo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:56 schreef kikoooooo het volgende:
Laarzen
Super
ik deel jouw gevoel rommel.
De laarzen uit je OP vind ik sexy, maar ook pumps (gewoon normale, met een lange punt en punthak) kan er zo gauw geen plaatje van vinden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op wat voor sorrt laarzen val jij kikooooo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |