Yeahh right.. als ik op jou moet wachten... probeer maar eens te bewijzen dat in niet intellectueel benquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef SirSimon het volgende:
goed dan, newbie... bij deze promoveer ik mezelf tot ex-newbie
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet bestaat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Yeahh right.. als ik op jou moet wachten... probeer maar eens te bewijzen dat in niet intellectueel ben
Dat is waar, klonen bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef SirSimon het volgende:
Poncho,
Statistieken
KUTNEWBIE.. afnokken
hehe.. tja.. jammer voor jou, dat je dat niet kunt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet bestaat?![]()
Ik wacht op de post waarin merkbaar wordt dat het kwartje gevallen isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef SirSimon het volgende:
[..]
hehe.. tja.. jammer voor jou, dat je dat niet kunt..
sneu figuur dat je bent.. iets meer dan twee weken sta je langer geregistreerd..en denkt nu zelf ook al geen newbie meer te zijn.. hou je bek, je hebt niets te zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat bepalen wij voor je.. blijf jij nog maar eventjes ''uber l33t newbe'' dan kijken we later wel of je mag promoveren tot '' Niksnut newbe ''
newbe.. new being dus het is newbe
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef OneJule het volgende:
gnagna, hoezo door de mand vallen poncho... het lijkt me duidelijk wie hier zijn uit zn nek lult
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenenquote:
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?quote:
Precies ja.. pak een sigaar en ga wat anders doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef OneJule het volgende:
[..]
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenen
Ik begrijp jouw redenatie niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef OneJule het volgende:
[..]
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenen
grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?
In dat geval, ja.
balenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?
In dat geval, ja.
gebruik het maar als excuusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw redenatie niet helemaal.
Waarom sta ik niet sterk in mijn schoenen?
Omdat ik met een kloon post die ik gisteren heb geregistreerd?
Ho ho, jongeman. Jij was degene die beweerde dat je intellectueel was.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef SirSimon het volgende:
[..]
jij intellectueel?
![]()
Poncho Statistieken
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef OneJule het volgende:
[..]
Daar is hij niet intellectueel genoeg voor, OneJule..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef OneJule het volgende:
wat denk je sirsimon?... zou hij mijn raad serieus opvolgen?
Jij hebt nog steeds niet helemaal door wat een kloon is, of wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:12 schreef OneJule het volgende:
ach.. een eind weglullen kan je iig wel, koester dat talent
sirsimon beschuldigen van het newbe zijn, terwijl hij langer is aangemeld dan jij.. niet handig heh
maar serieus, stop... voordat je het erger maakt
ik constateer het alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ho ho, jongeman. Jij was degene die beweerde dat je intellectueel was.
Ik heb dat nooit beweerd.
\quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoi,
Poncho is een kloon. En zéker niet nieuw. Nieuwe users gebruiken over het algemeen nog geen Posticons. Posticons zijn de plaatjes boven een post, in mijn geval het lachende gezichtje.
Dag.
moet je maar niet met dit net aangemaakte account gaan posten in een newbie topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds niet helemaal door wat een kloon is, of wel?
Subjectieve bevindingen can be a bitchquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |