Jij wil zeker geen lenzen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag trouwens een zonnebril op sterkte besteld. Maandag kan ik em ophalen.![]()
Ow shit, nu wordt het oppassen geblazen Kees.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Don't youme boy!
Lookin for some trouble eh?!![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Don't youme boy!
Lookin for some trouble eh?!![]()
Draadloos en lege batterijen gaat meestal niet zo goed samen.quote:
Die persoon was het niet, je zit zelfs gigantisch fout!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het degene is wie ik denk dat het is ontbreken er ook nog een aantal stappen volgens mij.
Hint: Toneel, "Een Midzomernachtdroom"
Ze is Marit Verkeert (aa)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wie is ze?
En stap 4 is meestal al wel te raden na stap 3.
Rustig maar Esm'e, ik hou me inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Roos?
Wat moet jij met haar? Geen rare dingen doen he? Ze zit nog maar in de derde, en het is een heel aardig meisje. Niels.
Better luck next time!quote:
Je moet niet zoveel denken Aliquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan ja.
Maar waarom zou ie rare dingen gaan doen.Een beetje babbelen over msn kan geen kwaad hoor.
En dat het een aardig meisje is ben ik met je eens, voor zover ik haar ken dan. En dat vind Niels ook volgens mij.
Dat probeerde ie mij wel aan te smeren, voor sporten is het bijvoorbeeld ook handig. Maar ik kijk eerst wel even hoe goed het Ruben bevalt.quote:
No shit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Draadloos en lege batterijen gaat meestal niet zo goed samen.
Yes, vertrouwen om te misbruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.
[..]
Whatever you want.
Ik was er niet..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die persoon was het niet, je zit zelfs gigantisch fout!
Hint: Denk wintersport
Is dat het meisje met het rode brilletje?quote:[..]
Ze is Marit Verkeert (aa)
Tja, ik mag toch ook wel 1 opmerking maken na een paar K aan negatieve zinnen van haar kant
Hmm, ok, ik zat ernaast. Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
Victory is near.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wat een lef!!
Nu durf ik niet meer.![]()
Dat is die ene die foto's maakt vanaf haar slaapkamer, door het raam, over straat, naar het andere gebouw, door ons raam, van ons.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was er niet..
[..]
Is dat het meisje met het rode brilletje?
Ruben heeft heel waarschijneel een ander soort aandoening aan zijn ogen dan jou, dus om dat nou als maatstaaf te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat probeerde ie mij wel aan te smeren, voor sporten is het bijvoorbeeld ook handig. Maar ik kijk eerst wel even hoe goed het Ruben bevalt.
Das bij mij ook wel zo, alleen die batterijen worden na 200x opladen wat slechter, zeker die NiCad gevallen. Dus ik moet eigenlijk een beetje zuinig aan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
No shit.
Nee, ik ken het probleem, heb er hier ook wel eens last van. Maar ben er wel heel erg blij om dat mijn muis er in een keer mee stopt, en niet heel langzaam steeds trager wordt.
Juich maar niet te vroeg.quote:
Sorry, wie bedoel je nou?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is die ene die foto's maakt vanaf haar slaapkamer, door het raam, over straat, naar het andere gebouw, door ons raam, van ons.
Sindsdien mag ik d'r dus niet meer.Niet dat ik dat daarvoor wel deed trouwens, en of ze een rood brilletje heb weet ik niet.
Ik kijk jou (toch) niet boos aan (?)quote:
I wish, het is een meisje uit de 2e en gelijk nog eens de dochter van Adriaan Verkaart de politie agent (trouwens het was Peter de Vries die me die boete gaf)quote:Is dat het meisje met het rode brilletje?
Niet zozeer de kwaliteit, want dat vertrouw ik wel, maar meer gewoon hoeveel gedoe het is enzo. Op zich zit ik niet echt op geirriteerde ogen enzo te wachten, maar misschien moet ik het ook gewoon eens proberen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ruben heeft heel waarschijneel een ander soort aandoening aan zijn ogen dan jou, dus om dat nou als maatstaaf te nemen.
Mijn bevalt het trouwens alweer 4 jaar heel goed.![]()
Nee, ik jou wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik kijk jou (toch) niet boos aan (?)
Wie? (description would come in handy)quote:[..]
I wish, het is een meisje uit de 2e en gelijk nog eens de dochter van Adriaan Verkaart de politie agent (trouwens het was Peter de Vries die me die boete gaf)
Ik ken haar van wintersport, zij mij ook geloof ik, weet ik eigenlijk niet eens en hoef ik ook niet te weten.
Het was de marit waar Hans, Kees en ik naast lagen op het strand...
Brings back memories.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het was de marit waar Hans, Kees en ik naast lagen op het strand...
Ik heb nooit meer geirriteerde ogen, je moet er in het begin periode even doorheen, want het in en uit doen is dan nog heel lastig. Maar ik doe het nu gewoon in 1 minuutje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet zozeer de kwaliteit, want dat vertrouw ik wel, maar meer gewoon hoeveel gedoe het is enzo. Op zich zit ik niet echt op geirriteerde ogen enzo te wachten, maar misschien moet ik het ook gewoon eens proberen.
Heb het sowieso al niet echt op gedoe met m'n ogen en dergelijke. Oogdruppels zijn ook nooit tof bijvoorbeeld. Maar hoelang duurt het voordat je er geen last meer van hebt? Voelt het nog vervelend als je nu 's ochtends je lenzen in doet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer geirriteerde ogen, je moet er in het begin periode even doorheen, want het in en uit doen is dan nog heel lastig. Maar ik doe het nu gewoon in 1 minuutje.
Esm'e doelde op Marit Rutte waarmee ik maarliefst 1 avond in de kroeg heb doorgebracht.... Toevallig was dat naast de cel4-gang waardoor ik het nog vele dagen heb moeten horenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is die ene die foto's maakt vanaf haar slaapkamer, door het raam, over straat, naar het andere gebouw, door ons raam, van ons.
Sindsdien mag ik d'r dus niet meer.Niet dat ik dat daarvoor wel deed trouwens, en of ze een rood brilletje heb weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |