Das ook een goed ideequote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
en misschien nog een kleine tip voor als je dr echt persee in die bak wilt laten slapen.. leg dr andersom in de bak, dus hoodfje bij het voeteneind en de kap omhoog, kan ze ook dr voetjes er niet overheen gooien en niet verstikt raken in de stof van de kinderwagenkap.
I knowquote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef Githa het volgende:
WAUW wat gaan die kleintjes snel .... idd zelfs Jolie al deze maandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in gedachte zijn al die kleintjes nog steeds 6 maanden, maar dat is Jordy zelf al bijna johJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* Githa doet ineens een schrikbarende ondekking!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan wilt ze niet slapen,ze huilt hooguit 15 minquote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef poemojn het volgende:
Myrthe (de mijne) draagt nog wel de maat 80cm vd Combisleeper (die heeft ze vanaf haar geboorte aan gehad) & Hema, en maat 100cm zomerslaapzak Kruidvat. Die van Kruidvat waren pas te koop, zijn prima slaapzakken en niet duur. Bij ons ligt er nog wel een stapel, misschien bij jullie ook als je een nieuwe nodig hebt Edje.
Bedoelde je nu net dat Sanne van 17.30 tot 20.30 de hele tijd huilt, of dat ze dan wat sneller huilt omdat ze wat moe is?
Ik hou jullie op de hoogte,in in iedergeval iedereen bedankt voor de tips en het meedenken.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik zal voor je duimen dat het morgenavond gewoon werkt!
ik zag het.. wou het net zeggen...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Sjeen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We staan bovenaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Sjeen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We staan bovenaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop