quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, ShaoliN is nooit veranderd. Is altijd een zeikerd geweest.![]()
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
Een maandje. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef stijgende_ster het volgende:
De ban is voor hoelang?
Geen bruin toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.
Bij het weblog was ie ook al weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook hoor. Gelukkig straks weer als user.
V&Aquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
begin bij pagina 1 met lezen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef edje34 het volgende:
waarom heeft hij een ban gehad voor één maand??
En we hadden allang genoeg gewachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef ThE_ED het volgende:
je kon er op wachten..
[/quote]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Hij heeft mijn adres allang.
[..]
Mocht dit simpel verzoek niet lukken en wil je het stoere kinderachtige jongetje uit blijven hangen ook best, gaan we een stapje verder.
Mocht je wel op dit simpel verzoek in willen gaan dan hier mijn adres.
Maurice Adriaans ( ArmaniMania )
ben je te laf om dat te doen als hij blauw is, vuile kuthippie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, das mooi kan ik hem eindelijk uitmaken voor rotte vis.
Uiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Günther het volgende:
Kastanova en ik hebben 1 groot verschil.
Ik scheer mijn zak wél, ondanks dat ze er bij de club wel es raar van staan te kijken.
Groetjes,
Günther.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |