komt omdat ze allen niet verder kijken dan door andere word voorgeschoteld als zijnde gothic (breezer-goth gevallen)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, ik ben niet echt een goth en ik was me dagelijks... toch is me nog nooit opgevallen dat het stinkt op gothfeesjes. Misschien ben je in de war met kraakhippies en dreadlocks?
Ofwel, vanwaar dit wonderlijke vooroordeel?
en dat is eind 30, grow up kerelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:49 schreef nappel het volgende:
[..]
Inderdaad!
Die schoenen welke die gasten altijd aan hebben zijn ook hilarisch!!
![]()
..kleine voetjesquote:
ow..quote:
nee hoor, heb maat 45 en draag kisten of new rocks, wel wat beter dan die afgetrapte nike's van jou ^^quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:58 schreef nappel het volgende:
[..]
..kleine voetjes![]()
Of moet jij nog groeien?
no shit sherlock, maareh om t duidelijker voor je te maken, was maar even om te benadrukken dat je oud word opaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:01 schreef nappel het volgende:
[..]
ow..
..ik snap nu waar je heen wilt...
Maar ik ben 'maar' 6 jaar ouder.
Telwonder..
shît..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:01 schreef JanaX het volgende:
[..]
nee hoor, heb maat 45 en draag kisten of new rocks, wel wat beter dan die afgetrapte nike's van jou ^^
Ow, ook al helderziend?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:01 schreef JanaX het volgende:
no shit sherlock, maareh om t duidelijker voor je te maken, was maar even om te benadrukken dat je oud word opa
nichterigquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:10 schreef nappel het volgende:
[..]
Ow, ook al helderziend?
Ik hoop het wel ja..
Ohjah..
..om het nog maar duidelijk te maken;
Ik nam het in het begin van 't topic nog op voor de goth's,
en het interesseert me echt niet in wat voor nichterige topjes
jij rond loopt.
Ben wel bang dat evolutie ervoor zal zorgen dat minder intelligente
gothics (en jah, andere mensen ook) de 6 jaar die tussen jou en mij
liggen niet weten te overbruggen..
'Way off life'.. right..
nou ff
En?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, ik ben niet echt een goth en ik was me dagelijks
Geen idee, ga daar niet heen, maar ik ruik ze in een winkelstraat boven de patat en straatvuil uitquote:... toch is me nog nooit opgevallen dat het stinkt op gothfeesjes.
Stinken die ook?quote:Misschien ben je in de war met kraakhippies en dreadlocks?
Geen vooroordeel, ik ruik het, maar ik rook dan ook niet.quote:Ofwel, vanwaar dit wonderlijke vooroordeel?
Oeh, bauhaus, Jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef bas-beest het volgende:
en ook in dit topic wordt eens te meer bewezen dat bepaalde mensen zeer goed zijn in selectief lezen...
(voor die opmerking geldt 'Wie de schoen past, trekke hem aan')
* bas-beest zet nog maar eens 'Bauhaus - In the Flat Field' op
En onder welke steen leef jij? Of is je zonnebril zo donker dat je uberhaupt niet door hebt wat er buiten gebeurt als je over straat loopt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:11 schreef JanaX het volgende:
neuh maar kan wel een schatting doen aangezien elke "standaard" typ nikes draagt tegenwoordig, verder doe ik niet aan hokjes.
waar is je avatar geblevenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:08 schreef kamagurka het volgende:
Tis echt verschrikkelijk lachen met die piet he, sjongejonge nou zeg... poeh poeh poeh![]()
Jij lult ook maar wat he? Goths dragen helemaal geen zonnebril man!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:19 schreef Blokhut het volgende:
[..]
En onder welke steen leef jij? Of is je zonnebril zo donker dat je uberhaupt niet door hebt wat er buiten gebeurt als je over straat loopt?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:19 schreef Blokhut het volgende:
[..]
En onder welke steen leef jij? Of is je zonnebril zo donker dat je uberhaupt niet door hebt wat er buiten gebeurt als je over straat loopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |