Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:08 schreef gras het volgende:
Gelukkig maar.
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou je een jong Nederlands talent niet goedkoop overnemen wanneer je een gebrek aan (centrum)verdedigers hebt?
Leg eens wat meer uit dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef gras het volgende:
[..]
Ik zie geen gebrek. Ja, gebrek aan kwaliteit bij Ron Vlaar.
En Davids!quote:
Heb ik al een paar keer gedaan. Opbouwend drama. Daarnaast zijn Vermaelen en Schilder ook prima met het oog op de toekomst.quote:
Knap he!?quote:
Zou echt oerdom zijn om hem niet aan te trekken nu hij nog een jeugdcontract heeft.quote:
Za 9 /7 /2005 15:00 oefen: DWV - Ajaxquote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Knap he!?
Wanneer is de eerste oefenwedstrijd? En gaan ze eigenlijk nog op een trip naar het buitenland? Ik ben helemaal niet zo op de hoogte van de voorbereiding.
Boven dat ongedierte eindigen wij altijd al......quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Wat dachten jullie van de aankopen van jullie andere concurrent? Ik denk dat PSV met Simons, Ferreyra en Vayrinnen beter heeft ingekocht dan Ajax met Lindenbergh, Rosenberg en Manucharyan. Zeker als je kijkt naar wat er voor is betaald. PSV dan wel meer kwaliteit moeten inleveren, maar toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En Davids!![]()
Maar goed, zo lang wij ons versterken met Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan, terwijl onze concurrent (rivaal is een betere verwoording) uit Rotte'dam het moet doen met Aerts, Ali B. en Schreuder, zie ik ons sowieso boven het ongedierte einden...
We worden gewoon kampioen, laat dat duidelijk zijn!![]()
Daarom. Vlaar komt gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef JeroenV het volgende:
'Vlaar is absoluut eeh niet aan de orde'
Neuh, daar had ik nooit een goed gevoel over.quote:
Hij hoeft ook niet meteen voor de basis gehaald te worden, als ie maar gehaald wordt. Kwil niet dat uiteindelijk die lampen hem aantrekken.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Hij heeft tegen Sporting Lissabon twee keer zeer goed gespeeld, deed het niet slecht op het wk-20 maar dat was tegen tegenstanders van weinig niveau, en eind van de vorige competitie deed hij ook mee met AZ en ze verloren alles.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.quote:
Ach, vaagheid omtrent het wel of niet komen van spelers is een voetbal club eigen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |