quote:Op maandag 11 juli 2005 22:03 schreef mie_at_work het volgende:
hoe post ik et zo dat je mijn afbeelding ziet zonder dat je erop hoeft te klikken?
| 1 | [img] link [/img] |
Da's met dry denim, zoals laidback hierboven post. Met andere nudies is het niet zo'n gedoe.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nudie jeans hoor je minstens een half jaar niet te wassen he.
broek is gewoon zo als je eht koopt hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb die broek ook, maar ik zie dit nog niet gebeuren.
wat een kutbroek heb ik danquote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef JAY-T het volgende:
Het is wel zo..
Maar bij de broek die Mie_at_work heeft gekocht heeft het niet meer zo heel veel nut, aangezien die broek standaard al een washing heeft..
Dat 6 maanden niet wassen geld eerder voor de "dry" modellen, die zijn nog totaal onbehandeld..
Dat hebben alleen de duurdere nudies. Dat is dan weer uit de geschiedenis van de spijkerbroek dat zo'n rond bakje pruimtabak in je kontzak zo'n rondje aan de buitenkant veroorzaakt door slijtage.quote:
dat hoort zoquote:
Heb jij 2 anussen? een linker en een rechter?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb jij 2 anussen? een linker en een rechter?
Jij moet de GAY-scene in.... kun je veel geld verdienen
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:09 schreef mie_at_work het volgende:
hij was 200euro
maar hij was in de aanbieding voor 80 euromooie prijs toch voor zo'n broek?
Hebben ze nog fatsoenlijke maten daar? Eigenlijk mijdt ik de uitverkoop altijd daaromquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ik heb um bij de bijenkorf in a'dam gehaald![]()
volgens mij zijn alle mooie broeken al wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hebben ze nog fatsoenlijke maten daar? Eigenlijk mijdt ik de uitverkoop altijd daarom.
Mooie kleur zeg, jammer alleen dat die regular ralf types bij mij voor geen meter zitten. Ik wil gewoon weer Nudie met een wijduitlopende pijp. Maar nergens te krijgen lijkt welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef mie_at_work het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zaterdag gehaald![]()
Flare Glenn. i.i.g. een naamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef JAY-T het volgende:
Nudie Flare Glenn..
Heb ik er zelf ook een van, maar zie ze idd nergens meer?
Hier zien we ook vrij weinig opquote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef globox het volgende:
Hij was al een keer in het vorige topic langsgekomen dit shirt. Maar toen kwam hij (naar mijn mening) niet helemaal tot zijn recht bij degene die het shirt droeg. Dus hier is die nog een keer met mij erin.
[afbeelding]
Nouja het shirt staat er toch duidelijk op, en daar draait het toch om. De rest zou alleen maar afleiden.quote:
Als je vanaf de burger king richting de bart smit loopt (via de spuistraat dus), moet je bij de kruising waar de H&M Beauty Box/Etos/Van Haren zitten naar links . Dan zit hij aan je rechter hand. Of je kan ook via de grote marktstraat lopen en bij de Replay winkel/Peek & Cloppenburg naar rechtsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:20 schreef TTV het volgende:
in het vorige topic zag ik wel n mooi t-shirt,
te koop bij de cotton club in Den Haag,
Ben niet echt bekend in Den Haag, waar zit de cotton club?
ga eens smaak krijgen zwansquote:Op maandag 11 juli 2005 18:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die vind ik er serieus waar niet uitzien zo!
hmm.. niet echt mijn smaak en lange mouwen-shirts in de zomer kopen?!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1355/381b4br.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nieuw shirt
Ik heb een aantal polo's gekocht bij een zeilmakerij, van Helly Hansen en TBS. Erg mooi, al zeg ik het zelf. Ook 35 euroquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:28 schreef mic_forever het volgende:
Tommy Hilfiger polo bij Ansons in de uitverkoop(35 euro geloof iK)
[afbeelding]
Had die niet een maatje kleiner gekund. Ik vind het nu zo'n wigger idee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:28 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Het valt best meequote:Op zondag 17 juli 2005 01:29 schreef Avani het volgende:
[..]
Had die niet een maatje kleiner gekund. Ik vind het nu zo'n wigger idee.![]()
Waar heb je die gekocht???quote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef globox het volgende:
Hij was al een keer in het vorige topic langsgekomen dit shirt. Maar toen kwam hij (naar mijn mening) niet helemaal tot zijn recht bij degene die het shirt droeg. Dus hier is die nog een keer met mij erin.
[afbeelding]
tsja in de uitverkoop blijven vaak toch de mindere kleuren liggenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:28 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
tsja in de uitverkoop blijven vaak toch de mindere kleuren liggen
Das nog altijd een kwestie van smaak....quote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
tsja in de uitverkoop blijven vaak toch de mindere kleuren liggen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1355/381b4br.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nieuw shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |