Staat die broek ook op de site van www.score.nl?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:52 schreef JAY-T het volgende:![]()
Die pijpen zijn iets wijder als op de foto te zien is, dus ze vallen er prima overheen
Dat randje omslaan ziet er toch niet uit..?!
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Staat die broek ook op de site van www.score.nl?
Is het die van EUR 99.95?
Okidoki..... Nou het gaat mij meer om het model hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:19 schreef JAY-T het volgende:
Nee, daar staat ie niet op..
Wel hetzelfde model broek.. die Custom, de allerbovenste. Alleen die van mij ziet er wel veel anders uit, andere kleur, gestikte details enz..
Hij was 120
[..]
Ja inderdaad, das dus het model dat ik inderdaad zoek. Hé bedankt hèquote:Op zondag 10 juli 2005 22:25 schreef JAY-T het volgende:
Tis een non-fit model. Hij zit dus wel lekker wijd, maar niet té
Een low-loose bijvoorbeeld is veel meer baggy, en wat wijder enzo..
Komt omdat ie in een ander topic staat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ik had het net ook gepost dacht ik, maar ik zie die post nergens meer?
Dit soort spanners zijn slecht voor je schoenen omdat ze de hiel kapot maken. Daar staat door die veer te veel spanning op en dat gaat vervormen. Je kunt het beste spreidspanners kopen van onbewerkt cederhout. Het zijn mooie schoenen dus dat je IIG aan spreiders denkt is een goed teken
quote:
Die Zwitsal shirtjes zijn niet voor mij, maar ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:41 schreef The_Mich het volgende:
Sorry hoor, maar zo'n zwitsal-shirt kan echt niet meer!!!.....die waren er 2 jaar geleden al, en zijn nu zo gepasseerd!
Ik neem aan dat, als je hier je shirt op zet, dat je daar een mening over wilt horen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jezus, je praat als een 14 jarig meisje
Dit zijn eigenlijk de instapmodellen onder de beter spanners:quote:Op maandag 11 juli 2005 02:20 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Komt omdat ie in een ander topic staat.
Wat kosten (de goedkoopste versie van) spreidspanners van onbewerkt cederhout? Want deze waren 16 euro en dat vond ik al aardig aan de prijs eerlijk gezegd.
En waarom verkopen ze dit soort spanners (met veer dus) eigenlijk? Het moet toch ergens wel nut hebben?
Okee, thanks. Ik zal kijken of ik ze nog kan ruilenquote:
ja ook goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Het is Maurits-Marijn en dus niet Maurits-Martijn!
Maar goed, leuk dat je het een mooie naam vindt.![]()
www.ebay.dequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nice..... ik draag ook graag roze....
waar heb je die weg?
nudie jeans hoor je minstens een half jaar niet te wassen he.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Okee, thanks. Ik zal kijken of ik ze nog kan ruilen
---
Ennnnnnnnn vandaag ook nog een nieuwe broek gekocht.
[afbeelding]
Nudie Jeans Regular Ralf Vintage Neps, schijnt
[afbeelding]
Staat iig puik boven mn nieuwe schoenen. Ook al mag ie ietsje korter nog, maar dat komt wel goed bij de volgende wasbeurt.
ik weet het, maar ze zeggen dat je je broek moet laten luchten . zelf heb ik hier geen ervaringen mee, aangezien dit mijn eerste nudie isquote:Op maandag 11 juli 2005 22:16 schreef Ab-Normaal het volgende:
hm een half jaar je broek niet wassen , klinkt niet bepaald erotische![]()
Wordt op een gegeven moment toch smerig en gaat meuren lijkt mij![]()
sorry, maar dat geloof ik niet.. die 2e broek is btw wel super vetquote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ik weet het, maar ze zeggen dat je je broek moet laten luchten . zelf heb ik hier geen ervaringen mee, aangezien dit mijn eerste nudie is![]()
kan wel ff een voorbeeld laten zien
voor :
[afbeelding]
na 6maand voor eerste was:
[afbeelding]
resultaat is erg mooi als vraag je het mij, foto's zijn ovierigens afkomstig van nudie site
Ik heb die broek ook, maar ik zie dit nog niet gebeurenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nudie jeans hoor je minstens een half jaar niet te wassen he.
heb zaterdag voor het eerst een nudie gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |