Meesten zullen wel op vakantie zijn..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, waar blijft het antwoord....... Raadt de stad is errug langzaam de laatste tijd....
De laatste paar waren gebouwen wat vaak ook niet erg makkelijk te raden is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, waar blijft het antwoord....... Raadt de stad is errug langzaam de laatste tijd....
Helaas wel ja....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het zijn niet echt steden meer he???
het zijn vaak dorpen / monumenten.....
Ik heb het al zovaak gezegd. Alleen vonden de meeste dat ik me niet moest aanstellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan moeten we gewoon strenger zijn......
Wie post er een nieuwe
OK doen we:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan moeten we gewoon strenger zijn......
Wie post er een nieuwe
Porto, Portugalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Porto, Portugal ?
Beijing, China?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beijing, China?
Macau, Portugal? (China)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef Elocyp het volgende:
Macau, Portugal? (China)
Maakt niet uit, als je nog een paar hints geeft dan pakken we die ook wel op zo tussen doorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Boeman het volgende:
Sorry, voor mijn late antwoord![]()
![]()
had me wat vergist in de tijd
Shenzhen, China?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef Leatherface het volgende:
Shenzhen, China?
Fouzhouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fouzhou
heeft dat niet veel meer inwoners dan Shenzhen? of zit ik er nou helemaal naastquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pusan, Zuid Korea
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Porto het volgende:
[..]
Shenzhen, China?
Hint #3 Shenzhen heeft meer inwoners.
TS dacht dat het Rhodos was en dat was het ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
Omdat de link in de laatste post van het vorige topic stond hier nogmaals:
Help, ik zoek een lokatie
quote:The boomtown of Shenzhen is located in the Pearl River Delta. It covers an area of 2,020 square kilometres (780 square miles), with a population of 4.05 million.
quote:With a population of about 4 million, Busan is South Korea's second largest metropolis, next to Seoul.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pusan, Zuid Korea
Het Hundertwasserhaus, in Wenen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh sorry dat jullie zo lang moesten wachten....
De volgende, een makkelijke [afbeelding]:
Was me toch aan het vervelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het Hundertwasserhaus, in Wenen.
*Hertog geeft de beurt door
Sao Paolo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Was me toch aan het verveleneen "makkelijke" uit de oude doos:
[afbeelding]
Full Version: http://tinypic.com/view/?pic=6rtu8j
Ik ook, maar kan niet echt makkelijk uploaden hierquote:
Montevideo, Uruguay?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Boeman het volgende:
Montevideo, Uruguay?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:27 schreef rosstek het volgende:
Dalian, China.
Wegens werkzaamheden kan ik echter geen nieuwe opgave plaatsen.
Zeg I-spy24, je moet eerst een plaatje raden voordat je er eentje mag plaatsen.. aangezien je het nu voor de 2de keer doet.. sta je in me ignore listquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mijn Hotel.
Maar bij welke stad ligt dat nu?![]()
![]()
Riga natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:44 schreef Porto het volgende:
[..]
Als je weet hoe die stad heet ga je door voor de koelkast![]()
Nee, een stuk dichter bij huis.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ottawa??
Eerlijk gezegt geen idee! je gaat door voor de koelkast alleen weet niet zeker hoe het met de stad zitquote:
foutquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:36 schreef Porto het volgende:
eerste gok die van boeman's: bratislava, slowakije?
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef Zap het volgende:
Cork - Ierland
http://www.aspa.asn.au/Me(...)patrick%20street.JPG
Door met die van Boeman maar. (dan kan ik pitten)
nope, maar jullie zitten wel ongeveer in de goede hoekquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Razgrad, Bulgarije?
nee, je denkt (nog wat) te europeesquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay.... Is het Chisinau?
nu gok je weer wat te oostersquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Laatste gok voor mij vandaag
Yerevan, Armenie
ik heb niet gezegd dat het niet in europa was, dat is het namelijk (gedeeltelijk) wel. Want Oekraïene ligt toch (grotendeels) wel wat oostelijker(minder in europa) dan moldaviëquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mmmm, dus niet in Europa, maar links van Yerevan?
en dat is dus goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
Kiev, Oekraine.
ohja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Praag heeft er dik meer dan 2 miljoen
in japan heb je ook ergens Hollandfeesten ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een Chinese stad met Duits invloeden?
ik dacht dat het er net onder zat, maja zouden wel oude gegevens zijn. Het is tijd voor een hintquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vienna Population – 2072000 (Source: UN Population Division 2000 estimate)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een Chinese stad met Duits invloeden?
german is the dominant languagequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:20 schreef rosstek het volgende:
Dit is een stad van bijna 2 miljoen inwoners met Duitse invloeden.
Havana, Cuba?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:26 schreef knillis het volgende:
[[url=http://img189.imageshack.us/img189/3540/plaatje2aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verder
Op de vlag afgaande doe ik nog een gok, al lijkt mij niet dat deze toren daar staat....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Of is dat een Italiaanse vlag
hmmm, misschien is het Amman, Jordanië ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef knillis het volgende:
Deze stad is gesticht ongeveer 7000 vC.
En het gerecht is natuurlijk: Paellaquote:Isbilia (the Arabic name for Seville
quote:The name "Almería" stems from al-Meraya (Arabic, "the watchtower"), because of its magnificent Moorish castle,
zeik niet, dat is ieder voor zichquote:Op zondag 10 juli 2005 12:55 schreef PhatBastard het volgende:
Sorry in Sevilla kun je niet echt lekker paella eten. De beste paella word natuurlijk aan de kust gegeten wegens de vis en gambas etc....
het was een verkapte hint....quote:
alicante is goed!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef cybermvm het volgende:
Alicante, Spanje![]()
http://www.arrakeen.ch/spain/39%20%20Alicante.JPG
Een makkelijke dan tussendoor:quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef PhatBastard het volgende:
ik geef de estafette stok door...
=quote:Op maandag 11 juli 2005 10:26 schreef PhatBastard het volgende:
Pula, croatia
http://students.washingto(...)%20with%20clouds.jpg
OK mocht PhatBastard nog wat willen posten dan gaan we daarmee door en kunnen we deze vergeten:quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
post jij maar
Decin, Tsjechië??quote:Op maandag 11 juli 2005 14:28 schreef Zephyrus het volgende:
Decin, Tsjechië??
Ik post binnenkort wel een keertjequote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef Porto het volgende:
[..]
OK mocht PhatBastard nog wat willen posten dan gaan we daarmee door en kunnen we deze vergeten:
Ptuj, Slovenië??quote:Op maandag 11 juli 2005 14:51 schreef Zephyrus het volgende:
Ptuj, Slovenië??
Eger, Hongarije?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Eger, Hongarije?
Is juistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:22 schreef Zephyrus het volgende:
Valencia, Spanje
http://www.guerrerog.org/(...)ia/Picture%20233.jpg
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Manchester UK?
dat is goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Porto het volgende:
Então e Chinatown, São Paulo, Brazil
http://p.vtourist.com/1/544737.jpg
Ah shit inderdaad dat is Japansquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
dat is goed![]()
(eigenlijk is het Japantown, maar maakt niks uit..)
Aftrapje.... Sarajevo, Bosnië-Herzegovina??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:22 schreef Zephyrus het volgende:
Aftrapje.... Sarajevo, Bosnië-Herzegovina??
Niet slecht, maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
St Petersburg
Zou moeten kloppen..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
????????
http://photos.ellermedia.(...)s/Petersburg0361.jpg
Dus, hierbij...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef treinreiziger het volgende:
Een nieuwe mag door een ander worden gepost!
Heel goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef Douwe het volgende:
Drottningholms slott, Zweden, nabij Stockholm?
Ja, ik heb je reisverslag gelezen
Daar woon ik echt letterlijk om de hoek!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef treinreiziger het volgende:
Amsterdam, Mercatorplein, Nederland.
Alsof jij een maand lang geen enkele opgave wist...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef treinreiziger het volgende:
een teken van leven...
Buurmanquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Daar woon ik echt letterlijk om de hoek!!!!!!!!!
Hallo Buurmanquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:28 schreef middagdutje het volgende:
Het is Aden, Jemen. Aan iemand anders de eer voor een nieuwe.
Nee, Aden, Jemen is hartstikke goed!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:28 schreef middagdutje het volgende:
Het is Aden, Jemen. Aan iemand anders de eer voor een nieuwe.
treinreiziger was met dit weer te vinden op de kermis op het Mercatorplein, doet boodschappen bij de Dirk, haalt zo af en toe een lekker broodje döner bij Pak Döner en vindt de chinees Jade Garden erg lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef rosstek het volgende:
Alsof jij een maand lang geen enkele opgave wist...
Of was dit Treinreizigers 2e periode van RDS-moeheid?
Nog een buurman !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:35 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
treinreiziger was met dit weer te vinden op de kermis op het Mercatorplein, doet boodschappen bij de Dirk, haalt zo af en toe een lekker broodje döner bij Pak Döner en vindt de chinees Jade Garden erg lekker![]()
Nou aangezien ik het meest in de buurt zat met Budapest buiten het goede antwoord een nieuwe hehequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:40 schreef Ooink het volgende:
Stockholm , Zweden
Een blik vanuit Gamla Stan naar Södermalm , toevallig zelf ongeveer ooit die foto geschoten![]()
Bewijs
En wederom geldt ... kan niet postendus wees vrij om een nieuwe te plaatsen
Jahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:38 schreef Zephyrus het volgende:
Stockholm, Zweden is goed![]()
ehmm... is dit misschien Istanbul, Turkije??
De Döner van Pak Döner is Varkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:35 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
treinreiziger was met dit weer te vinden op de kermis op het Mercatorplein, doet boodschappen bij de Dirk, haalt zo af en toe een lekker broodje döner bij Pak Döner en vindt de chinees Jade Garden erg lekker![]()
Wel in de goede hoek, maar niet goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Prague? Czech?
idem dusquote:Op maandag 11 juli 2005 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Dat lijkt verdacht veel op Berlijn, Duitsland
bewijs
*was vorige week nog in Berlijn
Lekker toch!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
De Döner van Pak Döner is Varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |