quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef Sheridana het volgende:His father was of Russian Jewish ancestry and his mother was of Polish Jewish, with a mix of Hungarian and Czech Jewish ancestry further back. So, contrary to Falk's public image, he is not an Italian but a mixture of very hardy Jewish Eastern European stock.
WAhahaha, dat was stom!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef Khalein het volgende:
Peter Falk, kannie missen...
Twee zelfsquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:30 schreef Sheridana het volgende:
speelt er iemand in die nu overleden is?
wachten op khaleinquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:07 schreef avotar het volgende:
rustig hier..?
ja.. het is niet matrix 2quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:01 schreef Chielus het volgende:
was dat niet the matrix 2
Fantasia en een rokende mickey mouse ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef ranja het volgende:
Lijkt me een disney film toeWelk jaar gaat het over?
Gokje op Fantasia 2000.
sorry.. werk en zo.. kwas even niet aan het opletten...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
the Matrix Revolutions
En ka$$a!quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:33 schreef avotar het volgende:
gaat neurien...
well it's a hard days night
mogge...
eah...quote:
komt wel eens voor iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef avotar het volgende:
[..]
eah...
iemand inspiratie voor een nieuwe vraag.. ik geloof dat goede beantwoorder er niet meer is?
jullie maken er een zooitje van, maar ik meen dat hier nr 10 in staatquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Mon père, ce heros
Les temps qui changent
cyrano de bergerac
Asterix en obelix: Gaan naar cleopatrazoiets..
vidocq
asterix en obelix contra caesar
man in the iron mask
jean de florette
en dan nog Green Card en 1492: Conquest of Paradise.. Cyrano de Bergerac speelde die trouwens ookDie stond er dus al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |