quote:Beetje de Skoda onder de kledingmerken..
vertel...?quote:Ik loop er altijd met een boog omheen....... kwaliteit is niet al te best is mijn ervaring
weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Model gaat er uit na het wassen.....
Materiaal is gewoon slecht.... kleuren snel faal
Ja het zijn mijn ervaringen he.... dat wil niet zeggen dat het de algemene ervaringen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:33 schreef stijn_ het volgende:
[..]
weet ik dat ook weer
ander shirtje uitkiezen dus.
Nu ik dit zo lees ben ik ontzettend benieuwd wat je daar nu (grofweg) voor betaald hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:48 schreef Thermo het volgende:
Nieuwe jas van Dolce & Gabanna gekocht + shirts van Paul Smith en Volcom. +
broek van Girbaud.
Zo snel mogelijk wat foto's maken.
Maakt toch niet echt uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu ik dit zo lees ben ik ontzettend benieuwd wat je daar nu (grofweg) voor betaald hebt.
Ik weet niet of jij de laatste paar dagen wel es naar buiten hebt gekeken maar hier is t al een week KUTWEERquote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet logisch... ten eerste doe je het nu niet aan... ten tweede betaal je nu de volle prijs en ten derde heb je de kans dat je met kleren aan komt te lopen die straks iedereen draagt.
Maar dat is mijn mening
*Proestquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de laatste paar dagen wel es naar buiten hebt gekeken maar hier is t al een week KUTWEER
Paul Smithquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:48 schreef Thermo het volgende:
Nieuwe jas van Dolce & Gabanna gekocht + shirts van Paul Smith en Volcom. +
broek van Girbaud.
Zo snel mogelijk wat foto's maken.
waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef globox het volgende:
Hij was al een keer in het vorige topic langsgekomen dit shirt. Maar toen kwam hij (naar mijn mening) niet helemaal tot zijn recht bij degene die het shirt droeg. Dus hier is die nog een keer met mij erin.
[afbeelding]
Lacoste storequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:55 schreef stijn_ het volgende:
[afbeelding]
LaCoste BERLIN 2
Iemand die weet waar je deze kunt kopen?
Waar zie jij een groot logo dan??quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef VrijeVal het volgende:
uhm ik meende altijd dat de polos met zon groter logo nep waren? maar niet dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |