Holy Fokschaap!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:11 schreef Bruce117 het volgende:
Net 28 completed jobs uploaded.
Met een totaal aantal punten van 25699.![]()
Dat zal me wel een paar plaatsen opleveren.
Dat is dan wederzijds, maar ik dacht wie van mijn 2 fora's kan ik er het meeste plezier mee doen, fok! of GOT en toen dacht ik, laat ik dat schaap (quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:30 schreef mcintosh het volgende:
Zojuist eindelijk mvdlubbe kunnen toevoegen, en een voor mij onbekende, maar net zo welkome, user genaamd: CrazyPro
Ze nemen allebei een heleboel puntjes mee
Nou bien, mooi, schön, beau enz. etc.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:51 schreef CrazyPro het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds, maar ik dacht wie van mijn 2 fora's kan ik er het meeste plezier mee doen, fok! of GOT en toen dacht ik, laat ik dat schaap () maar over de dam helpen. (en ja ik leef al langer hier dan mijn profiel zegt, beetje identiteitscrisis in de begin jaren, van wie ben ik en waarom zit ik hier en waarom...) Zo en nu weer werken
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Mijn computers staan overigens niet meer te stampen.
Waar haal je dit toch vandaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:25 schreef mcintosh het volgende:
Punten 5 juli
.....
Overall is [DPC] Fokschaap nu het 11e team , we stijgen hard![]()
Dat is toch goed voor het schaapje............quote:
Joh het boeit mij niet hoor, FOK!schaap mag van mij vanaf nu daily 1 staan, onderlinge strijd is leuk, maar dat doel is belangrijkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor het schaapje............![]()
Bedenk maar dat veel mensen al sinds eind mei bezig zijn.![]()
je staat er wel... klik op [DPC]FOKschaapquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef Bruce117 het volgende:
Ik vraag me toch af waarom ik mezelf niet op http://fad.qik.nl/ terug kan vinden.
Ben al meer dan een maand lid van FaD en sinds gisteren van Fokschaap.
Ah, het is dus geluktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef mcintosh het volgende:
Kermitkrul, Atakker en Azaroth zijn bij het team gevoegd!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe beter voor het project
Alles voor het schaap. Dat 't maar groot en sterk mag worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef HBM het volgende:
Joh het boeit mij niet hoor, FOK!schaap mag van mij vanaf nu daily 1 staan, onderlinge strijd is leuk, maar dat doel is belangrijker
ja waarom....quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:22 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Alles voor het schaap. Dat 't maar groot en sterk mag worden.![]()
Waarom zit er trouwens geen schaap bij die smilies hier?![]()
Dankjewel, maar op die site kan ik me inderdaad ook wel vinden alleen op http://fad.qik.nl/ kom ik me zelf nergens tegen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef HBM het volgende:
Zoek je wel goed, als de username niet lukt probeer dan je usernummer dan het nummer wat bovenin staat als je het setup-venster opent.
laat maar http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?Nickname=Bruce117
alsjebieft
Vindt je...quote:je moet wel wat meer jobs doen hoor, laatste was van 01-Jul-05![]()
Deze had een bericht gepost bij het topic op de frontpage (d.d 4 juli).quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef Eronymus het volgende:
Heeft iemand 1 vd volgende ppl gezien??
...
Knoekie
...
Je staat er gewoon tussen, en zo te zien heb je jezelf lid gemaakt van fokschaap.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:45 schreef Bruce117 het volgende:
Dankjewel, maar op die site kan ik me inderdaad ook wel vinden alleen op http://fad.qik.nl/ kom ik me zelf nergens tegen.
quote:Onthoud dat zodra je lid bent van een subteam jouw persoonlijke stats verdwijnen.
En daarom probeer ik elke dag de stats van de leden van [DPC] Fokschaap hier te posten, want ik kan ze wel zienquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Je staat er gewoon tussen, en zo te zien heb je jezelf lid gemaakt van fokschaap.
Als je even de FaQ had gelezen:
[..]
ik stond er niet bijquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En daarom probeer ik elke dag de stats van de leden van [DPC] Fokschaap hier te posten, want ik kan ze wel zien
Als je aan het sparen bent, kijk dan even in je buffer(s) of je nog een van die jobs hebt staan wachten en flush ze op tijd.quote:The following queries will be closed on the 1 August 2005
1wms-q1
1t76-q1
1rv1-q2
1w22-q1
1sqo-q1
1qzy-q1
1q1y-q2
1vj9-q2
1g0y-q1
1lf2-q1
1nxk-q2
1bis-q2
1ctq-q1
1rzj-q1
1uu3-q1
1f0j-q1
1q5k-q1
1qs4-q2
1s78-q1
1cjb-q2
1vet-q1
1mry-q1
1nkp-q2
1bkc-q1
1luj-q1
1ukh-q1
1d6n-q1
1s9i-q1
1s9j-q1
1dvy-q2
1sj0-q1
1el3-q2
1jqe-q1
1ptz-q1
1nkp-q3
Bij mij staat iedereen van fokschaap gewoon tussen de "friends daily stats" op fad.qik.nl. Of mis ik iets?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En daarom probeer ik elke dag de stats van de leden van [DPC] Fokschaap hier te posten, want ik kan ze wel zien
bij mij ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij staat iedereen van fokschaap gewoon tussen de "friends daily stats" op fad.qik.nl. Of mis ik iets?
Heb de Top 15 gepost, anders wordt het een hele lange lijst...quote:
geen dankquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:49 schreef mcintosh het volgende:
Users Okeezes en Sc0rPi0n zijn toegevoegd
Welkom beiden!
Volgens mij niet, maar dan moet je ze inderdaad toevoegen, dat gaat niet automatisch toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij staat iedereen van fokschaap gewoon tussen de "friends daily stats" op fad.qik.nl. Of mis ik iets?
Kan ze mailen.... maar misschien gaat dat net iets te verquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef Eronymus het volgende:
Heeft iemand 1 vd volgende ppl gezien??
=knip=
(heb de bovenste 20 van de daily stampede stats bekeken) Het lijkt erop dat ze wel nog met FaD bezig zijn, ze hebben vandaag punten verstuurd maar helaas nog niet bij FOKschaap!![]()
Het gaat niet automatisch, omdat ik toevallig wat accounts zag die al opgegeven hadden lid te zijn van FOK!schaap heb ik ze maar toegevoegd.. (normaal zou mcintosh dat doen mcintosh: Als je liever alles zelf regeld moet je het me even laten weten, dan blijf ik er verder af)quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dan moet je ze inderdaad toevoegen, dat gaat niet automatisch toch?
Waarom? Iedereen wil zich toch wel inzetten voor een lief schaapje?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef mcintosh het volgende:
Kan ze mailen.... maar misschien gaat dat net iets te ver
Ahquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Het gaat niet automatisch, omdat ik toevallig wat accounts zag die al opgegeven hadden lid te zijn van FOK!schaap heb ik ze maar toegevoegd.. (normaal zou mcintosh dat doen mcintosh: Als je liever alles zelf regeld moet je het me even laten weten, dan blijf ik er verder af)
had al gekeken of ze online waren...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan ze mailen.... maar misschien gaat dat net iets te ver
donequote:
yep precies dezelfde naam, teanmummer invoeren en het moet lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef miarae het volgende:
Hopen dat mijn vader het prog ook wil installeren (dat kan toch gewoon onder mijn naam e.d.?) zodat ik verder puntjes kan scoren voor Fokschaap
ik ga het straks proberen op mn zusje dr pc.. enig idee of ik het programma als service kan laten draain zodat je geen icoon krijgt rechtsonderin?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:36 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yep precies dezelfde naam, teanmummer invoeren en het moet lukken.
Je kan bij de setup ook ervoor kiezen, om het icoontje te verbergenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga het straks proberen op mn zusje dr pc.. enig idee of ik het programma als service kan laten draain zodat je geen icoon krijgt rechtsonderin?
dan gaan we dat even proberen zoquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan bij de setup ook ervoor kiezen, om het icoontje te verbergen
je krijgt dan nooit een popup oid?quote:
moet natuurlijk wel onzichtbaar blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |