Is er geen andere poes in de buurt die net kittens heeft, die als min kan dienen? Dat is vroeger bij ons thuis ook gebeurd, moederpoes doodgereden, een dochterpoes uit een vorig nest had toevallig ook net kittens en die heeft toen de kittens gezoogd en opgevoed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:20 schreef greesy het volgende:
oja ze piepen overigens alleen als ze mij zien, als er niemand bij is zijn ze stil en liggen ze bij elkaar te sabbelen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:48 schreef TearSong het volgende:
Even snel 1 van gisteren nog:
[afbeelding]
Weet je zeker dat je niet Schouderklopjes meldtopic deel 1 bedoelt?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Speciaal voor Tearsong![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:39 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Als het zou kunnen deze:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef TearSong het volgende:
Zeg maar welke je in high-res wil zien en ik zet hem wel neer hoor![]()
Thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:55 schreef TearSong het volgende:
http://photos22.flickr.com/24499274_487b6763ca_o.jpg of moet hij nog groter?
Daar sluit ik mij volledig bij aan!!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:27 schreef Verbal het volgende:
Wel gelurkt, nog niet gepost, maar TearSong![]()
![]()
V.
Thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:28 schreef TearSong het volgende:
Sherman: doe ik morgenochtend even neerzetten, die high res, ok?
Nee, ze houden ze kopje onder in een emmer totdat ze ophouden te spartelen en gooien ze dan in de prullenbak. Of, als ze 's winters geboren zijn, worden ze zo in de vuilnis gegooid bij -35, zo van, ja dan slapen ze vanzelf toch in?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:28 schreef TearSong het volgende:
Sessy: en zijn er ook mensen die ze opvangen in Moskou of kijken ze daar heel anders tegen de situatie aan?
Sherman: doe ik morgenochtend even neerzetten, die high res, ok?
Dat doet me denken toen ik in Griekenland op vakantie was en langs een huisje liep waar in de tuin een moderkat met 6 kittens lag. De volgende dag liep ik weer langs en toen lag moeder daar nog maar met 1 kitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, ze houden ze kopje onder in een emmer totdat ze ophouden te spartelen en gooien ze dan in de prullenbak. Of, als ze 's winters geboren zijn, worden ze zo in de vuilnis gegooid bij -35, zo van, ja dan slapen ze vanzelf toch in?
De stad biedt programma's aan van sponsoring van castratie en sterilisatie maar de meeste mensen vinden het teveel moeite om zo'n beest naar de dierenarts te brengen, dat zeggen ze ook heel eerlijk. Het is makkelijker om de kittens twee keer per jaar te verzuipen.![]()
Kijk naar de berichten van tearsong goed dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:29 schreef desiredbard het volgende:
Hoe is het met die kittens uit OP weet iemand dat eigenlijk
En in kleine kutdorpjes zijn er veel secundaire wegen waar 70 of 80 mag worden gereden, die 's nachts bovendien niet verlicht zijn waardoor zo'n beest ineens opduikt voor je wielen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:38 schreef innepin het volgende:
wat een schatjes!!ik wil er wel heel graag eentje... onze jongste poes is vorig jaar doodgereden (en dat in zo'n klein rotdorpje!) en ik zou wel graag een katje erbij willen als gezelschap voor de andere.. ik weet alleen niet of m'n moeder het ermee eens is. even vragen.
Ik vind dit eerlijk gezegd een ongeloofwaardige stelling. Mijn eigen ervaring is in ieder geval totaal anders. Onze/mijn katten haalden allen de 14 jaar, met een uitschieter naar 17. Die kwamen van jongs af aan buiten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef Sessy het volgende:
(...)
Katten die vrij buiten mogen rondlopen leven gemiddeld 2,5 jaar vanaf het moment dat ze buiten worden gelaten. Dat is de harde realiteit.
(...)
Daar wordt het voor mij eerlijk gezegd niet geloofwaardiger of aannemelijker van. Het verandert mijn mening dan ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef Sessy het volgende:
Ik heb dat van iemand die bij een asiel werkt.
Zij hadden dat bijgehouden voor de katten die ze plaatsten waarvan de eigenaren aangaven dat ze naar buiten zouden mogen, en voor het gemak even aangenomen dat een kat die enkele maanden verdwenen is gewoon dood is. Al speelt de locatie van het asiel en de leeftijd van de geplaatste katten (dat zijn vaak geen kittentjes meer) natuurlijk ook mee.quote:Daar wordt het voor mij eerlijk gezegd niet geloofwaardiger of aannemelijker van. Het verandert mijn mening dan ook niet.
Daar zijn wel heel wat vraagtekens bij te plaatsen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef Sessy het volgende:
[..]
Zij hadden dat bijgehouden voor de katten die ze plaatsten waarvan de eigenaren aangaven dat ze naar buiten zouden mogen, en voor het gemak even aangenomen dat een kat die enkele maanden verdwenen is gewoon dood is. Al speelt de locatie van het asiel en de leeftijd van de geplaatste katten (dat zijn vaak geen kittentjes meer) natuurlijk ook mee.
We verschillen duidelijk van mening. Goed? Goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:51 schreef Sessy het volgende:
feit is, het is gewoon gevaarlijk voor je kat. Je kind laat je toch ook niet zomaar overal rondlopen, en die snappen de verkeersregels waarschijnlijk nog beter dan je katten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Ahh.. wat super zielig! Waarom in laten slapen?!Zoek een andere moeder poes waarbij ze kunnen drinken!
Over de moeder poes, die doodgereden is. De kleintjes hoef je toch niet in te laten slapen..quote:
Wat lul jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Ahh.. wat super zielig! Waarom in laten slapen?!Zoek een andere moeder poes waarbij ze kunnen drinken!
even het topic lezen sandraquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:02 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Over de moeder poes, die doodgereden is. De kleintjes hoef je toch niet in te laten slapen..
Lees anders het hele topic eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:02 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Over de moeder poes, die doodgereden is. De kleintjes hoef je toch niet in te laten slapen..
Hmm ok, ik had dus eerder moeten reagerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Lees anders het hele topic eens
De kittens zijn onderdak bij iemand anders (Tearsong), worden prima verzorgd en het komt helemaal goed
Het staat je (of sessy of iemand anders) vrij om een topic erover te openen. Het is hier inderdaad offtopicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:46 schreef Marietje_34 het volgende:
we gaan off topic, maar op zich vind ik het een interessante discussie...
quote:
Awwwwg!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:55 schreef TearSong het volgende:
Hoe het komt dat volwassen katten altijd op je krant gaan zitten. Dat wordt ze al vanaf jong aangeleerd:
Ze post nog een high res van die.quote:
TearSong is een zij hoorquote:
Staat er toch ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
TearSong is een zij hoor![]()
Ja, zo lezen katten de krant, zegt Midas Dekkers ook![]()
Ssst.quote:
Ja, ik was hem ook al voor, ze staan nu standaard ook high-res online:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:27 schreef Faithy het volgende:
mag ik een gokje wagen dat Sherman de eerste van bovenstaande ook wel als High-res wil![]()
Ik heb 'm ook als achtergrondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:37 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja, ik was hem ook al voor, ze staan nu standaard ook high-res online:
http://photos23.flickr.com/26183091_d73c856573_b.jpg
http://photos23.flickr.com/26183092_745cd13d47_b.jpg
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:47 schreef jolene het volgende:
tearsong, wat een dotje.
Blij te lezen dat alles goed gaat.
Heb je al mensen voor ze?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:55 schreef TearSong het volgende:
Verder heb ik voor het katertje misschien al een huisje. 2 mensen die ook een moederloos kitten hebben (nu 3 weken) en er voor later een 'vriendje' bij willen hebben zodat ze 2 katten hebben. Ze komen als het goed is binnenkort even kijken naar de kittens, dus dan zien we wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |