Goed bezigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
de laatste x dat ik mezelf niet herkende op n foto, ben ik keihard gaan sporten
![]()
nu wil ik mezelf weer kennen![]()
ja idd, als je al n foto van opzij ziet dan is t al heel raar(stomme neus , raar haar , enz)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien omdat je in de spiegel jezelf aankijkt
Mja, of misschien wat andersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien omdat je in de spiegel jezelf aankijkt
ik kon ook nooit goed op de foto, nu nog steeds niet. dan heb ik gelijk het idee dat mensen mij gaan terugzien. en ik kan ook niet verplicht lachen dus dat zit er niet in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, of misschien wat anders![]()
Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute![]()
Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, of misschien wat anders![]()
Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute![]()
Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird![]()
Omdat Ieren lelijk zijn en jou daarom al snel knap vinden. Jij hebt een Nederlands referentiekader en vind jezelf daarom lelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. Optievenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heel herkenbaar, erg handy bij de lek fotomeet
![]()
* mother-mother gaat dan snel achter iedere boom staan die er is![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. OptievenOw, en geen respect daarvoor is naalden in je poppetje
![]()
Maar serieus, ik denk echt dat een deel verloren gaat van jezelf. Wat denken jullie?
Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een soort schaamte eigelijk, daarom ga ik t juist doen
![]()
jawel, heel duidelijk , en ergens heb je ook wel gelijk maar je bestaat uit 2 delen , binnen/buitenkant , allebij word ouder alleen gaat t psies andersomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.
Oeh, dit is al heel duidelijk voor mijn idee......maar dat is het vast niet![]()
Proostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jemig dit heb ik getikt, ik neem nog een biertje
![]()
Als je een erg asymmetrisch gezicht hebt, kan er nogal een verschil zitten tussen een foto en je spiegelbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |