tequila is niet verplicht... Andere alcoholische versnaperingen zijn ook toegestaan...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iets met dobbelstenen en tequila. Verder ben ik nog niet gekomen.
en bij die van Ommen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef Nouk het volgende:
Ik sta altijd nog even stil bij m'n kotsplek op Amersfoort.
Ja en? Moet ik toch aan wennen lijkt me...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat zo was hebben we gewoon gezoend terwijl ik net gekotst had.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik toch aan wennen lijkt me...
Oeh witte laarzen?! Zien!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef Nouk het volgende:
Ik ga morgen een witte riem kopen. Bij m'n laarzen. Natuurlijk wel een essentiele factor.
Je raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt meeee kwijhiiiiiiiijt...de waaaaaaaaaaaaaaaaaaarheid!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:12 schreef Nouk het volgende:
Hoeeeeee vertel ik jouuuuu, dat t leven dat je leefde en de liefde die je voelde, binnekort verdwijnttttttt, de waaaaaaaaaaaaaarheid.
Alkmaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef Nouk het volgende:
Waar?
Vooral dat dramatische is prachtig, wat een gevoel legt ie erinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt meeee kwijhiiiiiiiijt...de waaaaaaaaaaaaaaaaaaarheid!
Tis de waarheid... {dramatisch muziekje]
Dan moet je wel komen kijken, volgens mij is het gratis. We spelen vroegquote:
Wie zegt dat jij hier welkom bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt meeee kwijhiiiiiiiijt...de waaaaaaaaaaaaaaaaaaarheid!
Tis de waarheid... {dramatisch muziekje]
Ik ga m'n best doen! Zaterdag om 8 uur ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan moet je wel komen kijken, volgens mij is het gratis. We spelen vroeg
Ja ze zijn echt teringbruut! Met zo'n groenige wijde rok erboven weet je wel. Echt leukquote:
Ik. En wil je het niet, dan heb je pech, want ik kom hier lekker toch niet voor jou. Ha!quote:
Oeh! Ik heb ook een groenige wijde rokquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt teringbruut! Met zo'n groenige wijde rok erboven weet je wel. Echt leuk.
Ik kan geen plaatje vinden.
Ohh kewl! Ik heb ook een zwart witte plooienrok van de H&M, die is ook echt tof met die laarzen. Ik moet alleen nog iets voor erop.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb ook een groenige wijde rok
Zolang je er geen cowboyhoed bij ophebt, en ''Yieeeehaaaa'' gaat roepen niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohh kewl! Ik heb ook een zwart witte plooienrok van de H&M, die is ook echt tof met die laarzen. Ik moet alleen nog iets voor erop.
Heb wel een witte blouse(bij die groene rok) maar dat is wel erg cowgirl-achtig of niet?
hm, nee we spelen heel erg vroeg, omdat het een festival is. Dus om half 2 al...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen! Zaterdag om 8 uur ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |