Ja maar waarom koop je dan een zwarte longsleeve in de zomer?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:50 schreef Thundertje het volgende:
Omdat truien niet spontaan verdwijnen als het seizoen verandert. *gokje*
Nja, misschien van de winter 2004-2005 collectie, zijn ze iig stukken goedkoperquote:Op maandag 18 juli 2005 19:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar waarom koop je dan een zwarte longsleeve in de zomer?
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... dat je die nu koopt want is in aanbieding om te dragen later in het jaar.....quote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nja, misschien van de winter 2004-2005 collectie, zijn ze iig stukken goedkoper
Mja, ook niet mijn pakkie-an hoor.. Ik koop gewoon wat ik op dát moment wíl en gá dragen..
NIeuwe collectie herfst/winter is nu binnen ( deels ) Leuke dingen er nu uithalen doe ik ook al hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... dat je die nu koopt want is in aanbieding om te dragen later in het jaar.....
Dat vind ik helemaal niet logisch... ten eerste doe je het nu niet aan... ten tweede betaal je nu de volle prijs en ten derde heb je de kans dat je met kleren aan komt te lopen die straks iedereen draagt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
NIeuwe collectie herfst/winter is nu binnen ( deels ) Leuke dingen er nu uithalen doe ik ook al hoor.
Maakt niet uit of het zomer is.
Mwah ok, (heel) misschien wel.. Maar dan moet het écht iets bijzonders zijn..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
NIeuwe collectie herfst/winter is nu binnen ( deels ) Leuke dingen er nu uithalen doe ik ook al hoor.
Maakt niet uit of het zomer is.
Ik ben voorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom poberen we niet met zijn allen het strand op te vrolijken met zulke gezellige setjes:
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom poberen we niet met zijn allen het strand op te vrolijken met zulke gezellige setjes:
[afbeelding]
Fout dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet logisch... ten eerste doe je het nu niet aan... ten tweede betaal je nu de volle prijs en ten derde heb je de kans dat je met kleren aan komt te lopen die straks iedereen draagt.
Maar dat is mijn mening
Over dat shirtje had ik het dus niet, totaal niet mijn ding.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah ok, (heel) misschien wel.. Maar dan moet het écht iets bijzonders zijn..
Dat shirt van stijn vind ik dan 'te gewoon', ik wil niet zeggen lelijk, maar ik zou het niet kopen. Mij te onopvallend..
welk deel van "dat is mijn mening" heb je niet begrepen!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Fout dus.
Ik heb het totaal niet over zo'n simpel shirtje als hierboven.
Er zijn genoeg kledingslijnen die beperkt ingekocht zijn en waar je god dank niet in elke stad een exemplaar kan vinden van een bepaald kledingstuk.
Ik heb er genoeg voor over om mijn wensen wat betreft kleding te kopen zodra ze geleverd zijn, zodat ik er zeker van ben dat ik mijn maat heb en zulke dingen ga je niet in de uitverkoop vinden.
Het gaat toch niet om die volle prijs?
En het maakt niet uit dat ik het nu niet aan doe, als ik het wil dan koop ik dat gewoon?
En ik hoef niet bang te zijn dat iemand anders het ook draagt, die kans is beperkt en dan nog, ik had het al vroeg... ik loop er niet achteraan dan
Ik moet inderdaad zeggen dat ik niet vaak meer iets koop in Groningen...... omdat er niet zoveel speciaals meer isquote:Op maandag 18 juli 2005 23:33 schreef Ewaldus het volgende:
k heb niets te showen, want er is niets leuks te koop in groningen(of wie heeft nog tips
)
Chasin' vind ik trouwens nooit echt mooi spul hebben..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:33 schreef stijn_ het volgende:
Was verkeerde kleur
[afbeelding]
maar, ik heb ook anders wat leuks gezien, dus het wordt hem waarschijnlijk toch niet
idd, maar ze hebben altijd wel trendy jassen meestalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Chasin' vind ik trouwens nooit echt mooi spul hebben..
Beetje de Skoda onder de kledingmerken..
Ja ok, je gaat niet meteen af ofzo in die kledingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef Sheva het volgende:
[..]
idd, maar ze hebben altijd wel trendy jassen meestal
Ik loop er altijd met een boog omheen....... kwaliteit is niet al te best is mijn ervaringquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja ok, je gaat niet meteen af ofzo in die kleding, maar mooi is anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |