slecht plan denk ikquote:
lijkt me dan weer een beter planquote:
wat een mooi woord.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
800 is geen apocalyptisch getal![]()
Dus we gaan ff lekker door
Apocalypse Nowquote:Op maandag 4 juli 2005 16:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moest ff opzoeken wat de juiste spelling was![]()
nee hij heeft hem nou tochquote:Op maandag 4 juli 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
moet hij wel als eerste aan de laatste top komen
Weer een reden om te zuipen!quote:
volgens mij welquote:
Aangezien Hools altijd een reden is om te zuipen,quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef DeTolk het volgende:
iemand een biertje?
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aangezien Hools altijd een reden is om te zuipen,![]()
Halellujaquote:
Sjors Wrolich ?quote:
die collega van jou...met een spraakgebrek !quote:
Het klinkt misschien flauw maar heeft gozer in het midden in dat witte shirt er nou "gay" op staan? Lijkt net.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef Bananenman het volgende:
Vak 410 aanwezig bij eerste Ajax training vandaag
[afbeelding]
Wat heeft ie nou weer gedaan...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:27 schreef Bjoro het volgende:
die collega van jou...met een spraakgebrek !
Nu jij er vraagt meteen veel beter maar het schiet eigenlijk niet echt op nog.quote:hoe is het met je knie trouwens ?
'gap'quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien flauw maar heeft gozer in het midden in dat witte shirt er nou "gay" op staan? Lijkt net.![]()
Ga je toch zelf je muzikale kunsten ten gehore brengen?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
SuperjodenDat heeft lang geduurd.
Net alSCH dé klutSCHknie.
Die blijft ook maar knikken
(van freek gejat)
MP3 speler weggebracht... heb hem net een maandje, rep. duurt 2 tot 3 weken![]()
Het zal weer stil zijn in de trein
dat doet ze zo evenquote:
heb nog wel een 128 MB-tje te leen !quote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
MP3 speler weggebracht... heb hem net een maandje, rep. duurt 2 tot 3 weken![]()
Ja geef er maar 1quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef DeTolk het volgende:
iemand een biertje?
inderdaad te lang maar het is eindelijk zoverquote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
SuperjodenDat heeft lang geduurd.
Net alSCH dé klutSCHknie.
Die blijft ook maar knikken
(van freek gejat)
Het is ook een verschil, maar ik heb mijn hele werkzame leven in de zorg wisselende diensten gehad, alles door elkaar gedraaid, nacht en dag, soms na een avonddienst met zieke collega's gewoon een halve nachtdienst erachteraan etc etc.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:04 schreef Suijk het volgende:
He bluezz, nog even over je ritme, het is niet 'vreemd' hoor, was verkeerd gekozen. Maar het is zo'n verschil iedere keer lijkt me. Als je moet werken, moet je erg vroeg opstaan en als je 's nachts zo laat altijd gaat slapen, is je hele ritme daar niet op in gesteld en lijkt me dat gewoon lastig.
geloof het niet...en ff oppikken hierquote:Op maandag 4 juli 2005 18:01 schreef Bluezz het volgende:!
Maar hoe kom ik eraan
En zit er ook een radiootje in ?
gelukkig wel.... duurde allemaal erg lang maar het begin is er nu eindelijk. Oplevering is medio oktober dus hopelijk wil het vlottenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Zit er eindelijk schot in de zaak met je huis, SJ?
waar jij wil !quote:
Neen, ga weliswaar wel met mijn Feyenoord kameraad, maar toch maar niet....quote:
Tong volgt LOI cursusje?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft de hele dag geen beeld gehad. Nu een klein beetje maar valt steeds weer weg. IT-vriend komt over een kwartiertje de boel herstellen, althans dat hoop ik. Het is verdomme precies het onderdeel dat ik nog niet heb gehad op de PC-Cursus.Duim maar dat het goed komt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Neen, ga weliswaar wel met mijn Feyenoord kameraad, maar toch maar niet....
Anytime, Anywhere!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
Wanneer gaan we weer eens ouderwets Marokkaantje tikken of een H & M-metje pakken?
Was lachuh vorige keer, samen in dat pashokjequote:Op maandag 4 juli 2005 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Anytime, Anywhere!
Ik moet nog wat zomers kleren, dus.....
Idd!quote:
We hoorden haar nog zeggen tegen een collegaatje: "die ene ziet er helemaal niet alsoffie...."quote:Op maandag 4 juli 2005 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!
Vooral die verkoopster kwam kijken of het "lukte"!
Maar had ze het toen over mij of over jou..... ?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
We hoorden haar nog zeggen tegen een collegaatje: "die ene ziet er helemaal niet alsoffie...."
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar had ze het toen over mij of over jou..... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |