Wordt moeilijk, maar ik heb wel al een idee gemaakt voor een volgende meet locatiequote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk je dat dit kan.
Dat is wel het uiterste tussen 95 bewegingsvrije of 300 kilo dood staal.![]()
Das ook vroeg voor jouquote:
Spannunddquote:Op maandag 4 juli 2005 23:46 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Daar gaat mijn element of surprise![]()
Onverwacht uit de hoek springen heeft al geen zin meer dus![]()
komt wel goed hoor![]()
Ik zal wel een paar bandenfoto's voor je nemenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wordt moeilijk, maar ik heb wel al een idee gemaakt voor een volgende meet locatie
Het moet er als volgt uit zien
Crossbaantje voor de KLX, rechte weg voor chopper, huisje met garage voor niet-rijdende walvissen en in het midden een bochtig weggetje voor alle andere motoren
[..]
Ik zal wel een paar banden foto's maken voor je
![]()
Das ook vroeg voor jou
[..]
Spannundd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
Wordt moeilijk, maar ik heb wel al een idee gemaakt voor een volgende meet locatie
Het moet er als volgt uit zien
Crossbaantje voor de KLX, rechte weg voor chopper, huisje met garage voor niet-rijdende walvissen en in het midden een bochtig weggetje voor alle andere motoren
En dan gelijk even merk, model en bouwjaar van je motor zodat je in de OP kanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik zal wel een paar bandenfoto's voor je nemen![]()
Die zijn er alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag alleen nog wel een extra jump mogelijkheid op dat crossbaantje, extra parkeerplaats voor de Fiero en aanhanger, en nog een bochtiger circuitje voor de CR.![]()
Moto Guzziquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan gelijk even merk, model en bouwjaar van je motor zodat je in de OP kan
Just another fine day @ motor sc.quote:
Plaatje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Just another fine day @ motor sc.
Je bent het plaatje vergeten.![]()
Ik ben lui en heb me voorgenomen niet meer terug te lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:15 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Plaatje?
[afbeelding]Maar 6 augustus is op een zaterdag en dan werk ik, we zouden toch zondag doen
![]()
Dat zou ik toch ook regelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:22 schreef Phatzak het volgende:
Alleen vraag ik me af of dat goede weer gaat lukken
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
*meldt...
Ik laat het spuiten overigens liever aan anderen over.![]()
Waar waar waar, wat heb ik gemist??quote:
Voer voor 6 augustus!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
sommige van die admins hebben al genoeg andere dingen om zich voor te schamen. Sommige hebben ook wel wat meer op hun geweten dan alleen maar wat flames posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |