Ik richt me weer op een jaar harken om erin te blijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef bassieVL het volgende:
mooie topictitel!! hopen dat het een mooier seizoen wordt voor BMG, en nu met Elber hopenlijk.
Ach tong, de laatste jaren zijn er werkelijk gouden bergen beloofd in Monchengladbach. Na het intrekken van het nieuwe stadion zou er 1 jaar stabiel in de Bundesliga moeten worden meegedraaid, om het jaar daarop voor Europees voetbal te spelen. Dat is natuurlijk een utopie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Pessimist. Ik richt me op de meest succesvolle club uit de jaren 70 ondanks Bayern München.
Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.quote:Eine Computertomographie brachte nach der abgelaufenen Spielzeit endlich Aufschluss: Die Schmerzen, unter denen Thomas Christiansen (32) am rechten Schienbein litt, rühren von einem Ermüdungsbruch her.
Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.
Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?
Oké op die manierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.
Omdat Lienen dacht dat er niks met hem aan de hand was, en dat hij zich aanstelde ...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Thomas speelde afgelopen seizoen ook vooral bij de gratie van blessures en vormverlies van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |