Ik kijk nog steeds op deze link. Ben jij ook te vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
de "main" stats worden toch om de 12 uur geupdate? of eerder?
ben ff aan het kijken, dacht zelf elke 6 uur laatste update is van 06:46 05-Jul-05 (lokale tijd???)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
de "main" stats worden toch om de 12 uur geupdate? of eerder?
heb wat gevonden op de main site... http://www.find-a-drug.org.ukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb in taakbeheer de proriteit vannacht opgeschroefd, maar na 5 minuten stond ie alweer op laagst
enig idee hoe dat te verhelpen is?
je sig klopt niet..
quote:Members can edit think.env using a text editor such as notepad (not word) to set an environment variable by inserting a line such as
THINK_PRIORITY=IDLE:NORMAL
dank je!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ben ff aan het kijken, dacht zelf elke 6 uur laatste update is van 06:46 05-Jul-05 (lokale tijd???)
[..]
heb wat gevonden op de main site... http://www.find-a-drug.org.uk
ga naar FAQ -> Can I change the priority of THINK?
[..]
weet je ook welk bestand ik moet bijwerken dan?quote:
lolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je ook welk bestand ik moet bijwerken dan?
lama
quote:
Naar alle regendruppeltjes, die langszaam langs het raam afrollen............quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef ElisaB het volgende:
Wat een heerlijk gevoel te weten dat je iets bijdraagt aan de maatschappij, terwijl je met koffie en een peuk naar buiten zit te staren
(owkee, tvp)
terug vind postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Naar alle regendruppeltjes, die langszaam langs het raam afrollen............![]()
Werk je computer zich het ongeluk![]()
Trouwens: tvp![]()
Fjolle is een beetje een dom schaapje, dusquote:
de 2e job is dus ook doorgekomen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef Fjolle het volgende:
Qu63, zie: http://fad.lospetitos.net/stats.php?s=tot
Plaats 1017
En onderaan bij de mijlpalen ook. Net als ElisaB en Miarae![]()
Proficiat met de eerste mijlpalen.![]()
Kunt daar door op je naam te clicken ook zien waneer je updates (daar) waren. Weet echter niet hoe dit in verhouding staat met andere sites.quote:
Zou het graag doen, maar heb helaas nog te weinig computer-kennis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef devzero het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOKschaap wie voelt zich geroepen
en natuurlijk tvp
checkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef devzero het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOKschaap wie voelt zich geroepen
en natuurlijk tvp
mvdlubbe is nog niet bij Fokschaap aangesloten, die kan je wel als krachtvoer beschouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:14 schreef Fjolle het volgende:
Zijn nu alle top-spelers van stampede binnen?
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:14 schreef Fjolle het volgende:
Zijn nu alle top-spelers van stampede binnen?
Dat is de OP en die staat ook al op een andere plaats. Mijn idee was meer dat er een algemeen verhaaltje zou komen over het FOKschaap dpc team.quote:
Mja die zal wel worden toegevoegd vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:28 schreef Fjolle het volgende:
Maar Mvdlubbe was toch al gelocaliseerd?
Dan mag jij dat doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de OP en die staat ook al op een andere plaats. Mijn idee was meer dat er een algemeen verhaaltje zou komen over het FOKschaap dpc team.
We kunnen even een namentopic openenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef Beezz het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Mvdlubbe, Joost, corn8, tazmanian, de-pi-man en kermitkrul.
En dat zijn alleen de namen vd top 10 die er nog niet zijn.
en ik merk dat mn processor te laag isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef qu63 het volgende:
net maar even FADspy gedownload.. voor deze job kan ik ruim 9000 puntjes krijgen
kom op verdwaalde schaapjes, waar zijn jullie??quote:[message=23726239,noline]Mobster schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:55[/message]:
Als dat FOK! team eenmaal compleet hebben we er een geduchte concurrent bij voor de bovenste 5 plaatsen. Misschien wel bovenste 3...
Hoe bedoel je te laag?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik merk dat mn processor te laag is
moet toch maar eens kijken naar andere koeling
komt zeker van tweakers?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
kom op verdwaalde schaapjes, waar zijn jullie??
ik heb een AMD xp1800, maar hij zit er ver onder volgens fadspy. hij draait maar op 1666, meer wil ie ook niet doen, wnat dan start ie niet meer opquote:
gewoon lekker laten draaien, doet ie er iets langer over, is ook meer puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een AMD xp1800, maar hij zit er ver onder volgens fadspy. hij draait maar op 1666, meer wil ie ook niet doen, wnat dan start ie niet meer op
ik laat het ook lekker doorlopen, alleen ik wil niet dat mn pc te warm wordt.. ik vind 65 wel een beetje warm nl.. gelukkig hoeft ie ook niet veel te doen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
gewoon lekker laten draaien, doet ie er iets langer over, is ook meer punten
Eindelijk hoor ik er bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
Mooi, zojuist miarae, qu63, devzero en ElisaB toegevoegd aan het team, welkom en we gaan lekker
Ah op die manier, toen het heel erg warm was, heb ik de zijkanten van mijn kast afgeschroefd, en nu heb ik em eigenlijk ook zo staan. Scheelt een boelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik laat het ook lekker doorlopen, alleen ik wil niet dat mn pc te warm wordt.. ik vind 65 wel een beetje warm nl.. gelukkig hoeft ie ook niet veel te doen..
Je kan overclocken, heb ik tijdens de stampede gedaan, dan gaat je processor iets sneller. Maar wordt er ook wat warmer van. Op het moment heb ik em weer terug geclocked, en is de temperatuur heel aanvaardbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef ElisaB het volgende:
De mijne staat nog steeds op 45 graden. Waarom wordt jullie PC zo warm dan? Is dat alleen van FaD, of hebben jullie iets geks gedaan om het sneller te laten lopen?
* qu63 schroevendraaier zoeken gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah op die manier, toen het heel erg warm was, heb ik de zijkanten van mijn kast afgeschroefd, en nu heb ik em eigenlijk ook zo staan. Scheelt een boel
En één is er gelocaliseerd, in de vorm van Bruce117, welkomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
kom op verdwaalde schaapjes, waar zijn jullie??
U bedoeld?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef Fjolle het volgende:
Frut666 is ook gelocaliseerd, maar gaat waarschijnlijk op Fjolle verder.![]()
Yep, mailtje ontvangen en maar meteen omgezet naar Fokschaap.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En één is er gelocaliseerd, in de vorm van Bruce117, welkom![]()
2 ppl die onder 1 account werken???quote:
je staat er al bij!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Yep, mailtje ontvangen en maar meteen omgezet naar Fokschaap.
Nu nog een paar uur wachten voordat ik mezelf kan terugvinden als medestrijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |