Big City wist ik wel. Ik moet bij dat nummer wel telkens aan Kinderen voor Kinderen denken. Hebben die daar ook niet ooit iets mee gedaan, of hallucineer ik nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:31 schreef belsen het volgende:
Tot nu toe zijn de antwoorden nog niet goed.
Ieder kent meneers gezicht, maar weinigen weten dat hij de man was achter hits als 'Achter de rodondenderon' of 'Big city'.
In de eerste Big Brother hebben ze er iets mee gedaan. Toen werd het ook weer een hitje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Big City wist ik wel. Ik moet bij dat nummer wel telkens aan Kinderen voor Kinderen denken. Hebben die daar ook niet ooit iets mee gedaan, of hallucineer ik nu![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Clous van Mechelen
ach je kan er luc uithalen he...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Clous van Mechelen
platenhoezenontwerper?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is geen Nederlander. Ook geen muzikant trouwens![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef peaceman het volgende:
John Peel(geen idee hoe die man eruit zag)
Goede gok danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef peaceman het volgende:
John Peel(geen idee hoe die man eruit zag)
Kwam door het woord fenomeen en het feit dat ie geen muzikant was.. producers had ik toch niet geweten, dus weinig opties blijven dan open he.... maar wel luckyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede gok dan![]()
Een hele jong Peel it is
peaceman +2
dat nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Neleos het volgende:
Orbital?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |