Ik ken het in de versie: het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leven is een pijp kaneel, hoe harder je zuigt, hoe groter je deel
Werk eigenlijk heel vaak in het weekend
Wat doet die maggi er bij obli?quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het in de versie: het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deel
En ik ga vanmiddag op vakantie![]()
Ga zo inpakken, maar eerst nog even de lijst uitprinten van dingen die ik allemaal moet meenemen vanuit Schotland![]()
![]()
En ik wilde net cappuccino maken, komt er allemaal water onderuit het apparaat lopen.... ding stuk![]()
Mijn cappuccino, wat doe je!
Maar goed, CUL en alle mensjes, tot over een week!![]()
Dat kan je in je worstenbroodje schudden...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat doet die maggi er bij obli?
Even hier neer gezet ivm SC
Ken wel mosterd er op maar maggi er in?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kan je in je worstenbroodje schudden...
Wel de HOT variant nemen...![]()
Dus... jij bent zo'n mensch dat... zonder te proeven... volplempt met Maggi...?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:26 schreef Oblivion het volgende:![]()
Hier geen last van, en ik eet ze gewoon niet meer zonder...![]()
Op worstenbrood? Gebruik maggi eigenlijk alleen in de groenten of kippensoep.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maggi doe ik er ook altijd op
Ja, dat stuk is te vaak van land gewisseld en is nu een mengsel van beide.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Mesjogge stukje Frankrijk trouwens, vanwege de Duitse invloeden (lang verhaal, hoort meer in het geschiedenis/cultuurforum).
Nee joh!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dus... jij bent zo'n mensch dat... zonder te proeven... volplempt met Maggi...?![]()
[afbeelding]
Zeg dat het niet waar is, zeg dat het niet waar is!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef Oblivion het volgende:
Nee joh!![]()
Alleen wel op mijn worstenbroodjes...![]()
En soms in de soep...![]()
Ja, en de basis bestanddelen komen toch erg overeenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, mensen winden zich altijd op over Ve tsin, maar maggie staat op iedere tafel...
Ook Ve tsin doet me geen snars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, mensen winden zich altijd op over Ve tsin, maar maggie staat op iedere tafel...
Que?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:31 schreef Euc- het volgende:
Hoelang blijft die kl*te balk trouwensnog op de frontpage staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |