quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef DamagedBrain het volgende:
Joh.
Tuurlijk wel.. jij probeert nu verschillende verbanden aan elkaar te knopen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maar helaas rijkt je intellect niet ver. Aangezien je dit topic moest openen![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef SirSimon het volgende:
goed dan, newbie... bij deze promoveer ik mezelf tot ex-newbie
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dat bepalen wij wel voor je. Zelf ben je niet objectief genoeg.
Jij nu ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:57 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. jij probeert nu verschillende verbanden aan elkaar te knopen..
Yeahh right.. als ik op jou moet wachten... probeer maar eens te bewijzen dat in niet intellectueel benquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef SirSimon het volgende:
goed dan, newbie... bij deze promoveer ik mezelf tot ex-newbie
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet bestaat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Yeahh right.. als ik op jou moet wachten... probeer maar eens te bewijzen dat in niet intellectueel ben
Dat is waar, klonen bestaat helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef SirSimon het volgende:
Poncho,
Statistieken
KUTNEWBIE.. afnokken
hehe.. tja.. jammer voor jou, dat je dat niet kunt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets bewijzen wat niet bestaat?![]()
Ik wacht op de post waarin merkbaar wordt dat het kwartje gevallen isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef SirSimon het volgende:
[..]
hehe.. tja.. jammer voor jou, dat je dat niet kunt..
sneu figuur dat je bent.. iets meer dan twee weken sta je langer geregistreerd..en denkt nu zelf ook al geen newbie meer te zijn.. hou je bek, je hebt niets te zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat bepalen wij voor je.. blijf jij nog maar eventjes ''uber l33t newbe'' dan kijken we later wel of je mag promoveren tot '' Niksnut newbe ''
newbe.. new being dus het is newbe
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef OneJule het volgende:
gnagna, hoezo door de mand vallen poncho... het lijkt me duidelijk wie hier zijn uit zn nek lult
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenenquote:
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?quote:
Precies ja.. pak een sigaar en ga wat anders doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef OneJule het volgende:
[..]
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenen
Ik begrijp jouw redenatie niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef OneJule het volgende:
[..]
ik bedoel wat er staat, misschien moet je ophouden met posten, want je staat steeds minder sterk in den schoenen
grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?
In dat geval, ja.
balenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je tieten niet gepost?
In dat geval, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |