En daarvoor leent zich WGR nu net niet, want als jij met adviezen uit WGR probeert je aansprakelijkheid in te perken en het lukt niet, dan kun jij Fok! aansprakelijk stellen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef yootje het volgende:
Daarom wil ik me graag indekken voor dit soort dingen en ik heb daar jullie hulp bij nodig. Heb ik een disclaimer nodig, wat moet daar in staan, enz. Alvast bedankt!
Nou dat lijkt me wat ver gezocht.... een forum aansprakelijk stellen voor het advies wat ze geeft. Aangezien het forum uit particulieren bestaat...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef _-rally-_ het volgende:
want als jij met adviezen uit WGR probeert je aansprakelijkheid in te perken en het lukt niet, dan kun jij Fok! aansprakelijk stellen.
Het forum is aangemeld bij de kvk, bovendien kunnen ook partikulieren aansprakelijk zijn (Danny als eigenaar).quote:Op maandag 4 juli 2005 15:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wat ver gezocht.... een forum aansprakelijk stellen voor het advies wat ze geeft. Aangezien het forum uit particulieren bestaat...
Als dat zo zou zijn, kan het Fok! forum nog enkele flinke claims verwachten uit de R&P hoek denk ik
En wat nou als ik goed bedoelde adviezen uit bijv Sex, Lifestyle, PTA, DIG overneem en schade oploop, kan ik dan ook fok aansprakelijk stellen?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef _-rally-_ het volgende:
En daarvoor leent zich WGR nu net niet, want als jij met adviezen uit WGR probeert je aansprakelijkheid in te perken en het lukt niet, dan kun jij Fok! aansprakelijk stellen.
1. Daar had ik nou echt niet over nagedachtquote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
En daarvoor leent zich WGR nu net niet, want als jij met adviezen uit WGR probeert je aansprakelijkheid in te perken en het lukt niet, dan kun jij Fok! aansprakelijk stellen.
Geloof je het zelf, je vraagt eerst een FB of fok nog met een abbo manier begint, een beetje vergelijkbaar zoals je hier oppert, en dan denk je hier na over aanklachten bij downtime (goh, een onbekend verschijnsel binnen fok).quote:Op maandag 4 juli 2005 17:22 schreef yootje het volgende:
[..]
1. Daar had ik nou echt niet over nagedacht
2. Ik ben 16 en dagelijks op Fok! te vinden, zie je mij al een rechtszaak tegen Fok! beginnen?
3. Volgens mij zou ik geen enkele rechtszaak winnen.
Je bent toch niet serieus hoop ik?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef frederik het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, je vraagt eerst een FB of fok nog met een abbo manier begint, een beetje vergelijkbaar zoals je hier oppert, en dan denk je hier na over aanklachten bij downtime (goh, een onbekend verschijnsel binnen fok).
Beetje combinerende zeg ik, is dit alvast een vraag voor het geval FOK dit jaar nog volgens abbo systeem gaat werken (iets wat breuls beweert heeft).
Dus wordt dit een rechtzaak wegens slecht voorlichten, of wegens geen goede voorwaarden hebben van fok zelf
nee, als je kijkt naar de smiley die ik bij de post gebruikt heb (die bij mijn naam bovenaan), dan heb ik daar ook de lach smiley gebruikt, juist om aan te geven dat het niet serieus was (ik post normaal altijd met dat blauwe geval, zoals nu ook weerquote:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:51 schreef frederik het volgende:
sorry als het verkeerd bij je overkwam (en sorry dat ik niet op tijd was om het te ontzenuwen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |