eigelijk blijft 'ie wel newbe, maar dat merkt 'ie als newbie nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Rufus-Seal het volgende:
als je hier : hier klikt ben je geen noob/newbe meer...
/Edit nieuwe link;)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Rufus-Seal het volgende:
als je hier : [url=http://xxxx]hier klikt[/url] ben je geen noob/newbe meer...
/Edit nieuwe link;)
Kneus.. denk je echt dat ik daar in trap.. wat een lol heb je dan.. oh nee. je zou het niet eens merkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als je HIER op drukt en wacht tot er een roze olifant voorbij komt die een liedje zingt over tubgirl
Hoezo zo boos? Ik denk dat je erin getrapt benquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Kneus.. denk je echt dat ik daar in trap.. wat een lol heb je dan.. oh nee. je zou het niet eens merken![]()
Heb je het gevonden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef SirSimon het volgende:
ik ben intellectueel genoeg om op te zoeken waar 14.gif voor staat...
Ja hor, als jij met je slimme kop dit topic door hebt gelezen ben je er al lang achter gekomen dat ik het wel degelijk weet.. en wat betreft je logout grapje.. dat heb ik voorzien.. ik kijk bij een link standaard in de statusbalk..quote:
iedereen? inclusief jij zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:02 schreef Echo99 het volgende:
Mag ik effe vragen waarom iedereen post in dit klote topic?
kinderen.. ach gut de vader spreekt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:05 schreef Poncho het volgende:
Kinderen, kinderen. Moet ik nu alweer ingrijpen?
Log-outquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:04 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ja hor, als jij met je slimme kop dit topic door hebt gelezen ben je er al lang achter gekomen dat ik het wel degelijk weet.. en wat betreft je logout grapje.. dat heb ik voorzien.. ik kijk bij een link standaard in de statusbalk..
Moederquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef SirSimon het volgende:
[..]
kinderen.. ach gut de vader spreekt..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Google.. nee.. dat was een LATERE link.. en hou GVD op met je schijtgezeik... en klik hier op http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Log-out![]()
![]()
![]()
Omg newbie tis een link naar google.. Ga je ogen een spoelen, je hebt te veel gehuild ..
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:16 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
On the leftside, we see Sirsimon.. In the middle we see Bin Laden.... On the rightside we see Poncho
Nee je hebt gelijk, je bent niets waard en helemaal niet om tegen mij te praten. Ga eten ofzo zoeken bij de vuilnisbelt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Google.. nee.. dat was een LATERE link.. en hou GVD op met je schijtgezeik... en klik hier op http://forum.fok.nl/user/logout
ik ben het niet waard tegen jou te praten...
Sukkelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef kevin85 het volgende:
Het zit je wel heel erg dwars heh TS..?
Waar eens mens zich al niet druk om kan maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |