abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28495922
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:36:09 #2
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_28496046
Als je jezelf niet herkent op een foto dan ben je wel bohoorlijk dronken.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_28496135
Dat heeft iedereen toch wel? Dat heeft misschien te maken met het feit dat je gewend bent aan je spiegelbeeld en niet aan je "echte" gezicht.
pi_28496486
Je bent een aantal komma's in je tekst vergeten, dat maakt het moeilijk leesbaar

Maargoed, als anderen zeggen dat je aantrekkelijk bent dan zal dat ook wel zo zijn. Al kan ik me niet voorstellen dat je jezelf niet herkend op foto's en dergelijke.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:46:30 #5
120675 Ronno
Core enzo
pi_28496490
misschien is dat vergelijkbaar met je eigen stem?

je eigen stem horen op video of audio is echt heel anders dan je jezelf hoort als je praat.

Veel mensen die ik ken (incl. ik zelf) vinden het erg vreemd, of zelfs genant om hun eigen stem te horen
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:49:24 #6
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28496617
Nieuwe fotocamera of DVcam kopen zou ik zeggen. Ik sta er zelf ook altijd dubbel op...BURPPP
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:24:48 #7
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28499681
Herkenbaar!

Heb ook geen idee hoe 't zit, sta er niet meer bij stil, we must move on...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:30:20 #8
84524 Morwen
I got life
pi_28499797
Ik herken mezelf zelden, maar dat heb ik ook met anderen............ik zie de persoon, niet het omhulsel en dat heb ik ook op afstand
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_28499850
de laatste x dat ik mezelf niet herkende op n foto, ben ik keihard gaan sporten
nu wil ik mezelf weer kennen
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 01:36:49 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_28499918
misschien omdat je in de spiegel jezelf aankijkt
:')
pi_28499930
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
de laatste x dat ik mezelf niet herkende op n foto, ben ik keihard gaan sporten
nu wil ik mezelf weer kennen
Goed bezig

Even die bierpens wegwerken
pi_28499942
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja idd, als je al n foto van opzij ziet dan is t al heel raar(stomme neus , raar haar , enz)
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 01:39:30 #13
pi_28499966
en misschien ligt het ook aan hoe je veranderd, je haar groeit bijvoorbeeld, je huidstructuur enzo. en als je dan een foto van een maand terug ziet kan het al veranderd zijn.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:40:49 #14
58940 TTF
23/7 t/m 03/7 @ blanes.. :D
pi_28499979
tja herken baar.. ik moest ook wel even wennen toen ik mij zelf op video zag iets presenteren..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:43:28 #15
84524 Morwen
I got life
pi_28500020
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mja, of misschien wat anders

Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute

Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird
Only Human
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 01:45:20 #16
pi_28500051
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik denk dat een stukje van je ziel weggaat als je op de foto of film gaat. Dat heb ik al van kleins af aan, ik wilde nooit op de foto of film. En ja, ik ben en was cute

Complete ruzies thuis en op school, ik wilde niet...........nou ja, lama. Ik is weird
ik kon ook nooit goed op de foto, nu nog steeds niet. dan heb ik gelijk het idee dat mensen mij gaan terugzien. en ik kan ook niet verplicht lachen dus dat zit er niet in.

op foto is iig geen ziel meer der in. foto's zijn er om objecten te fotograferen en om mensen op internet je foto te showen.
pi_28500067
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

heel herkenbaar, erg handy bij de lek fotomeet
* mother-mother gaat dan snel achter iedere boom staan die er is
pi_28500089
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat ik mijzelf niet herken op foto's of een videofilm maar wel als ik in de spiegel kijk. Ik vraag mij dit af want ik ben redelikk tevreden met mijn uiterlijk als ik in de speigel kijk dan mijzelf zie op fotos of een videofilm want dan vind ik mijzelf totaal niet aantrekkelijk en kan ik niet begrijpen waarom veel mensen (en dit is wel vreemd om te zeggen) mij knap vinden!
Omdat Ieren lelijk zijn en jou daarom al snel knap vinden. Jij hebt een Nederlands referentiekader en vind jezelf daarom lelijk.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:51:56 #19
84524 Morwen
I got life
pi_28500169
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

heel herkenbaar, erg handy bij de lek fotomeet
* mother-mother gaat dan snel achter iedere boom staan die er is
Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. Optieven Ow, en geen respect daarvoor is naalden in je poppetje

Maar serieus, ik denk echt dat een deel verloren gaat van jezelf. Wat denken jullie?
Only Human
pi_28500199
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik maak iedereen dood die een foto van mij maakt. Optieven Ow, en geen respect daarvoor is naalden in je poppetje

Maar serieus, ik denk echt dat een deel verloren gaat van jezelf. Wat denken jullie?
ik dacht meer aan een soort schaamte eigelijk, daarom ga ik t juist doen
pi_28500208
dit topic is wel een tvp waard
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:01:26 #22
84524 Morwen
I got life
pi_28500332
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:53 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ik dacht meer aan een soort schaamte eigelijk, daarom ga ik t juist doen
Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.

Oeh, dit is al heel duidelijk voor mijn idee......maar dat is het vast niet
Only Human
pi_28500377
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, maar die schaamte heb ik juist niet, meer een soort gevoel dat mijn echtheid dan weg is.......Uiterlijk is een stempel en ik druk liever een stempel met mijn aanwezigheid.

Oeh, dit is al heel duidelijk voor mijn idee......maar dat is het vast niet
jawel, heel duidelijk , en ergens heb je ook wel gelijk maar je bestaat uit 2 delen , binnen/buitenkant , allebij word ouder alleen gaat t psies andersom
buitenkant word minder terwijl binnenkant juist beter word , meestal dan
dus waarom buitenkant dan niet vastleggen
jemig dit heb ik getikt, ik neem nog een biertje
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:21:18 #24
84524 Morwen
I got life
pi_28500607
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef mother-mother het volgende:

[..]
jemig dit heb ik getikt, ik neem nog een biertje
Proost

Ik snap je hoor, maar bij mij zit het dieper. Voor mij voelt het echt als een marteling, een leegzuigen. En daar heb ik al zoveel ruzie over gehad vooral met mijn pa want die is Fotograaf. Nou ja, zal wel een jeugdtrauma zijn dan

Helppppp
Only Human
pi_28502506
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef bozzz het volgende:
Als je een erg asymmetrisch gezicht hebt, kan er nogal een verschil zitten tussen een foto en je spiegelbeeld.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')