abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:33:41 #251
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28520311
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
64 km/h binnen de bebouwde kom waar 50 km/h is toegestaan, na correctie 61 km/h [afbeelding]
waar heb je die opgelopen ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:38:57 #252
21094 hicham
hiesjam
pi_28520452
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

waar heb je die opgelopen ?
Wees maar niet bang, was niet tijdens een meet Op m'n woon-school ( ) route, keertje niet opgelet zeker want ik weet dat daar een paal staat. Zou er nog eentje staan die ik over het hoofd heb gezien?
pi_28521209
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef hicham het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, was niet tijdens een meet Op m'n woon-school ( ) route, keertje niet opgelet zeker want ik weet dat daar een paal staat. Zou er nog eentje staan die ik over het hoofd heb gezien?
http://www2.flitspaal.nl/(...)details?p_reg_id=198
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:02:19 #254
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28521234
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef hicham het volgende:

[..]

pfff ik probeer er altijd zoveel mogelijk op te letten tijdens hte rijden maar tijdens meetings heb ik het soms te druk met op het verkeer letten dat er best een flitsertje door kan glippen
Let's race
Buienradar
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:07:12 #255
21094 hicham
hiesjam
pi_28521393
quote:
Handig

Staat er dus maar 1 volgens die website, raar. Ik rem daar altijd af
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

pfff ik probeer er altijd zoveel mogelijk op te letten tijdens hte rijden maar tijdens meetings heb ik het soms te druk met op het verkeer letten dat er best een flitsertje door kan glippen
Ik ook, maar ik merk ook soms ineens dat ik een tijdje op andere dingen let en dan van 'hmm .. ik heb niet echt op de bermen gelet in die tussentijd ' Op zich is het niet zo erg, wat ik erger vind is dat mijn moeder heeft besloten de enveloppe eerder dan ik open te maken
pi_28521634
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Handig

[..]

Ik ook, maar ik merk ook soms ineens dat ik een tijdje op andere dingen let en dan van 'hmm .. ik heb niet echt op de bermen gelet in die tussentijd ' Op zich is het niet zo erg, wat ik erger vind is dat mijn moeder heeft besloten de enveloppe eerder dan ik open te maken
mijn auto's hebben tot mijn 25e op naam van mijn moeder gestaan. Dan heb je wel eens wat uit te leggen als er ineens een boete van 130 euro binnenkomt
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_28521774
Die van mij werd ook laatst opengemaakt.. en dat was er 1 van 70 euro

Ik denk dat ik genoeg bagageruimte heb om een keer naar Marokko te gaan Damn, al die ruimte kan ik niet eens opvullen 2 zijtassen (rechts zie je hem met extra ruimte opengeritst) + tanktas die groter te ritsen is + spin voor bovenop de buddyzit die heel makkelijk vast kan aan de tassen.

Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:20:57 #258
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28521924
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Handig

[..]

dan loop je best kans dat er bij teveel post consequenties aan verbonden worden

huis arrest bijvoorbeeld
Let's race
Buienradar
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:24:11 #259
21094 hicham
hiesjam
pi_28522046
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

mijn auto's hebben tot mijn 25e op naam van mijn moeder gestaan. Dan heb je wel eens wat uit te leggen als er ineens een boete van 130 euro binnenkomt
Erg is dat he, de reactie van je ouders erger vinden dan de gebeurtenis zelf

Geldt niet alleen voor boetes, maar voor alles
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Phatzak het volgende:
Die van mij werd ook laatst opengemaakt.. en dat was er 1 van 70 euro

[afbeelding]

Ik denk dat ik genoeg bagageruimte heb om een keer naar Marokko te gaan Damn, al die ruimte kan ik niet eens opvullen 2 zijtassen (rechts zie je hem met extra ruimte opengeritst) + tanktas die groter te ritsen is + spin voor bovenop de buddyzit die heel makkelijk vast kan aan de tassen.

Ik kom ff kijken IRL
Jammer dat je later Suzuki gaat rijden en dan met Kawasaki tassen zit
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dan loop je best kans dat er bij teveel post consequenties aan verbonden worden

huis arrest bijvoorbeeld
Daarom Mijn vader weet gelukkig niet dat de CJIB enveloppe een slechte enveloppe is, anders zat er nu bloed aan de muren denk ik
pi_28522306

Zo, een goed voorbeeld van hoe het wordt

edit: Baby shower

damn, wat is dat toch met dat ouders forum.... BE!!!!
Bolletje deeg enzo.
pi_28523119
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:31 schreef Phatzak het volgende:
damn, wat is dat toch met dat ouders forum.... BE!!!!
jullie zijn echt geobsedeerd
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:00:51 #262
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28523368
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
En voor iedereen een lekker stukje taart (lekker hè, net na het avondeten )

[afbeelding]
Koop je eigen taart.. er staat Hoogvliet op.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:01:52 #263
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28523392
quote:
[afbeelding]

wanneer gaan jullie eigenlijk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:18:01 #264
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:21:59 #265
21094 hicham
hiesjam
pi_28524083
quote:
[afbeelding]

Hey, dat is het moto-detail setje van Louis.de zie ik nu (of motozoom.nl, 20 euro duurder ) Hier >> klik! Voor 50 euro, niet slecht Misschien dat ik dat setje maar ga bestellen, 1 paar zadeltassen en een bagagerol
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wanneer gaan jullie eigenlijk
23-31 Juli
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
Oeps, euh.. mijn avatar..wat doe je?

Zo even ijsje halen in de stad, kennen jullie Capri?
Of snel iets zitten veranderen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:24:38 #266
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28524184
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
Of snel iets zitten veranderen
Nog iets anders.

Motoport had mijn vlotterbak gelukkig nog staan morgen even ophalen.
Al heb ik de motor deze 2 weken niet bepaald nodig.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:27:20 #267
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28524280
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geslaagd

Het was droog, maar geen goede rit. Krappe voldoende
Plaats op de weg was niet goed soms, ontweek op het laatste moment soms nog eens een putdeksel... Enne bij een t-splitsing wist ik niet welke kant ik op moest, dus stond daar lekker stil met mijn schouders ophalend. Hoor ik in mijn oortje: 'kijk eens wat voor bord daar links staat'.. oeps, verbod voor motorvoertuigen

Op een gegeven moment reden we weer richting CBR, maar we hadden nog niet gestopt langs de kant van de weg. Dus ik dacht, niet nodig zeker, dus vast gezakt. Maar dus toch nog geslaagd

Meteen rijbewijs opgehaald en verzekering geregeld.. ga nu even een hapje eten en om 13:00 uur naar het postkantoor om de schorsing van mijn motor af te halen.. en dan rijden als het droog is
Feli
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:31:13 #268
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28526697
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:34 schreef hicham het volgende:
Dat ie die Russische piloten nadoet als ze meezingen met het liedje dat bij de passagiers wordt afgespeeld
Najib , Freefight is dat toch? Of die andere? Veni vidi vici uit mijn hoofd..............
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_28526953
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Thanks all

Heb lekker rondgereden vanmiddag, en ik ben nog heel
Zometeen weer even de weg op

En voor iedereen een lekker stukje taart (lekker hè, net na het avondeten )

[afbeelding]
Sorry, ik heb je nog niet eens gefeliciteerd. Zal het nu dan meteen maar even goed doen:

hmmm kan de smiley niet vinden, maar deze is ook wel leuk

Vanavond ook nog even wezen rijden?? Voelt gaaf he als het eindelijk gewoon legaal zonder chef zeur mag.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_28526992
met wat geluk nog maar nachtjes slapen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:39:09 #271
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28527021
Vandaag ook weer wat unieks meegemaakt, lammetje geslacht voor mijn neus. Heb een hele sterke maag dus zit er niet zo mee maar was er niet echt op berekent. Die slachter ging nog helemaal zijn excuses maken enzo.

Wel raar om te zien, hup mes over/door de keel, ketting om de achterpoten en aan de vleeshaak, next!!!.
Volgende week zijn we bij de slacht, ongetwijfeld dat die lomperd mij er ook eentje wil laten slachten. Geen probleem alleen hoe doe ik dat in 1 keer goed?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:39:44 #272
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28527043
net ruzie gehad met een T***ng scooter gassie

we reden hem voorbij toen hij al op het fietspad aan het kloten was, ik wilde afslaan naar een benzine pomp en daarbij kruiste ik het fietspad omdat ik wist dat hij daar reed stopte ik vrij vlot VOOR het fietspad stopt dat ka****er gassie precies voor onze auto en daagt me uit om hem aan te rijden al was de verleiding heel erg groot toch maar niet gedaan ik zeg tegen Raus maar goed dat ik hem niet platgereden heb want dat etterbakkie had niet eens een verzekerings plaatje en omdat het raam openstond hoorde hij dat begint die $#%$#%$# kutlijer eenpartij te schelden en uit te dagen of ik hem even op zijn bek wilde rossen ik vraag aan hem wat voor mongool hij is om onverzekerd rond te rijden schreeuwt ie dat ie een ongeluk had gehad helaas met goede afloop want hij ademde nog ik zeg iets van jammer en loop de benzine pomp binnen ga mij energie niet verspillen aan een 16jarige debiel
Let's race
Buienradar
pi_28527515
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Vandaag ook weer wat unieks meegemaakt, lammetje geslacht voor mijn neus. Heb een hele sterke maag dus zit er niet zo mee maar was er niet echt op berekent. Die slachter ging nog helemaal zijn excuses maken enzo.

Wel raar om te zien, hup mes over/door de keel, ketting om de achterpoten en aan de vleeshaak, next!!!.
Volgende week zijn we bij de slacht, ongetwijfeld dat die lomperd mij er ook eentje wil laten slachten. Geen probleem alleen hoe doe ik dat in 1 keer goed?

Is best raar inderdaad als je dat nog nooit gezien hebt. Herinner me nog wel wat beelden van vroeger op de boerderij bij oma, maar daar werden voornamelijk kippen onthoofd en geplukt voor de warme maaltijd. Soms was het toen ook wel raar.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:57:00 #274
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28527786
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
net ruzie gehad met een T***ng scooter gassie

we reden hem voorbij toen hij al op het fietspad aan het kloten was, ik wilde afslaan naar een benzine pomp en daarbij kruiste ik het fietspad omdat ik wist dat hij daar reed stopte ik vrij vlot VOOR het fietspad stopt dat ka****er gassie precies voor onze auto en daagt me uit om hem aan te rijden al was de verleiding heel erg groot toch maar niet gedaan ik zeg tegen Raus maar goed dat ik hem niet platgereden heb want dat etterbakkie had niet eens een verzekerings plaatje en omdat het raam openstond hoorde hij dat begint die $#%$#%$# kutlijer eenpartij te schelden en uit te dagen of ik hem even op zijn bek wilde rossen ik vraag aan hem wat voor mongool hij is om onverzekerd rond te rijden schreeuwt ie dat ie een ongeluk had gehad helaas met goede afloop want hij ademde nog ik zeg iets van jammer en loop de benzine pomp binnen ga mij energie niet verspillen aan een 16jarige debiel
Ben je mooi klaar mee met zo`n debiel het zal je kind maar wezen
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_28528382
Bolletje deeg enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')