Je hebt niet veel geluk met je voertuigen he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
@ Tjabb![]()
Damn, ws. pomp van Lpi installatie defectkan oplopen tot 700 euro reparatiekosten
![]()
Tips iemand
Carisma kopen? Heeft alleen een nieuwe motorsteun nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
@ Tjabb![]()
Damn, ws. pomp van Lpi installatie defectkan oplopen tot 700 euro reparatiekosten
![]()
Tips iemand
Jaaaaaa!!!!! Met de Alfa op vakantie dus!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Carisma kopen? Heeft alleen een nieuwe motorsteun nodig
Ik zie echt geen reden daarover te juichen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!!! Met de Alfa op vakantie dus!
kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:18 schreef hollander172 het volgende:
Je hebt niet veel geluk met je voertuigen he?
Ik wel... met mijn brede bandjes en mooie velgjes enzo is het toch een stuk leuker naar het strand rijden dan met een duffe carisma.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie echt geen reden daarover te juichen.
Voor over Vissies mond en om zijn handjes bedoel je?quote:Komt mijn tip van de ducttape en tiewraps toch nog van pas.![]()
![]()
Dat petje die gisteren motorrijders afzeikte over posten in auto topics tikt daar tussendoor ook nog onzin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:28 schreef hollander172 het volgende:
Dat zou ik toch ook regelen?Kasta op dreef.
![]()
Mjoi, je hebt er al een hele tijd mee gereden.. t'is een mechanische sport.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf oktoberquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
Mjoi, je hebt er al een hele tijd mee gereden.. t'is een mechanische sport.![]()
Dat benne een hele hoop.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vanaf oktoberwel 30 dkm gereden…maar toch
geen 6 uit 2000 dus
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
*meldt...
Ik laat het spuiten overigens liever aan anderen over.![]()
ZX6R gok ik zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat benne een hele hoop.![]()
![]()
Geen 6 uit 2000.![]()
[..]
![]()
Psst.. waarom ken jij kleurplaten.nl?![]()
op de heenweg viel wel mee maar op de terug weg toch aardig doorgeredenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:16 schreef Phatzak het volgende:
Martie: Trajectcontrole A2 woensdag weer in werking
Edit: Heeeej, GoT, MF en Fok! waren down wat doe je!?
+ http://www.flitsservice.n(...)sbericht.php?id=1896Hebben jullie soms nog zitten knallen op de A2 deze kant op?
Hey! Je bent mod van het OUDers forum of niet he.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend naar beneden, voelt die kleine zich betrapt in zijn ochtendritueel.![]()
Zo was mijn eigen kleine kampertje bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Kom ik vanochtend naar beneden, voelt die kleine zich betrapt in zijn ochtendritueel.![]()
Zo was mijn eigen kleine kampertje bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Damn right.quote:
Lijkt me saai.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Je bent mod van het OUDers forum of niet he.
Maar in dit geval was het gewoon een google op afbeeldingen van 'walvis'.
quote:
Van mij kan hij het niet hebben, zal zijn moeder zo in de weer zien iedere dag.quote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Voor over Vissies mond en om zijn handjes bedoel je?
Saai? Bij die dames vergeleken stellen die relnichten hier niks voor hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me saai.![]()
![]()
Tenzij je vrouw bent met moedergevoelens.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Bij die dames vergeleken stellen die relnichten hier niks voor hoor!Eens in de paar maanden een stevige rel en dan is het weer een tijdje pais en vree...
roddeltantequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar wil ik alles over weten.
![]()
Doe maar de eerstvolgende bbq.![]()
Op het forum erover lullen is ook weer wat.
quote:
En welke onverlaat zat er te Pacmannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmorgen groot ddos attact op ons netwerkheeft me een uur gekost om het systeem te vinden wat de problemen veroorzaakte
![]()
![]()
Jij werkt bij Fok?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmorgen groot ddos attact op ons netwerk![]()
Iemand zat te vaak F5'en op Fok!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En welke onverlaat zat er te Pacmannen?![]()
Salarisdamequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En welke onverlaat zat er te Pacmannen?![]()
ja was internquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef bwt het volgende:
Was het een intern probleem dan?
Niet van buitenaf?
ik heb onze switch aan hun beschikbaar gesteldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij werkt bij Fok?
Of heeft Fok! hun kabels naar jullie verlegt
Ow...... die zal zich op d'r pik getrapt voelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Salarisdameenige systeem wat niet in ons beheer is
![]()
![]()
![]()
op uitlaat na vind ik hem helemaal zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit serieus aan zoiets te denken.![]()
[afbeelding]
Vakantie's, langere toerritten met een duoseat.![]()
En ik denk dat de CR moet blijven, die maakt het meeste in mij los .. maar aan de andere kant is de KLX praktischer, ook in de winter.![]()
![]()
Daar was je toch tig topic geleden ook al aan het over denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit serieus aan zoiets te denken.![]()
[afbeelding]
Vakantie's, langere toerritten met een duoseat.![]()
En ik denk dat de CR moet blijven, die maakt het meeste in mij los .. maar aan de andere kant is de KLX praktischer, ook in de winter.![]()
![]()
Mijn oude jeugdliefde, damn alweer 11 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
op uitlaat na vind ik hem helemaal zo slecht nog niet![]()
Luxe, en heerlijke bumpers voor de duoseat.quote:
Uitlaat valt wat laag.. is nog origineel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:21 schreef bwt het volgende:
Iew, lelijke kofferset.
Daaarnaast vind ik het achterwiel ook wel een beetje veel ingekapselt.
Hij is al eens eerder gepasseert ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
Daar was je toch tig topic geleden ook al aan het over denken
Maar die was toen verkocht ofzo
Of toen ging je naar die CR kijken
Wou net zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Marty, laat de smiley taart maar weer aanrukken.
Van harte gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geslaagd![]()
Het was droog, maar geen goede rit. Krappe voldoende
Plaats op de weg was niet goed soms, ontweek op het laatste moment soms nog eens een putdeksel... Enne bij een t-splitsing wist ik niet welke kant ik op moest, dus stond daar lekker stil met mijn schouders ophalend. Hoor ik in mijn oortje: 'kijk eens wat voor bord daar links staat'.. oeps, verbod voor motorvoertuigen![]()
Op een gegeven moment reden we weer richting CBR, maar we hadden nog niet gestopt langs de kant van de weg. Dus ik dacht, niet nodig zeker, dus vast gezakt. Maar dus toch nog geslaagd
Meteen rijbewijs opgehaald en verzekering geregeld.. ga nu even een hapje eten en om 13:00 uur naar het postkantoor om de schorsing van mijn motor af te halen.. en dan rijden als het droog is![]()
Neem er even een voorbeeld aan.quote:
Je rijdt vast nog als koude kak.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
bedankt!
en mocht ik mijn eerste ritje niet overleven vanmiddag.. ik hou van jullie
quote:
NIET !!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Was jij het niet die de vorige keer alles al had opgegeten?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef bwt het volgende:
en ja, ze was veel eisend met de vorige taart.
en ik kreeg er ook nog de schuld van.
quote:
Met goedkoop fabrieksgebak.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef bwt het volgende:
Ohhhh, jij liegebeest.
Ik had wel mijn stuk taart 3 dubbel en dwars terug gegeven hoor.
Daar had ik er maar 4 van gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
Dat van Stinkie was veel exclusiever.![]()
Of mis ik nu een tractatieronde?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geslaagd![]()
Het was droog, maar geen goede rit. Krappe voldoende
Plaats op de weg was niet goed soms, ontweek op het laatste moment soms nog eens een putdeksel... Enne bij een t-splitsing wist ik niet welke kant ik op moest, dus stond daar lekker stil met mijn schouders ophalend. Hoor ik in mijn oortje: 'kijk eens wat voor bord daar links staat'.. oeps, verbod voor motorvoertuigen![]()
Op een gegeven moment reden we weer richting CBR, maar we hadden nog niet gestopt langs de kant van de weg. Dus ik dacht, niet nodig zeker, dus vast gezakt. Maar dus toch nog geslaagd
Meteen rijbewijs opgehaald en verzekering geregeld.. ga nu even een hapje eten en om 13:00 uur naar het postkantoor om de schorsing van mijn motor af te halen.. en dan rijden als het droog is![]()
En dat heeft verder niks met je afkomste te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef hicham het volgende:
ik slaap veel te veelen doe veel te weinig
![]()
Whehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef Makster het volgende:
Fullcumgoedzo
![]()
[..]
En dat heeft verder niks met je afkomste te maken natuurlijk![]()
Jij bent weer uit op een vechtmeet heH?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef Makster het volgende:
Fullcumgoedzo
![]()
[..]
Die Peppo had er nog een paar tegoed tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent weer uit op een vechtmeet heH?
Komt verdacht veel over met die DVD die jij me gaf. Beginnen ze steeds over z'n afkomst, en hij dan van "ja euhm.. in Krommenie... [insert verhaal]quote:
Een paar? Wel veel meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Die Peppo had er nog een paar tegoed toch
hey gulliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef hicham het volgende:
Heb ik ook, hoef maar 1 dagje vrij te hebben en gelijk m'n hele ritme naar de klote. heH, welke dag was het ook al weer. Was toch weekendEn nu met zomervakantie slaap ik veel te veel
en doe veel te weinig
![]()
vond je hem leuk ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt verdacht veel over met die DVD die jij me gaf. Beginnen ze steeds over z'n afkomst, en hij dan van "ja euhm.. in Krommenie... [insert verhaal]"
[..]
Een paar? Wel veel meer![]()
Ik zet Paul Bon in als mijn strijder.quote:
ik heb jou gezien toen ik taartjes postte hier, je liet niks voor de rest achterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik eis nu een taart in dit topic en wel voor je zelf gaat eten.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey gulliehebben nu toch al vakantie kunnen jullie morgen niet even de vakantieroute alvast voorrijden ?
: scheelt straks een hoop gepuzzel
![]()
Heb al meer dan een uur gezien maar nog niet helemaal gekeken (weet niet eens meer bij welke minuut ik ben gebleven), maar hij is leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
FeliiiiiiiiiiDat word rijden dit weekend. Moet maar ff een felicitatie-meet geregeld worden he.
ik vond dat ook een erg leuk stukjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]Jij kenne klap voor je kob krijge [afbeelding]
[..]
Heb al meer dan een uur gezien maar nog niet helemaal gekeken (weet niet eens meer bij welke minuut ik ben gebleven), maar hij is leuk jaKijk hem steeds bij het avondeten een stuk
Youssef heeft hem gisteravond volgens mij helemaal in 1 ruk afgekeken
![]()
Dat ie die Russische piloten nadoet als ze meezingen met het liedje dat bij de passagiers wordt afgespeeld
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Goed idee, netzoals voor Raus op de Maasvlakte werd gedaan
Ik begrijp 't alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
Brilliant gevonden ook die sliders.
Dubbele betekenis in deze.![]()
Deuntje blijft ook nog een tijdje in je kop zittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vond dat ook een erg leuk stukjein het engels was er niets aan de hand en in het russisch was het catastrof catastrof
![]()
Wou de dealer nog 2200 voor dat wrak gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, zoals het er nu naar uitziet dekt 600 euro de reperaties aan de motor. Iemand die 'm voor 1000 had gekocht had dus 600 onder de dealerprijs uitgekomen
Heb ik nu iets verkeerds gezegdquote:
Aggos... en hij is juist zo blij dat hij er eindelijk weer op kan gaan rijden na 3 (!!!) maanden of zoiets...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Heb ik nu iets verkeerds gezegdHet enige waar ik die GSXF van ken is technische mankementen verhalen en een ranzige foto in de OP (cursus hoe zet ik mijn motor zo lelijk mogelijk op de foto
)
ik was wezen kijken wat ie bij de dealer nu kost. Die schoften vragen dat er nog gewoon voor ookquote:
hij schijnt weer te rijden. Jiffy schakelaar word nog vervangen maar onderdeel is in bestelling. Waarschijnlijk donderdad klaar, dus uiterlijk zaterdag ophalen. Dan alleen nog de kuip en spiegels onteren en klaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Hij rijdt toch nog niet?
Zo wel, dan pics schieten
Eind van de week wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Hij rijdt toch nog niet?
Zo wel, dan pics schieten
zo'n beetje wel ja. De laatste keer dat ik gereden heb was de dag dat mijn opa overleed......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aggos... en hij is juist zo blij dat hij er eindelijk weer op kan gaan rijden na 3 (!!!) maanden of zoiets...
Zal ik van de week dan eens een mooi kiekje maken?
Heb je niet genoeg aan mij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Dan alleen nog de kuip en spiegels onteren en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |