Hoi en welkom terugquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoiii
Ik ga even douchen en meteen zijn we een topic verder![]()
In 30 minuten deden we vanmiddag 5 pagina's, dus in 12 minuten 2, conclusie:quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik liet net een scheet, miste ik zomaar twee pagina's.
Jij moet niet vergeten dat je de hele tijd 'John' onder je post zet...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef JohnHancock het volgende:
Moderatortje, je moet je sig weer aanpassen.
Voor de 10e keer vandaag.
We proberen de [HOMO] reeks in te halenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef cerror het volgende:
Het gaat wel snel he?
Dan moet je je pagina's ook op 302 berichten zetten.. veel overzichtelijkerquote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik liet net een scheet, miste ik zomaar twee pagina's.
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef whoops het volgende:
[..]
En iedereen kan het ook weer terugzetten...
M'n eetlust, wat doe jequote:
Shit, ik zal mezelf moeten straffen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij moet niet vergeten dat je de hele tijd 'John' onder je post zet...
whoops.
Geen idee, ik zou d'r wel palen als ik niet fuckin verkouden was.quote:
Dé reden dat je breezersletjes niet eens moet probéren bier te voerenquote:
Nou, het gele vocht in haar hand (nee, niet in het urinoir) heeft waarschijnlijk een sleutel-rol hier.quote:
Lul tussen de wasmachinedeur?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Shit, ik zal mezelf moeten straffen.
John.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou d'r wel palen als ik niet fuckin verkouden was.
Vanmiddag zat er ook iemand de 2e pagina te rereshen, toen we al aan het eind van de 5e warenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
Zit ik verdorie weer op de vorige pagina te F5'en...
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou d'r wel palen als ik niet fuckin verkouden was.
Whehehe, bizar maar wel waar.quote:
En hoequote:Op maandag 4 juli 2005 23:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Shit, ik zal mezelf moeten straffen.
John.
Tja, daar gebeurt niks meer... Vorige pagina's zijn van vroeger...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
Zit ik verdorie weer op de vorige pagina te F5'en...
Deal.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe je best maar cerror. Dan neem ik genoegen met deze.
Wat heeft ze in d'r mond?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe je best maar cerror. Dan neem ik genoegen met deze.
Maak de BeF dan wel effe standaard sticky he?quote:
quote:
Sula zuigsnoepje....quote:
Ah ja, ik hoor het al, er is hier een expert aan het woord.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Sula zuigsnoepje....
Voorbereiding is het halve werk.
Het is niet eens nodig om 'm sticky te maken inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]zoals ik al zei.. BeF lijkt wel een sticky
Op het ritmequote:
Heb ik al een paar keer rondgepost, maar ik had zoiets van ach, wat let me.quote:
Ik geef de vrouwen altijd een sula.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ah ja, ik hoor het al, er is hier een expert aan het woord.
Ah oke, ik kom er net achter dat het geluid van m'n computer gek doet maar als ik em opnieuw op start zijn we 3 pagina's verderquote:Op maandag 4 juli 2005 23:15 schreef Tique het volgende:
Wat een geile neuksletjes
Ow, tique was trouwens naar bed, ik ga zo
Jat ergens een 2de computer!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ah oke, ik kom er net achter dat het geluid van m'n computer gek doet maar als ik em opnieuw op start zijn we 3 pagina's verder
Tegen de tijd dat die op fok staat zijn we ook een tijd verderquote:
De nacht baggeraars druppelen ook een voor een binnen?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef R-Alph het volgende:
whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |