Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.

waar?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
nee, aanvragen op internet. 2 dagen later heb je een nieuw setje gekregen van de postbode.

rechter oordopje van mij kraakt als je het volume ong op 50% zetquote:Op maandag 11 juli 2005 12:53 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?

kijk eens ergens bij supportquote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waar?
op de site van apple wordt ik van hot naar her gestuurd en ik kom nog nergens...

Wat ik me dus al een tijdje afvraag: Vreet hij daardoor dan niet meer batterijtijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.

Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Even het volgende:
Weet iemand hoelang t ongveer t voordat apple mn nieuwe ipod op de mat gaat gooien ?!![]()
Ik heb em net 10 min geleden besteld via apple.com... maar moet em wel voor volgdende week woensdag hebbe eigelijk![]()
Tot die tijd nog maar even naar mn mini luisteren![]()

De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voor

Mooi, dan kan ik em als ik em krijg nog ff muziek opzetten en daarna in de auto naar de zonquote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.

Het was geen troll of flame hoor Walfredquote:Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.

Ik had die van mij donderdag 30 juli besteld en gisteren issie pas binnengekomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Gaat dit wel goed komen ik moet em voor volgende week vrijdag hebben dan smeer ik em naar Italië...![]()

Je OV-kaart of een kopie van je OV-kaartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je hem koopt als student willen ze toch een bewijsje zien ofzo?

Ik heb em via de apple store online gekocht en ze vroegen helemaal nergens om...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:

online niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:

Vroeger had je van die braque PC-speakertjes die werkten op batterijen en de line-out van je geluidskaart, ik neem dat dat ook werkt voor je iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?

lijkt me niet erg betrouwbaar.quote:

Ik heb de site zo gehackt, dat ze daarom niet meer vragen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuk, twee tegenstrijdige antwoorden.

Ik heb een Altec Lansing InMotion, maar ik weet niet hoe duur die was (was een kadootje) maar ik vind hem wel een goed geluid hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?

Damn, heb ik me toch een leuk kadootje gekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
Aardig duur (120 euro ofzo) maar ik zal het eens overwegen.

Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef nils7 het volgende:
Heb een vraag die ik in topic nog niet behandel heb gezien en om nou 10 delen door te spitten![]()
Kan je er meer dingen opzetten dan mp3 alleen (ik bedoel dat je hem als HD kan laten fungeren).

nice...quote:

Mailedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef super-muffin het volgende:
uhm dat weet ik niet eerlijk gezegt.
ze vroegen bij mij om m'n collegekaart/studentenpas. Bel anders even met de MacHouse in Rotterdam
www.macrotterdam.nl

Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus als ik een OV-Jaarkaart in de MacStore's laat zien krijg ik korting? Of moet je echt HBO/WO zijn? Met mijn MBO krijg ik niet echt stoere pasjes, eigenlijk ben ik maar een simpel scholiertje.

Hmm, 4G 40 Gig iPods. Als je het voor de ruimte doet is het wel oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.

Uhm, hij zit nog steeds in doosquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Die langere afspeelduur is inderdaad wel fijn. Heb je zelf al kunnen meten of hij ook echt de 15 uur haalt? (iPod color is ook 4G)

Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Even het volgende:
ik heb em gister besteld op apple.com, heb al betaald maar er staat nu bij mn order status under review
weet iemand hoe lang t gaat duren voordat ik mn nieuwe 4g 20 gb ipod met kleuren scherm in mn handen mag sluiten ?![]()

Hij wilt ook pimpen met zijn iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()

Dat kan niet, hij heeft em nog nietquote:

sorry had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()

ligt hier wel een mini op t bureauquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft em nog niet

Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?quote:

wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?
Verwaande kutkiddo's van tegenwoordig ook

Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.

excl. btwquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.

Het hele assortiment..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?

Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Even het volgende:
[..]
wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?![]()

Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!

Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!

De mini is trouwens van mijn papaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...![]()
![]()

waar zie jij die staan dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:

Is het de 3G?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
waar zie jij die staan dan?
ik zie alleen 40gb 3th gen
is het de 30gb foto?
quote:
iPod superstunt!!!
29 juni 2005
MacHouse heeft nog een partij 40 GB iPods (repacked). Deze iPods worden geleverd inclusief dock, draagtasje, FireWire kabel, earphones met remote en voeding.
Slechts ¤ 268,07 excl. btw.

Aan het plaatje te zien wel, heeft 4 knoppen boven scrollwheel..quote:

als je i-tunes heb opgestart druk je ctrl-o liedjes aan je library toevoegen, ipod aansluiten en klaar is kees. meer hoef je niet te weten, als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!
Is er ergens een mooie tutorial van i-tunes zodat ik direct goed aan de slag kan?

Hé, kwestie van smaak he. Ik vind die Music Store echt geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:
als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.

Iemand die deze error kent?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Tomaz het volgende:
Fuck the hell, I-tunes blijft steeds een error -36 geven. Krijg met geen mogelijkheid muziek op m'n pod! HELP!

Zelfs mijn neefje van vier weet dat je dat niet simpelweg kan meten, lekker laten draaien dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:52 schreef HiZ het volgende:
Nou, ik ga 'm maar gewoon laten draaien, want uit de rijstebrijberg aan halve kennis over de iPod hier komt ook niks.

In je explorer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef nils7 het volgende:
Heb een blauwe mini gekocht maar kan enkel via Itunes dingen verplaatsen en het is me nog niet gelukt om andere bestanden erop te zetten via een andere manier want itunes zet er alleen geluidsbestanden op.

Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit van de HD op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zelfs mijn neefje van vier weet dat je dat niet simpelweg kan meten, lekker laten draaien dus.

Oe, handig om te weten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.

4 GB staat heel mooi op de achterkant van mijn Miniquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit van de HD op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.

Dan moet de accu het 18 uur uit kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]
4 GB staat heel mooi op de achterkant van mijn Mini![]()

6 miljoen iPods. Teringquote:Recordkwartaal voor Apple: 6 miljoen iPods verkocht
Donderdag 14 juli 2005, 10:43 - Het onlangs afgesloten kwartaal was het beste kwartaal voor Apple ooit. De computermaker behaalde de hoogste omzet en winst in zijn geschiedenis.
Geen reacties Door Maarten Reijnders
De netto kwartaalwinst bedroeg 320 miljoen dollar (37 dollarcent per aandeel). De omzet kwam in het derde kwartaal van het gebroken boekjaar uit op 3,52 miljard dollar. Daarmee kwam de omzet 75 procent hoger uit dan in hetzelfde kwartaal een jaar geleden.
"We zijn bijzonder blij dat we deze recordomzet en -winst kunnen aankondigen", stelt Steve Jobs, bestuursvoorzitter van Apple, in een verklaring. "De introductie van Mac OS X Tiger is een enorm succes geweest en we hebben nog heel wat andere producten op stapel staan."
De iPod blijft het grote succesnummer van Apple. De computerfabrikant verkocht in drie maanden tijd 6.155.000 iPods. Dat is ruim zes keer zoveel als vorig jaar.
Het aantal verkochte Macs nam toe tot 1,2 miljoen, een stijging van 35 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Voor het vierde kwartaal van het boekjaar 2005 verwacht Apple een omzet van ongeveer 3,5
miljard dollar en een winst per aandeel van circa 32 dollarcent.

Heb de mijne gisteren meteen gebruikt van 7 uur 's avonds tot en met 3 uur vannacht en ik moet zeggen dat hij nog niet op de helft was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dan moet de accu het 18 uur uit kunnen houden![]()

alle dingen van Apple zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?

Vink bij voorkeurken in iTunes aan dat ie als hardeschijf herkent moet. In het engels is het enable disk mode, in het Nederlands weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb de mijne gisteren meteen gebruikt van 7 uur 's avonds tot en met 3 uur vannacht en ik moet zeggen dat hij nog niet op de helft was.
Overigens vraag ik me af of ik hem eerst een aantal uur op had moeten laden voordat ik hem aan deed maar hij was al flink vol.
Overigens staat hij er in mijn Windows verkenner er niet tussen.

thnxquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vink bij voorkeurken in iTunes aan dat ie als hardeschijf herkent moet. In het engels is het enable disk mode, in het Nederlands weet ik niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |