Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:33 schreef fransie102 het volgende:
Mijn eerste herrinering is het WK van 1994. Toen was ik 9 jaar oud. Daarna eigenlijk alleen maar het Nederlands elftal gevolgd, en vanaf 1998 begon in Feyenoord echt te volgen.
Voor mij is er nog hoop...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus nog jong genoeg om er ooit eens echt verstand van te krijgen.
Viel het je niet op dat nogal rustig was op straat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
De panini plaatjes waren ook mijn eerste contact met het voetbal. Dat waren tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik 7 jaar was, was ik tijdens de EK-Finale in 88 de 2e helft gewoon aan het basketballen buiten...![]()
'94,'98,'95quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:35 schreef Nashje het volgende:
Ik ben nu 15 en de wedstrijden die ik me echt goed herinner:
WK Brazilie - Nederland 2-2 (geloof ik) penalty's wint Brazilie, trainer Hiddink.
Amstel Cup finale Ajax - psv 5-0
Herinner me ook vaag iets van Ajax - Milan.
Welke jaren dat zijn weet ik echt niet, als iemand dat zou willen vertellen zou 't wel leuk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |