Meesten zullen wel op vakantie zijn..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, waar blijft het antwoord....... Raadt de stad is errug langzaam de laatste tijd....
De laatste paar waren gebouwen wat vaak ook niet erg makkelijk te raden is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, waar blijft het antwoord....... Raadt de stad is errug langzaam de laatste tijd....
Helaas wel ja....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het zijn niet echt steden meer he???
het zijn vaak dorpen / monumenten.....
Ik heb het al zovaak gezegd. Alleen vonden de meeste dat ik me niet moest aanstellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan moeten we gewoon strenger zijn......
Wie post er een nieuwe
OK doen we:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan moeten we gewoon strenger zijn......
Wie post er een nieuwe
Porto, Portugalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Porto, Portugal ?
Beijing, China?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beijing, China?
Macau, Portugal? (China)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef Elocyp het volgende:
Macau, Portugal? (China)
Maakt niet uit, als je nog een paar hints geeft dan pakken we die ook wel op zo tussen doorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef Boeman het volgende:
Sorry, voor mijn late antwoord![]()
![]()
had me wat vergist in de tijd
Shenzhen, China?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef Leatherface het volgende:
Shenzhen, China?
Fouzhouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fouzhou
heeft dat niet veel meer inwoners dan Shenzhen? of zit ik er nou helemaal naastquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pusan, Zuid Korea
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Porto het volgende:
[..]
Shenzhen, China?
Hint #3 Shenzhen heeft meer inwoners.
TS dacht dat het Rhodos was en dat was het ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
Omdat de link in de laatste post van het vorige topic stond hier nogmaals:
Help, ik zoek een lokatie
quote:The boomtown of Shenzhen is located in the Pearl River Delta. It covers an area of 2,020 square kilometres (780 square miles), with a population of 4.05 million.
quote:With a population of about 4 million, Busan is South Korea's second largest metropolis, next to Seoul.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pusan, Zuid Korea
Het Hundertwasserhaus, in Wenen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh sorry dat jullie zo lang moesten wachten....
De volgende, een makkelijke [afbeelding]:
Was me toch aan het vervelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het Hundertwasserhaus, in Wenen.
*Hertog geeft de beurt door
Sao Paolo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef Porto het volgende:
[..]
Was me toch aan het verveleneen "makkelijke" uit de oude doos:
[afbeelding]
Full Version: http://tinypic.com/view/?pic=6rtu8j
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |