Als ik kijk naar alle maaksels tot nu toe is het toch niet zo makkelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van Editen van de OP van de vorige, Copypaste naar het nieuwe topic en één vorig deel toevoegen.
Damn, waar heb jij leren modderen...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van Editen van de OP van de vorige, Copypaste naar het nieuwe topic en één vorig deel toevoegen.
ja dat werkte dus nietquote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak een "pimp *hier* met je pagina topic", en lach hem daar uitquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hij zegt dat het onzin is.
En dat ik geen coole pagina mag hebben.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef whoops het volgende:
[..]
John, de wiki is van ons allemaal, dus ook van Slarioux....
whoops.
Het scheelt dat ik jullie OP's ook kan Copypastenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik kijk naar alle maaksels tot nu toe is het toch niet zo makkelijk
Url?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hij zegt dat het onzin is.
En dat ik geen coole pagina mag hebben.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]eerlijk zullen we alles delen
ik een beetje meer als jij
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
eerlijk zullen we alles delen
ik een beetje meer dan jij
Juist ja, en online blijft het een achterhaaldequote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik jullie OP's ook kan Copypasten![]()
Kijk anders eens op http://wiki.fok.nl/ ...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Jett het volgende:
doe is een leuke onderwerp ik weet geeneens wat een wiki is
Tique het was een gezellige dag.. met jequote:
Tieten?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Jett het volgende:
doe is een leuke onderwerp ik weet geeneens wat een wiki is
sssstquote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij heb jij ook ooit nog eens een (na een klein beetje moeite) goede gemaakt
Wát voor biertje?quote:
quote:
Precies, voordeel van deze techniek is dat je alle wijzigingen die gedurende het topic zijn aangebracht meeneemt, terwijl een statische OP ergens op een server niet meeverandert.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Juist ja, en online blijft het een achterhaalde
Daar kan ik niet over oordelen, omdat ik daar zelf nog nooit ook maar 1 post in gedaan hebquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
sssst![]()
Ik heb ook helemaal niet in de stagiairs reeks gezeten en ik heb daar ook nooit de OP gemaakt![]()
En daarom ben jíj in het voordeelquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies, voordeel van deze techniek is dat je alle wijzigingen die gedurende het topic zijn aangebracht meeneemt, terwijl een statische OP ergens op een server niet meeverandert.
De bedoeling van Wiki is dat het een encyclopedie wordt die iedereen kan aanvullen... zodat de hele wereld er zijn kennis deelt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef Mailbox het volgende:
Wat is het doel van WIKI? waarom kan ik alles bwerken ik snap er echt geen lariekoek van
Eensch!quote:
Je bent toch ook niet ALLES aan het bewerken?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:02 schreef Mailbox het volgende:
Wat is het doel van WIKI? waarom kan ik alles bwerken ik snap er echt geen lariekoek van
k*Tquote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef JDude het volgende:
[..]
De bedoeling van Wiki is dat het een encyclopedie wordt die iedereen kan aanvullen... zodat de hele wereld er zijn kennis deelt.
Ik werp me dan ook graag op als OP-maker, mits aanwezig.quote:
Dus dan kan iemand voor de gein alle pagina's gaan wissen?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef JDude het volgende:
[..]
De bedoeling van Wiki is dat het een encyclopedie wordt die iedereen kan aanvullen... zodat de hele wereld er zijn kennis deelt.
zoals ik prongelijk deedquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus dan kan iemand voor de gein alle pagina's gaan wissen?
En dat is jammerlijk niet altijd zo, ik daarentegenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werp me dan ook graag op als OP-maker, mits aanwezig.
Ik liet net een scheet, miste ik zomaar twee pagina's.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoiii
Ik ga even douchen en meteen zijn we een topic verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |