Maar wel zuidelijkquote:
gezellig? kijken welke BeF'ers hier zijn ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:20 schreef Mr-Z het volgende:
Waarom willen we elkaar eigenlijk zo graag ontmoeten?![]()
Doe ff luxe ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zou iig alleen aan het eind van de vakantie kunnen, (lees over 4 weken en verder)
Over 4 weken en later?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:20 schreef Molluck het volgende:
Ja hallo, as. zaterdag is wel op heel korte termijn, ik ga donderdag op vakanite
Ligt er aan waar je vandaan moet komen, uiteraard...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb zo'n zwak vermoeden dat die meet nooit komt.
tis wel zuidelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wel zuidelijk
Mijn topo is niet perfect
Laat ons in ons waanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb zo'n zwak vermoeden dat die meet nooit komt.
Eindhoven ligt centraal voor een groot deel van de BeFfers, maar zeker niet centraal in Nederland neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Eindhoven ligt ongeveer even centraal als Emmen en Purmerend
maar ik heb er niets op tegen
tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Eindhoven ligt centraal voor een groot deel van de BeFfers, maar zeker niet centraal in Nederland nee
Ik weet het niet, ik woon er nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef Mailbox het volgende:
[..]
tis wel zuidelijk![]()
maar centraal right? (nu begin ik te twijfelen)
Sowieso later in de vakantie, maar da's persoonlijk, polletje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ja misschien is het beter om het na de vakantie te doen.. dan kunnen we wat beter plannen enzo![]()
Na hun ik-ga-met-mn-ouders-naar-het-buitenland-kleine-meisjes-zoenen-vakantie, dus in augustus willen ze meetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef Mailbox het volgende:
na de vakantie is k*t... vakantie is juist om leuke dingen te doen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef JohnHancock het volgende:
Anders houden Mr-Z en mailbox en ik wel een meet PUH
dan kunnen wij tenminste zeggen dat we op een meet zijn geweest.
John.
Respect.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef JohnHancock het volgende:
Anders houden Mr-Z en mailbox en ik wel een meet PUH
dan kunnen wij tenminste zeggen dat we op een meet zijn geweest.
John.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |