Goed bezigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
de laatste x dat ik mezelf niet herkende op n foto, ben ik keihard gaan sporten
![]()
nu wil ik mezelf weer kennen![]()
ja idd, als je al n foto van opzij ziet dan is t al heel raar(stomme neus , raar haar , enz)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien omdat je in de spiegel jezelf aankijkt
Mja, of misschien wat andersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien omdat je in de spiegel jezelf aankijkt
ik kon ook nooit goed op de foto, nu nog steeds niet. dan heb ik gelijk het idee dat mensen mij gaan terugzien. en ik kan ook niet verplicht lachen dus dat zit er niet in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, of misschien wat anders![]()
Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute![]()
Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, of misschien wat anders![]()
Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute![]()
Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird![]()
Omdat Ieren lelijk zijn en jou daarom al snel knap vinden. Jij hebt een Nederlands referentiekader en vind jezelf daarom lelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. Optievenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heel herkenbaar, erg handy bij de lek fotomeet
![]()
* mother-mother gaat dan snel achter iedere boom staan die er is![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. OptievenOw, en geen respect daarvoor is naalden in je poppetje
![]()
Maar serieus, ik denk echt dat een deel verloren gaat van jezelf. Wat denken jullie?
Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een soort schaamte eigelijk, daarom ga ik t juist doen
![]()
jawel, heel duidelijk , en ergens heb je ook wel gelijk maar je bestaat uit 2 delen , binnen/buitenkant , allebij word ouder alleen gaat t psies andersomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.
Oeh, dit is al heel duidelijk voor mijn idee......maar dat is het vast niet![]()
Proostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jemig dit heb ik getikt, ik neem nog een biertje
![]()
Als je een erg asymmetrisch gezicht hebt, kan er nogal een verschil zitten tussen een foto en je spiegelbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
uhhh leg eens uit ik snap het niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Omdat Ieren lelijk zijn en jou daarom al snel knap vinden. Jij hebt een Nederlands referentiekader en vind jezelf daarom lelijk.![]()
Heb je nu zelf niet door dat je die Ieren als lelijk bestempelt vanuit JOUW kader? Ze ZIJN niet lelijk, jij VINDT ze lelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Omdat Ieren lelijk zijn en jou daarom al snel knap vinden. Jij hebt een Nederlands referentiekader en vind jezelf daarom lelijk.![]()
Dit is toch niet logisch? Dat maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:06 schreef Maethor het volgende:
[..]
Als je een erg asymmetrisch gezicht hebt, kan er nogal een verschil zitten tussen een foto en je spiegelbeeld.
Precies.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
misschien trek je onbewust wel een bepaald gezicht als je in de spiegel kijkt, dat je niet trekt als je jezelf niet ziet.. Je ziet bijvoorbeeld wel eens dat bij mensen de mond altijd een klein beetje open staat maar als ze in de spiegel kijken is die wel dicht.
verder is het ook redelijke onzin.. ik zie er nog percies hetzelfde uit als een week geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:36 schreef Enyalius het volgende:
de reden dat je je zelf niet herkent is omdat je steeds veranderd. de baby in de foto's ben jij ook niet meer. je probeert er een verhaaltje aan te plaattsen om het zo nog enigzins te kunnen zien als jij. maar dat ben jij niet meer. zo ook met foto's van een tijdje trug dat ben jij ook niet meer.
je gedachten en visie veranderen constant. je biologische cellen worden constant vernieuwd. je bent niemand behalve de persoon die je nu bent. daarom herken je je alleen als je nu in de spiegel kijkt. foto's en flms hebben geen waarde meer, want dat ben jij niet meer.
je kunt jezelf nog wel personificeren met mensen in films, je kunt lange verhalen verzinnen bij foto's om zo nog enigzins de illusie te kunnen wekken dat jij het bent.
lekker filosophish zo vroeg in de ochtend gvd
* Sloggi kijkt naar je fotoboek:quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
Dit is het juiste antwoord!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef mrkanarie het volgende:
Volgens mij heeft dat te maken met het beeld dat je in de loop der jaren van jezelf hebt ontwikkeld. Als ik mijzelf voor me zie in mijn gedachten zie ik ook heel iemand anders dan op een foto ofzo. En in de spiegel ga je wel zo staan/poseren dat je wel voldoet aan je zelfbeeld.
makes perfect sense to mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef DrazTic het volgende:
Als je in de spiegel kijkt trek je een gezicht dat je aanstaat. Op het moment dat je jezelf ziet ben je bewust bezig met HOE je er uitziet. Wanneer je daar niet mee bezig bent trek je onbewust dus ook een ander gezicht of neem je een andere houding aan. Wanneer je jezelf op een foto ziet, zie je jezelf ook nog eens vanuit een ander perspectief, waardoor je dus een ander beeld van jezelf krijgt.
Hij durft tenminste een publiek fotoboek te hebben, waar is die van jou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef Sloggi het volgende:
* Sloggi kijkt naar je fotoboek:
Yeah right![]()
![]()
![]()
Ik wil niet te veel fanmailquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hij durft tenminste een publiek fotoboek te hebben, waar is die van jou?
ik noem je niet dom.. en ik zal wel constant veranderen, maar ik ben toch nog goed te herkennen van een foto van bijv. vorig jaar.. en het gaat hier om foto's en films e.d. daar zie je geen 'echt' innerlijk in, dus dat verband zie ik niet echtquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:20 schreef Enyalius het volgende:
alleen kwa uiterlijk zie je er op het moment hetzelfde uit omdat je op dat vlak biologish gestopt bent te veranderen. je cellen en innerlijke veranderen constant. anderen dom noemen omdat je verder niet na kunt denken of niet op meerdere manieren naar iets kunt kijken is...ironish te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |