abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28514488

5 augustus begint het weer, met de klassieker Bayern - Gladbach. Het complete programma voor de eerste speelronde ziet er als volgt uit

Bayern München - Borussia Mönchengladbach
1. FC Köln - FSV Mainz 05
MSV Duisburg - VfB Stuttgart
FC Schalke 04 - 1. FC Kaiserslautern
Hamburger SV - 1. FC Nürnberg
VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund
Werder Bremen - Arminia Bielefeld
Eintracht Frankfurt - Bayer Leverkusen
Hannover 96 - Hertha BSC

Na een afwezigheid van 1 jaar mogen we Köln en Frankfurt weer verwelkomen in de Bundesliga. Voor Aufsteiger nummer 3 MSV Duisburg is het al 6 jaar geleden.

Afscheid hebben we moeten nemen van Bochum, Freiburg en Rostock. Met de degradatie van Rostock verdwijnt de laatste ploeg uit het voormalige Oost-Duitsland uit de Bundesliga.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 15:53:06 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_28514720
Leuke eerste ronde wedstrijden en leuk dat Köln weer terug is. Die horen gewoon in de bundesliga

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 15:53:06 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_28514721
Leuke eerste ronde wedstrijden en leuk dat Köln weer terug is. Die horen gewoon in de bundesliga

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 juli 2005 @ 16:43:41 #4
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28516561
Ach ja, supergeil klasse!!
BMGladbach gaat het dit jaar ook leuk doen denk ik (hoop ik)

Jammer van Bochum en Van Duijnhoven...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_28521267
Ah ja, tegen de tijd van de start zal ik nog wel wat info over transfers enzo geven hier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28521816
mooie topictitel!! hopen dat het een mooier seizoen wordt voor BMG, en nu met Elber hopenlijk.
Stop rockin' the boat.
pi_28522467
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef bassieVL het volgende:
mooie topictitel!! hopen dat het een mooier seizoen wordt voor BMG, en nu met Elber hopenlijk.
Ik richt me weer op een jaar harken om erin te blijven.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 20:52:18 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_28525295
Pessimist. Ik richt me op de meest succesvolle club uit de jaren 70 ondanks Bayern München.

pi_28526973
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Pessimist. Ik richt me op de meest succesvolle club uit de jaren 70 ondanks Bayern München.

Ach tong, de laatste jaren zijn er werkelijk gouden bergen beloofd in Monchengladbach. Na het intrekken van het nieuwe stadion zou er 1 jaar stabiel in de Bundesliga moeten worden meegedraaid, om het jaar daarop voor Europees voetbal te spelen. Dat is natuurlijk een utopie.

Maar goed, over de aankopen dit seizoen ben ik niet eens zo ontevreden. Bogelund is voor Gladbach gewoon een bruikbare speler, hetzelfde geld voor Helveg, alleen is die oud. Oude Kamphuis is een topaankoop. Die Portugees ken ik niet.
pi_28543389
José Antonio, redelijke verdediger. Kwam van Académica, pakweg het Portugese Nürnberg.
www.thuisuiteten.nl
pi_28569682
Als je dit seizoen naar de Arena Auf Schalke wilt gaan, moet je snel zijn. Voor het gehele seizoen (dus alle 17 thuiswedstrijden) zijn nu nog slechts 24.000 kaarten beschikbaar!
pi_28573372
Schalke leeft enorm, die kunnen wel 3 stadions vullen, mooi om te zien.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:30:43 #13
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28637145
quote:
Eine Computertomographie brachte nach der abgelaufenen Spielzeit endlich Aufschluss: Die Schmerzen, unter denen Thomas Christiansen (32) am rechten Schienbein litt, rühren von einem Ermüdungsbruch her.
Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:38:26 #14
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28637356
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.
Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:41:02 #15
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28637430
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?
Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:42:32 #16
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_28637469
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.
Oké op die manier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28651552
Thomas speelde afgelopen seizoen ook vooral bij de gratie van blessures en vormverlies van anderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28656991
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Thomas speelde afgelopen seizoen ook vooral bij de gratie van blessures en vormverlies van anderen.
Omdat Lienen dacht dat er niks met hem aan de hand was, en dat hij zich aanstelde ...
pi_28663279
Heeft hij zich dus lelijk in vergist, is frustrerend voor Thomas geweest. Misschien kan hij nog verhuurd worden aan een leuke club.
That's all folks!
pi_28676432
Gewoon terug naar Bochum, hoewel Peter Neururer weg is daar. Thomas is trouwens een ware clubhopper.

Wolfsburg (dankzij vooralsnog aanblijver Petrov) door in de Intertoto trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_28715702
Beetje stress bij Bert, na de verkoop van Ewerthon. Hij vreest een selectie vol A-junioren over te houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_28718771
Ewerthon moest weg van de club omdat z'n salaris teveel op de begroting drukte meen ik ergens gelezen te hebben. Jammer, het is een goede speler.
That's all folks!
pi_28745453
Succesvolle doelpuntenmaker. Nu leveren ze aanvallend erg in hoor. Jan Koller is een zekerheidje, maar Smolarek? En Odonkor, Akgün, Senesie, Gambino en Thiago zijn nog zo jong.
www.thuisuiteten.nl
pi_28745496
Senesie was jij toch zo'n fan van methodmich, nietwaar?
pi_28746510
Ja, maar die staat wel heel erg stil in zijn ontwikkeling, met een schandalig WK onder 20 erbij.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')