Congrats.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:10 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb een baan voor de komende 2 weken.
Ik werd plots opgebeld, door het CWI waar ik mij ooit aan het begin van het jaar had ingeschreven, die iemand zoekt om de komende twee weken te werken op het gemeentehuis om op de computer dingen (blind) in te typen.
En dit komt echt zo ongelooflijk perfect uit, aangezien ik na 2 weken op vakantie ga, en dan na 3,5 terug kom en dan de resterend 2 weken in de thuiszorg kan gaan werken.Helemaal onverwachts, wel fijn.
Congratsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:10 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb een baan voor de komende 2 weken.
Ik werd plots opgebeld, door het CWI waar ik mij ooit aan het begin van het jaar had ingeschreven, die iemand zoekt om de komende twee weken te werken op het gemeentehuis om op de computer dingen (blind) in te typen.
En dit komt echt zo ongelooflijk perfect uit, aangezien ik na 2 weken op vakantie ga, en dan na 3,5 terug kom en dan de resterend 2 weken in de thuiszorg kan gaan werken.Helemaal onverwachts, wel fijn.
Congratsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Paal 17 RAB groep
It's official, geen horeca meer voor mij, damn.
Dat gaat een aangename zomer worden, niet meer zweten, geen stress meer, met plezier naar m'n werk. Ik vraag me af hoe dat gaat voelen,. Good, no doubt.
Wat ga jij doen Keesje?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iedereen met een nieuwe baan gefeliciteerd.
Ben ongeveer 5 van de 8 weken weg, dus voor de zomervakantie even niets. Daarna weet ik nog niet, misschien bij de AH ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wat ga jij doen Keesje?
Cariere maken zoals Tjerk? van de hema naar de blokker
wie is ze?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Damn, het is wat hoor:
stap 1) ze scheld je de huid vol
stap 2) ze zegt: "Sorry, ben in een KUT bui"
stap 3) jij zegt: "Goh, dat had ik nog niet gemerkt"
stap 4) ze is ook boos op jou
Als het degene is wie ik denk dat het is ontbreken er ook nog een aantal stappen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wie is ze?
En stap 4 is meestal al wel te raden na stap 3.
Roos?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het degene is wie ik denk dat het is ontbreken er ook nog een aantal stappen volgens mij.
Hint: Toneel, "Een Midzomernachtdroom"
Roos?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als het degene is wie ik denk dat het is ontbreken er ook nog een aantal stappen volgens mij.
Hint: Toneel, "Een Midzomernachtdroom"
Daar dacht ik wel aan ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Roos?
Wat moet jij met haar? Geen rare dingen doen he? Ze zit nog maar in de derde, en het is een heel aardig meisje. Niels.
Tsssk, als mijn muis niet op was geweest, was ik sneller geweest. Met tab langs al die linkjes gaat niet zo snel.quote:
Niels (beetje) kennende...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan ja.
Maar waarom zou ie rare dingen gaan doen.Een beetje babbelen over msn kan geen kwaad hoor.
En dat het een aardig meisje is ben ik met je eens, voor zover ik haar ken dan. En dat vind Niels ook volgens mij.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tsssk, als mijn muis niet op was geweest, was ik sneller geweest. Met tab langs al die linkjes gaat niet zo snel.
Dat valt heel erg mee.quote:
Whatever you want.quote:(Ali, leave those questions up to Niels once in a time a'ight?)
Ik vond 'm wel goed eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |