pfff tuurlijk noemde ik dr niet henkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh, lekker duidelijk ook.
Jij noemde je schattige nichtje toch ook Henk? Rare!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pfff tuurlijk noemde ik dr niet henkwat denk je wel !
in ongeboren staat noemde ik dr herman
Nouja mn zus had zelf floems als werknaam dat vond ik ook niksquote:
Waarom niet gewoon ''de baby"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja mn zus had zelf floems als werknaam dat vond ik ook niks
oeh ik voelde "de baby" haha straks moet "de baby" ook een box en "de baby" moet ook zo'n soort bedje ... straks als " de baby" 12 is ... enzquote:
Oh, vond het wel handig eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh ik voelde "de baby" haha straks moet "de baby" ook een box en "de baby" moet ook zo'n soort bedje ... straks als " de baby" 12 is ... enz
dat gaat ook vervelen![]()
quote:
Mja...quote:
Ah, dan wil ik ook in de OP met m'n plaatje en fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Nouk het volgende:
Hoef je niks voor te doen, kom maar!.
Al ben ik ook geen 'echte GPD-er', moet je even op BB wachten voor toestemming.
Haha...dan al?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef Nouk het volgende:
We hebben een leuke gemaakt van iedereen in mei, dan mag je daar wel bij geshopt worden.
Denk dat die in 2008 wel eens op internet staat
Ja...wil ik wel eens zien dan...ooit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef Nouk het volgende:
Ja echt. Die is wel ontzettend mooi denk ik. M'n rok was opgengescheurd tot boven toe ongeveer.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja hé? Wij krikken dit saaie kliekje wel ff op2 van die babes
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Nouk het volgende:
[..]. De rest is ook niet meer zo saai. BB heeft een hele leuke vriendin en PP is hevig aan t daten!
Tssssssssssssssk... Wie zegt dat BB de opperGPD-er isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Nouk het volgende:
Hoef je niks voor te doen, kom maar!.
Al ben ik ook geen 'echte GPD-er', moet je even op BB wachten voor toestemming.
Sorry. Jij bent helemaal ere-lid. Het spijt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk... Wie zegt dat BB de opperGPD-er is
Ja, tis echt t weer denkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:12 schreef Shirley het volgende:
[..]Iedereen heeft de zomer in z'n bol! Love is in the air!
Dus ik moet me bij jou aanmelden nu ik wil toetreden tot het GPD-gebeuren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssk... Wie zegt dat BB de opperGPD-er is
Mja, je kunt je bij alle oer-GPD-ers aanmelden, daarna beleggen we een grote vergadering waarin we eerst een voorzitter kiezen. Daarna worden alle voor en nadelen naast elkaar gelegd. Waarna een stemmingsronde plaatsvind...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dus ik moet me bij jou aanmelden nu ik wil toetreden tot het GPD-gebeuren?
Dat is één van de eisen idd...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Shir, dan moet je ook op GPD-meets komen he, dat hoort er bij!
Shit... bier én meets??? Dan moet ik er over na gaan denken hoor... Is wodka en een foto niet genoeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, je kunt je bij alle oer-GPD-ers aanmelden, daarna beleggen we een grote vergadering waarin we eerst een voorzitter kiezen. Daarna worden alle voor en nadelen naast elkaar gelegd. Waarna een stemmingsronde plaatsvind...
Dit alles onder het genot van bier natuurlijk!!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef Nouk het volgende:
Niet te vergeten dat je moet kunnen Mexico-en. Ik beheerst het spel nu ook volledig!
Ah, tequila is altijd goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iets met dobbelstenen en tequila. Verder ben ik nog niet gekomen.
Wodka drinken op meets is ook mogelijk idd...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shit... bier én meets??? Dan moet ik er over na gaan denken hoor... Is wodka en een foto niet genoeg?
tequila is niet verplicht... Andere alcoholische versnaperingen zijn ook toegestaan...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iets met dobbelstenen en tequila. Verder ben ik nog niet gekomen.
en bij die van Ommen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef Nouk het volgende:
Ik sta altijd nog even stil bij m'n kotsplek op Amersfoort.
Ja en? Moet ik toch aan wennen lijkt me...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat zo was hebben we gewoon gezoend terwijl ik net gekotst had.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik toch aan wennen lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |