abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 18:04:35 #211
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28886768
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

speelde maar best of 3?
Indien de wedstrijd al beslist is doen ze dat altijd.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 17 juli 2005 @ 18:38:03 #212
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28887546
ahke.. weer wat geleerd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 17 juli 2005 @ 20:46:59 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28890763
Tja afgang... Ik vind het wel meevallen.
Ik denk dat er een aantal slechte beslissingen zijn gemaakt. Haarhuis opstellen als je ook Wassen hebt bijvoorbeeld. Maar ja, das altijd achteraf kletsen. Het had ook goed kunnen uitpakken.

Daarnaast had Wessels misschien niet moeten spelen. Als hij toch al last had van bepaalde dingen. Maar ja, voor hetzelfde geld speelt hij de wedstrijd van zijn leven. Ik bedoel, dat zijn nou eenmaal keuzes die je maakt.

Daarnaast is het ook niet zo dat je die spelers zomaar ff kunt vervangen. zeker niet als je al met een zooitje geblesseerden zit.

Maar ja, volgend jaar zijn Verkerk en Schalken gewoon weer fit en dan gaan we voor de titel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Trouwste user 2022 zondag 17 juli 2005 @ 20:58:19 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_28891070
Heel tennisend Nederland is geblesseerd. Dat kan geen toeval meer zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 juli 2005 @ 21:00:16 #215
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28891117
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Komakie het volgende:
Tja afgang... Ik vind het wel meevallen.
Ik had inderdaad op een 5-0 nederlaag gerekend, dus het viel nog mee. Het zou dan ook echt een wonder zijn geweest indien Nederland gewonnen zou hebben, daar het team van dit weekend niet eens kwaliteit genoeg heeft voor de Wereldgroep, laat staan voor een halve finale.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28898003
Niet dat Slowakije nou bepaald een dreamteam had staan zeg -_- Tegen elke andere tegenstander was Nederland met 5-0 in de boot gegaan, en dat valt dan nog wel mee...Als er 10 wedstrijden gespeeld zouden worden was het tegen Slowakije nog 7-3 geweest of zo maar tegen elke andere tegenstander 10-0
Die Schalken en Verkerk moeten gewoon terugkomen en Wassen(die echt wel goed kan spelen) moet gewoon de vaste dubbel worden, dan zit er echt wel wat potentie in het team...Maar de vraag is: kunnen Sjeng en Martin ooit nog terugkomen? Stomme geblesseerde Nederlanders

Slowakije gaat in ieder geval wel met 5-0 de boot in tegen Argentinie, of Hrbaty moet 1 hele goede wedstrijd spelen als de ondergrond een beetje meezit...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 juli 2005 @ 10:18:21 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28903281
Daarnaast is het dubbel van Argentinie ook niet heel geweldig.

Vind het een beetje overdreven dat ze tegen elke andere tegenstander met 5-0 verloren hadden. zeker aangezien er nog een aantal niet geweldige teams in de kwart finale staan.

Oostenrijk en Roemenie zijn nou ook niet echt geweldig...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28904812
Weet je dat zeker?
pi_28904851
Ach, als je niet met betere spelers op de proppen kunt komen dan van Scheppingen en Sluiter dan valt er ook niets te winnen in de wereldgroep. Daarnaast snap ik ook niet zo goed waarom Haarhuis zich laat lenen voor zo'n afgang. De man heeft een geweldige carriere achter de rug en verdient daarmee alle respect, maar dit moet hij niet weer doen. Dan kan hij beter zijn potjes tennissen in het veteranen circuit.
Het nederlandse mannen tennis gaat donkere jaren tegemoed. Want Schalken lijkt lichamelijk op en Verkerk een eendagsvlieg.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:36:20 #220
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28905156
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Heel tennisend Nederland is geblesseerd. Dat kan geen toeval meer zijn.

idd

a) het is een massale mentale kwestie
b) de technische staf / bondsdoktoren zijn gewoon slecht

ik zie geen andere opties als "pech" of "toeval" no way...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28909678
Even wat citeren uit de krant
quote:
... Niemand die zei dat de kwartfinale in Bratislava voor Nederland een afgang was geworden. Maar zo was het wel. Het Oranjeteam moest voor 100 procent professionalisme staan, maar ging onderuit in liefhebbend amateurisme. De gevierde Davis Cup-held Raemon Sluiter kreeg te maken met kramp op beslissende momenten. Hij dronk onvoldoende in de pauzes, slikte te laat tabletten. Kopman Peter Wessels ging, toen er misschien nog wat te redden viel, met een pijnlijke ribblesure de baan in tegen Hrbaty en kreeg een ongenadig pak slaag. Hij won maar vier games. Wessels slikte wel pilletjes, maar kreeg geen pijnstillende injectie bij de rib. ”Die zou niet helpen” , wist hij zeker.
...
over zondag
In de eerste partij, die van Wessels tegen Hrbaty, ging het zes games goed (3-3). Toen in de zevende game een ace werd afgekeurd, maakte Wessels ruzie met iedereen en was hij daarna nergens meer, omdat het stormde in zijn hoofd en intussen zijn lijf al protesteerde. Hrbaty pakte de set met 6-3 en stoomde door tegen de Nederlander die zich amper nog verzette, 6-1. Een medische behandeling na twee sets hielp niets meer. Bij 3-0 voor de Slowaak gaf hij op. Wessels schopte een stoel omver, sloeg zijn racket aan stukken en richtte de kleedkamer anders in, tot zijn knokkels bloedden. De partij uitspelen wilde hij niet meer. ”Ik had geen zin om me nog langer te laten vernederen.”
Stond verder ook bij dat Wessels niet fit genoeg bleek voor de dubbelpartij en dat Van Gemerden derhalve de fitte keuze was van Bogstra. De bondscoach heeft na afloop overigens enkele malen het volgende gesteld: "De week in Bratislava is fantastisch geweest"
  maandag 18 juli 2005 @ 20:08:21 #222
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28919983
De bondscoach moet gewoon opstappen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:21 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28920156
Alsof een andere bondscoach het er beter afgebracht had met dit materiaal
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 juli 2005 @ 20:13:56 #224
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28920180
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Mark het volgende:
Alsof een andere bondscoach het er beter afgebracht had met dit materiaal
Z'n keuzes zijn niet echt geloofwaardig vind ik.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 18 juli 2005 @ 20:15:45 #225
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28920245
Ja, maar welke dan? Het is makkelijk gezegd dat het niks was, maar ik zou geen serieus alternatief weten dat beter uitgepakt zou hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 juli 2005 @ 20:17:11 #226
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28920291
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef Mark het volgende:
Ja, maar welke dan? Het is makkelijk gezegd dat het niks was, maar ik zou geen serieus alternatief weten dat beter uitgepakt zou hebben
Haarhuis selecteren is in mijn ogen een fout. Wassen verdient nu toch wel echt eens een kans. Wessels is te geblesseerd om zaterdag de dubbel te spelen, maar hij kan dat wel ineens zondag de single spelen. We weten hoe het afliep ....
  maandag 18 juli 2005 @ 20:17:59 #227
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28920315
Ik kan het misschien ook anders formuleren. Je had wel aan je water kunnen aanvoelen dat dit nooit gewonnen zou worden. Geef dan andere spelers eens een kans.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:19:03 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28920355
Ja, maar wie moest dan die enkel spelen? Ik begrijp van Bogtstra wel dat hij alles of niks speelde: nu werd het niks, maar elk ander alternatief had zeker geen kans op winst
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 juli 2005 @ 20:20:02 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28920383
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik kan het misschien ook anders formuleren. Je had wel aan je water kunnen aanvoelen dat dit nooit gewonnen zou worden. Geef dan andere spelers eens een kans.
Dat is wat anders, ja: als je je er bij voorbaat bij neerlegt, kun je experimenteren. Maar Bogtstra wilde kost wat kost er een wedstrijd van proberen te maken

Van mij had hij mogen experimenteren, ik geloofde er vooraf namelijk niet in. Maar als je voor de winst gaat, moet je dat ook doen met je beste spelers en bijbehorende risico's
Dommage arachide-fromage
pi_28920404
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef Mark het volgende:
Hij heeft duidelijk Wassen gepasseerd, die wel fit was. Dat en dat Sluiter en Wessels niet fit verschenen, had ie misschien wel aan moeten kunnen zien komen. Davis Cup vergt vaak extra energie, die beide spelers niet konden leveren.

Ik vond enkel het dubbelen met en Haarhuis en Van Gemerden raar. Achteraf had Bogstra gehoopt Wessels/Haarhuis te laten spelen, daar kan ik dan nog een beetje inkomen. Maar hij moest dus een noodgreep doen op zaterdag, met Van Gemerden, en kon zondag ook niet anders dan weer een noodgreep. Een goede bondscoach had het niet tot bloedende knokkels laten komen, lijkt mij dan. Het moet wel professioneel.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:21:47 #231
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28920434
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Mark het volgende:

Van mij had hij mogen experimenteren, ik geloofde er vooraf namelijk niet in. Maar als je voor de winst gaat, moet je dat ook doen met je beste spelers en bijbehorende risico's
En ik vind dus niet dat hij afgelopen weekend zijn beste spelers heeft opgesteld.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:18:52 #232
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_29005580
Qua sfeer en Bratislava was het fantastisch . Tjerk en Peter hoef ik even niet te zien tot de volgende DC, dan mag het weer
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:19:27 #233
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29005596
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Qua sfeer en Bratislava was het fantastisch . Tjerk en Peter hoef ik even niet te zien tot de volgende DC, dan mag het weer

zo zie ik het ook wel.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:21:17 #234
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_29005647
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef mitt het volgende:

[..]

zo zie ik het ook wel.
Serieus, we zaten hoog weggedrukt in het stadion, en nog waren we beter dan al die Slowaken op de tribunes. Is op tv slecht overgekomen, maar was echt zo

En Bratislava ... het kost echt helemaal geen zak, nog geen euro voor een halve liter bier enzo en veel mooie vrouwen en alles. Was echt fantastisch
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:30:27 #235
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29005888
Ik was het meer eens met je Tjerk en Peter exit stukje

en op tv zag het er inderdaad uit dat jullie een beetje weg waren gedrukt.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:32:39 #236
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_29005935
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:30 schreef mitt het volgende:
Ik was het meer eens met je Tjerk en Peter exit stukje

en op tv zag het er inderdaad uit dat jullie een beetje weg waren gedrukt.
Ja, Tjerk en Peter, tot bij de volgende DC, dan mogen jullie weer meedoen, tot dan toe, doei

En over dat weggedrukt, in het KNLTB-overleg gaat er zeker over geklaagd worden, maar ja. We zaten in een bovenste ring vak, beetje jammer
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:22 #237
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29008887
**Peter Wessels is drie tot vier weken
uit de roulatie.De Zwollenaar heeft,zo
bleek na onderzoek in het ziekenhuis,
een rib gebroken.

De Zwolle liep de blessure begin deze
maand al op tijdens de challenger in
Scheveningen.

Wessels veronderstelde gekneusde ribben
en reisde gewoon met het Davis Cup-team
naar Bratislava voor het treffen met
Slowakije.Daar moest Wessels met pijn
opgeven in de partij tegen Hrbaty.

http://teletekst.nos.nl/?640-01
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')